نوزادم خیلی گریه می‌کند و روزها نمی‌خوابد

مطالب تفریحی

نوزادم خیلی گریه می‌کند و روزها نمی‌خوابد

سایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه نوزادم خیلی گریه می‌کند و روزها نمی‌خوابد را ببینید.

در مرحله ای که خواب هنوز عمیق نشده است، نوزاد دست و پایش را حرکت می دهد و ممکن است با صدا از جا پریده و تکان بخورد.

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: دخترم یک ماه و بیست روزشه در طول روز نمی خوابه کل خواب روزش به یک ساعت و نیم نمی رسه خوابش خیلی سبکه و خیلی گریه می کنه.

مصرف اسیدفولیک سه ماه قبل از بارداری

پاسخ دکتر مهدی میرطاهری، متخصص نوزادان و کودکان:
در طول روز نيازی نيست برای خوابیدن نوزاد كه همه جا را ساكت كنيد، اين موضوع مي تواند سبب بدخوابی كودك شود. ولی برای خواب شب لازم است تا سکوت برقرار باشد و نور و صدا به حداقل برسد. باید توجه داشته باشید که کودکان و نوزادان نیز مانند بزرگسالان مراحل مختلف خواب دارند. در هر مرحله، عمق خواب آن ها نیز تغییر می کند. در مرحله ای که خواب هنوز عمیق نشده است، نوزاد دست و پایش را حرکت می دهد و ممکن است با صدا از جا پریده و تکان بخورد. برای اینکه به تنهایی خوابیدن عادت کند باید به تدریج او را عادت دهید، زیرا نسبت به تغییرات ناگهانی با ترس و گریه  واکنش نشان می دهد. هنگامی که احساس می کنید زمان خواب نوزاد فرا رسیده است، به او مقداری شیر بدهید و در آغوش بگیرید تا آرام گیرد، ولی پیش از آن که خوابش ببرد او را در تخت خودش بگذارید تا یاد بگیرد به تنهایی به خواب برود.
 اگر مي‌خواهيد نوزادتان بدون تلاش و کمک به خواب رود، لازم است گاهي اجاز بدهيد آنقدر شير بخورد تا خوابش بگيرد؛ البته نه تا زماني که کاملا به خواب رفته، وقتي احساس كرديد او خوابيده است ديگر به او شير ندهيد تا موقع خواب چيزي در دهانش باقي نماند. فراموش نكنيد هميشه سروصداهايي مانند گريه كردن، غرغر يا مثل اينها نشانه بيدار شدن نوزاد نيست، بلکه گاهي در ميان اين صداها، کاملا خواب است.

نی‌نی‌بان جدیدترین و بهترین مطالب خود را در تلگرام و از طریق سه کانال «راهنمای بارداری»، «کودک‌یاری» و «سلامت جنسی» در اختیار شما قرار می‌دهد.

براي عضويت در خبرنامه ني ني بان و اطلاع از بهترين و پربيننده ترين مطالب، کافي است يک بار فرم عضويت ما را از اينجا پر کنيد.

نوزادم خیلی گریه می‌کند و روزها نمی‌خوابد

منبع : نی نی بان

لطفا نظر خود را درباره نوزادم خیلی گریه می‌کند و روزها نمی‌خوابد با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا