فال و طالع ماهیانه

سلامت

فال و طالع ماهیانه

سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه فال و طالع ماهیانه را ببینید.

فال ماهانه متولدین فروردین

برای انجام کارهای خانه از اعضای خانواده کمک بگیرید. در این ماه به سفر دوری رفته و یا خواهید رفت. مرور گذشته فقط عمرتان را تلف می کند. از تمامی لحظه های حال تان لذت ببرید. هر روز پر از اتفاقات پیش بینی نشده است. تیر ماه در دخل و خرج میانه رو باشید تا دچار دردسر نشوید. با شخصی آشنا خواهید شد که از نقطه نظر روحی و سلایق زندگی بسیار به شما نزدیک است. با این شخص منطقی برخورد کنید. مدتهاست که با یکی از نزدیکانتان دچار مشکل شده و ارتباطاتتان قطع شده، برطرف کردن این مشکل به نفع شماست. در کاری که می کنید پشتکار بسیار بالایی دارید و همین باعث پیشرفت شما و ضمنا حسادت شخصی در اطرافتان شده، به او بی توجه باشید و به راه خود بروید. از نصیحت کردن یک دوست به جایی نخواهید رسید، او نهایتا کار خودش را خواهد کرد.

بهترین روز ماه برای شما: ۱۹ تیر
بدترین روز ماه برای شما: ۵ تیر

فال ماهانه متولدین اردیبهشت

شما قلب مهربانی دارید و همیشه سنگ صبور دیگران هستید اما واقعیت این است که خود شما هم نیاز دارید تا با کسی درد و دل کنید، این شخص را در خانواده تان بجویید تا با او حرف بزنید تا دلتان سبک شود. خبر به دنیا آمدن کودکی شما را خوشحال و ضمنا به شدت فکرتان را مشغول خواهد کرد، دل نگرانی تان بیهوده است. تیر ماه از شخصی که توقعی ندارید هدیه ای دریافت خواهید کرد که شما را دلخوش می کند. این ماه برای شما زمان بسیار خوبی برای گفتگو و مذاکره با روسا و یا شخص برجسته ای در محیط کاریست، فرصت را از دست نداده و درخواست خود را مطرح کنید. به رفتن به یک سفر یا جابجایی فکر می کنید، چمدان هایتان را ببندید به زودی شما راهی خواهید شد. اگر در پی درخواست برای وام یا تسهیلات هستید حالا زمان مناسبی برای اقدام کردن است، فرصت را از دست ندهید.

بهترین روز ماه برای شما: ۱۲ تیر
بدترین روز ماه برای شما: ۲۸ تیر

فال ماهانه متولدین خرداد

از امتحان کردن راه های نرفته می هراسید و همین امر باعث تجربه نکردن لذت های جدید در زندگی شماست. تیر ماه از کارهای تکراری فاصله بگیرید. جنگ اول به از صلح آخر است، اگر همان اول نظر خود را صادقانه بیان کنید کار به جایی که دیگر راه برگشتی نباشد، کشیده نمی شود. نذری دارید که ادایش نکرده اید. خود کرده را تدبیر نیست بیشتر فکر کنید و بعد جواب بدهید. از گذشته درس بگیرید و دوباره اشتباهات را تکرار نکنید. شایسته است که با شخصی منطقی برخورد کنید. این ماه حواستان به یکی از اعضای خانواده تان بیشتر باشد. با یک مشکل مالی روبرو خواهید شد، برای رفع این مسئله با یک مشاور حقوقی مشورت کنید، این موضوع به سادگی قابل حل شدن است. پاسخ سوالی را که بی جواب گذاشته اید بهتر است هرچه زودتر بدهید.

بهترین روز ماه برای شما: ۷ تیر

بدترین روز ماه برای شما: ۲۲ تیر

فال و طالع بینی ماهانه متولدین تیر

اجازه ندهید هیچ کس به هیچ بهانه ای حق و حقوقتان را پایمال کند و نهایتا با زبان بازی شما را مقصر جلوه دهد. کمی به خودتان برسید و برای خودتان خرید کنید. شما از فردی دلسرد و نا امید شده اید که او هم نسبت به شما همین احساس را دارد، بر اساس احساسات خود دست به هیچ اقدامی نزنید. تیرماه ابرهای تیره از ذهنتان کنار رفته و این احساس سردی در شما فروکش می کند. اعضا خانواده تان به شما به چشم ستون خانواده دیدن می کنند، بهتر است مراقب سلامت جسم خودتان باشید تا بتوانید همیشه آن ها را حمایت کنید. هدیه معنوی دلچسبی دریافت خواهید کرد که بسیار خوشحالتان می کند. این اواخر در رابطه با مسائل کاری با مشکلات بزرگی روبرو شده اید، وقتتان را با توضیح بیهوده دادن به دیگران تلف نکنید، به خودتان و قلب مهربانتان اعتماد کنید.

بهترین روز ماه برای شما: ۱۳ تیر
بدترین روز ماه برای شما: ۲۹ تیر

فال ماهانه متولدین مرداد

قولی برای انجام کاری به کسی داده اید که مدام به تعویق انداخته اید، بهتر است تا شخصیت خوش قولتان زیر سوال نرفته این کار را به انجام برسانید. همه چیز آن طور که شما امیدوار بوده اید نتیجه نمی دهند، بخاطر داشته باشید که هیچ شغلی عالی و بدون نقص نیست. ماه گذشته مجبور به پرداخت هزینه ای شده اید که پیش بینی نکرده بودید و همین امر باعث نگرانی از حساب و کتاب این ماهتان شده. مسافری از راه دور خواهید داشت که دلتان به دیدنش روشن خواهد شد، از بودن با او لذت ببرید و تا می توانید مشکلات را ولو به طور موقت به دست فراموشی بسپارید. برای حل یک مشکل حقوقی به جایی مراجعه خواهید کرد و نهایتا این مسئله به نفع شما تمام خواهد شد، بیهوده خود را وارد درگیری های لفظی نکنید.

بهترین روز ماه برای شما: ۹ تیر
بدترین روز ماه برای شما: ۲۰ تیر

فال و طالع بینی ماهانه متولدین شهریور

برای کاری که نمی توانید بکنید بیش از این خودتان را آزار ندهید. دوری از عزیزی شما را کلافه کرده، اما برای پیشرفت در کارتان لازم است که فعلا صبور باشید. این ماه برای شما ماهی سرشار از تفریح و خوشگذرانی با دوستان خواهد بود. حواستان باشد که هر چیزی حد و اندازه ای دارد. به زودی امکان جابجایی یا نقل مکان برایتان وجود دارد. برای رسیدن به آنچه که می خواهید همین حالا مطالعه را شروع کنید. به تازگی به یک رابطه قدیمی دوباره برگشته اید، شما حالا پخته تر هستید و می توانید با نگاهی متفاوت به با این رابطه تازه برخورد کنید. تیرماه در رابطه با مسائل احساسی مراقب زبان خود باشید، ممکن است ناخواسته چیزی بگویید و کلامتان تاثیری روی طرف مقابل بگذارد که بعد ها هرچه هم تلاش کنید موفق به جبران آن نشوید. باید هدیه ای می خریدید که فراموش کرده اید.

بهترین روز ماه برای شما: ۱۳ تیر
بدترین روز ماه برای شما: ۲۷ تیر

طالع بینی ماهانه متولدین مهر

در رابطه با روابط عاطفی تان به نظر برسد بهتر باشد نسبت به اتفاقات ناخوشایند این اواخر منطقی تر فکر کنید. تصمیمی بگیرید که شما را از این همه فکر کردن و درگیری رها کند. تلاش برای سرکوب عشق بوجود آمده در دلتان بیهوده است. راهی پیدا کنید تا آن را به ثمر برسانید. به یک میهمانی دعوت خواهید شد. این دعوت را حتما بپذیرید و بروید. از بداخلاقی های این اواخر به جایی نخواهید رسید. دیگران از شما انتظارات زیادی دارند و تنها به فکر خودشان هستند، زمان آن رسیده با این وضعیت برخورد دیگری بکنید. مدتی است شخصی که برای شما بسیار عزیز است از شما دور شده، این دوری طولانی نخواهد بود و شما به زودی دوباره او را خواهید دید. برای یک کار قانونی دست به کار شده و به سفری رفته و یا خواهید رفت، با دست پر از این سفر باز خواهید گشت. نذرتان را در این ماه ادا کنید.

بهترین روز ماه برای شما: ۲۵ تیر
بدترین روز ماه برای شما: ۱۲ تیر

فال ماهانه متولدین آبان

پس از ماه ها با دوستان قدیمی ملاقات خواهید داشت و زمان بسیار خوبی را به مرور خاطرات خواهید گذراند. با یکی از دوستان بر سر موضوعی جر و بحث کرده اید که بهتر است شما پیش قدم شده و مسئله را خاتمه دهید. ادامه این روند بیهوده و بی دلیل است. شخصی دائم سعی می کند خود را به شما نزدیک کند. تا جایی که بیشتر حضورش شکل مزاحمت پیدا کرده، بهتر است مودبانه اما رک و راست جایگاهش را به او متذکر شوید. در این ماه با رعایت رژیم غذایی مناسب و فعالیت بدنی مستمر سلامتی خود را دریابید. خبر ناخوشایندی به گوشتان خواهد رسید که تاثیری بر زندگی شما ندارد. شما مدام در حال تحقق علایق خودتان هستید، بهتر است خواست دیگرانی که به برایتان عزیز هستند را هم در نظر بگیرید وگرنه وقتی به خودتان می آیید که شخصی را به شدت رنجانده و از خودتان دور کرده اید.

بهترین روز ماه برای شما: ۱۰ تیر
بدترین روز ماه برای شما: ۱۷ تیر

طالع بینی ماهانه متولدین آذر

این روزها به شدت احساس خستگی می کنید. تیر ماه به تغذیه تان بیشتر توجه کنید و شب بیداری هایتان را کم کنید وگرنه در کارها دچار مشکل می شوید و سلامت تان را به خطر می اندازید. آینده نگری بیش از اندازه، شما را از حال غافل می کند. این ماه حواستان باشد تا جای ممکن از وارد شدن در هر بحثی فاصله بگیرید، وگرنه به دلیل فشارهایی که این اواخر تحمل کرده اید، ممکن است بحث از کنترلتان خارج شده و از کوره در بروید. رازی در دلتان است که به شدت وسوسه شده اید تا با کسی در میان بگذاریدش. بهتر است عواقب این کار را با خودتان مرور کنید و سفره دلتان را باز نکنید. هدیه ای از طرف کسی که به تازگی با او آشنا شده اید دریافت خواهید کرد. برای دریافت یک مدرک قانونی اقدام کرده بودید که موفق نشده اید. نا امید نشوید، دوباره اقدام کنید. این بار موفقیت از آن شماست.

بهترین روز ماه برای شما: ۸ تیر

بدترین روز ماه برای شما: ۱۹ تیر

فال ماهانه متولدین دی

با احساسی برخورد کردن با مسئله که پیش خواهد آمد ممکن است نه تنها نتیجه ای که می خواهید نگیرید، بلکه به مشکلات تان اضافه هم بشود. نگران و دلتنگ عزیزی از راه دور هستید که فعلا دیدارش ممکن نیست. صبور باشید و در این مورد کمتر بهانه گیری کنید. زندگی همیشه همانطور که ما می خواهیم پیش نمی رود. غم از دست دادن کسی یا چیزی بر دوشتان سنگینی می کند. صبور باشید. شما دلی مهربان و ساده ای دارید، اما اشتباه پشت اشتباه مرتکب می شوید، کمی با خودتان خلوت کنید و صادقانه رفتارتان را مرور کرده و قضاوت کنید. اگر اشتباهاتتان را حالا بپذیرید، هنوز زمان برای جبران دارید. برای بزرگترها در خانواده تان احترام بیشتری قائل شوید. باور کنید که شما دانای کل نیستید و همه گاهی اشتباه می کنند.

بهترین روز ماه برای شما: ۲۲ تیر
بدترین روز ماه برای شما: ۳۰ تیر

طالع بینی ماهانه متولدین بهمن

برای آنچه که اتفاق افتاده کاری جز صبوری از دست تان بر نمی آید. حواستان به اطرافیان باشد، نگاهشان به شماست. در این ماه برای انجام یک کار اداری یا امضای یک سند دست نگه دارید و عجله نکنید. این روزها بهتر است کمی از سرعت همه کارها کم کنید و بیشتر به خودتان بپردازید. اگر می توانید به سفر بروید. برای خودتان خرید کنید و برای خانه تان گل و گیاه بخرید تا روحیه تان عوض شود. شخصی به شما معرفی خواهد شد که در صورت یکی بودن خواسته هایتان این آشنایی می تواند مسیر زندگی تان را تغییر دهد، از خودتان فرصت این دیدار را دریغ نکنید و با هیچ پیش فرضی هم جلو نروید گاهی باید پارو نزد. این اواخر شما خود را به شدت سرگرم کار کرده اید، تا جایی که از زندگی و لذت های آن دور مانده اید. یک سفر می تواند برای شما آرامشی را که لازم دارید به همراه بیاورد.

بهترین روز ماه برای شما: ۲۶ تیر
بدترین روز ماه برای شما: ۱۶ تیر

فال و طالع بینی ماهانه متولدین اسفند

در این ماه تصمیم گیری برای پرداخت بدهی هایتان را یک روز هم به تعویق نیندازید. آنچه که جلوی پیشرفت و رضایت شما از خودتان را می گیرد، همین بدهی های مالی است. شما خودتان را وقف خانواده تان کرده اید. زمان آن رسیده که به خودتان بپردازید و زندگی کنید. حواستان به سلامتی تان باشد. رژیم غذایی مناسب داشته و از ورزش غافل نشوید، وگرنه سر و کارتان به پزشک خواهد افتاد. مشتاق دیدار کسی هستید که در زندگی تان بسیار تاثیر گذار بوده و هنوز برایتان عزیز است. با او تماس بگیرید این اشتیاق دو طرفه است. گرچه شما بسیار هوشیار و محتاط هستید اما باز هم به خاطر دل مهربانتان از شما سو استفاده می کنند. شخصی در اطرافتان که بدون مطالعه پیشنهادات بزرگ می دهداز خودتان دور کنید وگرنه وارد بازی خطرناکی خواهید شد.

بهترین روز ماه برای شما: ۲۴ تیر

بدترین روز ماه برای شما: ۱۴ تیر

فال و طالع ماهیانه

منبع : سایت دکتر سلام

لطفا نظر خود را درباره فال و طالع ماهیانه با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلامت
پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین

پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین را ببینید. سلامت و زیبایی پوست همیشه از اولویت‌‌های مهم در زندگی بوده است و داشتن پوستی زیبا و سالم نیازمند توجه و مراقبت از آن …

سلامت
رژیم غذایی مناسب برای جلوگیری از خروپف در خواب

رژیم غذایی مناسب برای جلوگیری از خروپف در خواب سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه رژیم غذایی مناسب برای جلوگیری از خروپف در خواب را ببینید. یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که رژیم غذایی افراد می‌تواند بر خطر اختلال خواب موسوم به آپنه انسدادی خواب تأثیر بگذارد. بر …

سلامت
کاشت پای مصنوعی

کاشت پای مصنوعی سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه کاشت پای مصنوعی را ببینید. کاشت پای مصنوعی به معنای جایگزینی پای از دست رفته به کمک یک پروتزپا یا پای مصنوعی است. این روش به بیمارانی که به دلیل عوامل مختلفی مانند تصادفات، سوانح یا بیماری‌ها قطع عضو …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا