شربت بنفشه باریج و خواص جادویی آن

سلامت

شربت بنفشه باریج و خواص جادویی آن

سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه شربت بنفشه باریج و خواص جادویی آن را ببینید.

شربت بنفشه در طب سنتی ایران برای درمان بیماری‌های دستگاه تنفسی که منجر به سرفه های گرم می‌شود کاربرد دارد.

این شربت توسط داروسازی باریج اسانس بزرگترین تولید کننده داروهای گیاهی در ایران  با استفاده از منابع  طب سنتی ایرانی تولید و به بازار عرضه شده است.

اگر به دنبال راه کاری گیاهی و سنتی برای درمان سرفه‌های خشک و گرم هستید، شربت بنفشه باریج می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند.

این شربت همچنین با توجه به اینکه نرم کننده سینه و باز کننده حنجره است می‌تواند برای درمان و رفع گرفتگی صدا بخصوص در مداحان، خوانندگان و افرادی که به دلیل سرماخوردگی یا آنفولانزا دچار گرفتگی صدا شده اند مفید باشد.

این محصول یک خلط آور گیاهی نیز است که می‌توانید از آن در هنگام بیماری آنفولانزا، برونشیت و سرماخوردگی نیز استفاده کنید.

بنفشه کبد را پاکسازی می‌کند؛ همچنین با خاصیت خلط‌بری از ریه‌ها موجب پاکسازی ریه‌ها می‌شود و از طرفی به دلیل خاصیت سم‌زدایی، خون و بافت‌ها را هم پاکسازی می‌کند. از مکانیسم‌های اثر بنفشه، صفرابر، خلط‌آور، تب‌‌بر، تصفیه‌کننده خون، ضد سموم، ضد ورم، ملین و خواب‌ آور است.

بنفشه گیاهی کوچک بوته‌ای، مقاوم، همیشه سبز و گلدار علفی و چند ساله است که حدود ۱۰-۱۵ سانتی‌متر ارتفاع دارد. این گیاه در مزارع، جنگل‌ها، بیشه‌زارها، رشد می‌کند.

توصیه می‌شود حتما شربت بنفشه را همیشه در منزل داشته باشید.

شربت بنفشه باریج و خواص جادویی آن

منبع : سایت دکتر سلام

لطفا نظر خود را درباره شربت بنفشه باریج و خواص جادویی آن با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلامت
۷ پیشنهاد برای بهتر کار کردن از خانه

۷ پیشنهاد برای بهتر کار کردن از خانه سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه ۷ پیشنهاد برای بهتر کار کردن از خانه را ببینید. کار کردن از خانه، در تمام روز و هر روز، ممکن است برای برخی‌ها ترسناک به نظر برسد. اما ایده‌ی اینکه بتوانید از هر …

سلامت
با مغذی ترین قسمت مرغ، سنگدان، آشنا شوید

با مغذی ترین قسمت مرغ، سنگدان، آشنا شوید سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه با مغذی ترین قسمت مرغ، سنگدان، آشنا شوید را ببینید. زمانی که به نوش جان کردن مرغ خوش‌مزه فکر می کنید، به احتمال زیاد سینه، ران، بال و یا پاها را تجسم می کنید، …

سلامت
پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین

پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین را ببینید. سلامت و زیبایی پوست همیشه از اولویت‌‌های مهم در زندگی بوده است و داشتن پوستی زیبا و سالم نیازمند توجه و مراقبت از آن …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا