شرکت اچ‌تی‌سی، به‌طور رسمی از گوشی خوش‌قیمت دیزایر ۶۵۰ رونمایی کرد

مطالب جدید

شرکت اچ‌تی‌سی، به‌طور رسمی از گوشی خوش‌قیمت دیزایر ۶۵۰ رونمایی کرد

سایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه شرکت اچ‌تی‌سی، به‌طور رسمی از گوشی خوش‌قیمت دیزایر ۶۵۰ رونمایی کرد را ببینید.

شرکت اچ‌تی‌سی، امروز از گوشی خوش‌قیمت دیزایر ۶۵۰ رونمایی کرد و این محصول، به نوعی اچ‌تی‌سی دیزایر ۶۳۰ را یادآوری می‌کند که در نیمه اول سال جاری میلادی، معرفی شد. برای اطلاع، پیش‌تر در شایعات، به معرفی این مدل با اسم کوچک اچ‌تی‌سی A17 اشاره شده بود. برای جزئیات بیشتر در ادامه نوشته با گویا آی‌تی، همراه باشید.

در بدنه پشتی گوشی اچ‌تی‌سی دیزایر ۶۵۰ از یک بافت جالب استفاده شده است که به نگه‌داشتن و طراحی این محصول، کمک می‌کند. برخلاف قیمت درنظر گرفته‌شده برای دیزایر ۶۵۰، باید آن‌را در بخش مشخصات‌فنی، یک گوشی رده‌پایین و نسبتاً ضعیف (حداقل در مقایسه با محصولات هم‌قیمت‌اش) به حساب آورد و این موضوع، یکی از سیاست‌هایی است که تجارت گوشی‌های هوشمند اچ‌تی‌سی، اهمیت چندانی برای آن قائل نیست.

اچ‌تی‌سی دیزایر ۶۵۰ به یک صفحه‌نمایش ۵ اینچی اچ‌دی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل مجهز شده است که با توجه به اندازه صفحه‌نمایش، تراکم‌پیکسلی صفحه‌نمایش قابل قبول خواهد بود اما اگر با دقت به نمایش‌گر خیره شوید، تشخیص پیکسل‌ها چندان دشوار نیست!

یک تراشه چهار هسته‌ای اسنپدراگون کوالکام به این مدل قدرت می‌دهد که البته در حال‌حاضر، مدل آن مشخص نشده است اما گمان می‌رود که این تراشه از تراشه‌های سری ۴۰۰ اسنپدراگون کوالکام باشد. اچ‌تی‌سی دیزایر ۶۵۰، هم‌چنین از نسل چهار ارتباطات پشتیبانی می‌کند و پشتیبانی از NFC، یکی از قابلیت‌های دیگری است که شرکت سازنده برای این محصول اعلام کرده.

htc-desire-650-2

در کنار این مشخصات، اچ‌تی‌سی دیزایر ۶۵۰ از فناوری صوتی بوم‌ساوند پشتیبانی می‌کند که البته تنها با اتصال هندزفری‌ به این محصول، فعال می‌شود. شرکت سازنده از یک شاتر ۱۳ مگاپیکسلی به‌عنوان دوربین اصلی استفاده کرده است و برای ثبت تصاویر سلفی، یک شاتر ۵ مگاپیکسلی تعبیه شده است.

برای مالتی‌تسکینگ، تنها دو گیگابایت حافظه رم در اختیار خواهید داشت و حافظه داخلی نیز، ۱۶ گیگابایت است که می‌توانید آن‌را برای ذخیره محتوای مدنظر خود با استفاده از یک کارت‌حافظه جانبی میکرو اس‌دی افزایش دهید.

اچ‌تی‌سی دیزایر ۶۵۰ تنها ۱۴۰ گرم وزن دارد و ابعاد آن براساس اطلاعات مشخص‌شده، ۱۴۶٫۹ در ۷۰٫۹ در ۸٫۴ میلی‌متر است. یک باتری ۲۲۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت (؟) در این محصول، تعبیه شده است که وظیفه تامین انرژی لازم برای پردازنده و صفحه‌نمایش را برعهده دارد که البته، ظرفیت آن در مقایسه با محصولات هم‌قیمت از شرکت‌ شیائومی یا هوآوی، بسیار کم‌تر است و ناچار خواهید بود تا از شارژر، همواره استفاده نمایید.

htc-desire-650

سیستم‌عامل اندروید مارشمالو ۶٫۰ به همراه رابط‌کاربری سنس ۸، از دیگر مشخصات فاش‌شده برای محصول خوش‌قیمت اچ‌تی‌سی است و چندان نباید انتظار داشت که شرکت سازنده، دیزایر ۶۵۰ را به اندروید نوقا به‌روزرسانی نماید. گوشی خوش‌قیمت اچ‌تی‎سی دیزایر ۶۵۰ در اوایل ماه دسامبر در بازار تایوان عرضه خواهد شد و می‌توانید این محصول میان‌رده را به قیمت ۱۷۰ دلار خریداری نمایید.

 برای اطلاع، بسیاری از محصولات میان‌رده شرکت‌های معتبری نظیر شیائومی و هوآوی در این بازه‌قیمتی، به یک صفحه‌نمایش فول اچ‌دی مجهز شده‌اند و عملکرد پردازنده در آن‌ها به مراتب از پردازنده به کار گرفته‌شده در دیزایر ۶۵۰، بهتر خواهد بود. هم‌چنین، شرکت سازنده، آن‌ها را به اندروید نوقا به‌روزرسانی می‌کند و این موضوع، اکنون باعث مطرح‌شدن این پرسش می‌شود که هدف شرکت اچ‌تی‌سی از عرضه دیزایر ۶۵۰ با مشخصات‌فنی مشابه به یک محصول هم‌قیمت در سال گذشته، چه بوده است؟

منبع: Phonearena

شرکت اچ‌تی‌سی، به‌طور رسمی از گوشی خوش‌قیمت دیزایر ۶۵۰ رونمایی کرد

لطفا نظر خود را درباره شرکت اچ‌تی‌سی، به‌طور رسمی از گوشی خوش‌قیمت دیزایر ۶۵۰ رونمایی کرد با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا