طنز؛ ۷ نکته راجع به آیفون۷ که خودشان هم نمی دانند

مطالب تفریحی

طنز؛ ۷ نکته راجع به آیفون۷ که خودشان هم نمی دانند

سایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه طنز؛ ۷ نکته راجع به آیفون۷ که خودشان هم نمی دانند را ببینید.

طنز

۱- دکمه Home در گوشی جدید از حالت فیزیکی خارج شده اما با داشتن موتور تیپیک احساس لمس دکمه فیزیکی را به کاربر منتقل می کند، امیدواریم «فرهنگ همیشه رو به زوال غرب» بیش از این در عرصه “لمس فیزیک” اهتمام نورزد و کار را به لمس فیزیکی عکسها نکشاند.

۲- بدون شک مهمترین تغییر در آیفون جدید امکان تغییر فوکوس بعد از گرفتن عکس است. فرض کنید از یک سوژه‌ای عکس هنری گرفته اید، در خفا می توانید روی قسمتهای هنری تر سوژه مجدد فوکوس کنید و با کیفیت ۱۲ مگا پیکسل تا ۱۰ برابر زوم کنید. این در حالیست که میدانید گوشی ضد آب است. دیگر چه می خواهید؟!

۳- گوشی جدید ضد آب و خاک است، بر اساس تحقیقات ما اپل با این تغییرات تنها پنجاه درصد مسیر را رفته است و باید در نسل جدید ضد باد و آتش هم بشود. آمدیم در تهران طوفان آمد، مترویی فرو رویخت، چاله‌ای باز شد یا یک پتروشیمی آتش گرفت، آن زمان چه بکنیم؟ (البته رایزنهای فرهنگی ما کار را به نحو احسن انجام دادند و گویا اپل اعلام کرده نفوذ آب و خاک شامل گارانتی نمی شود.)

۴- یکی دیگر از تغییرات اساسی حذف سوراخ هدفون از گوشی است، شخص بنده با هرگونه حذف از این دست مخالفم، از طرف دیگر دو تا هسته خرما را گذاشتند به اسم هدفون وایرلیس می گویند از این به بعد این را توی گوشتان فرو کنید. این تغییر در حالی صورت گرفته که از دیرباز یکی از تفریحات ما ایرانی ها باز کردن گره سیم هندزفری با لوگوی اپل بوده. عداوت و کارشکنی تا کجا؟

۵- سایزها نسبت به قبل تغییر نداشته اند و متاسفانه این کمپانی هنوز خطر سقوط در چاه دستشویی را برای سایز کوچکتر رفع نکرده است.

۶- پردازشگر این گوشی ۴ هسته ای و ۶۴ بیتی است و ۳٫۳ میلیارد ترانزیستور دارد. این ویژگی را خوب متوجه نشدیم. ولی تحقیق کردیم دیدیم برای تلگرام و شبکه اینستاگرام مشکل خاصی به وجود نمی آورد. پس نگران نباشید.

۷- با وجود تمام نکات مثبت یاد شده، این گوشی دارای یک نقطه ضعف بزرگ است و آن اینکه کمپانی اپل هنوز برای راحت از جیب درآمدنِ گوشی راه حلی پیدا نکرده است.

منبع :  وبسایت چیزنا

طنز؛ ۷ نکته راجع به آیفون۷ که خودشان هم نمی دانند

منبع : ایران مطالب

لطفا نظر خود را درباره طنز؛ ۷ نکته راجع به آیفون۷ که خودشان هم نمی دانند با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا