سوختهای فسیلی عامل میلیونها مورد فوت در سال ۲۰۱۸

مطالب جدید



پورتال یک:نتایج یک بررسی نشان می دهد: سوختهای فسیلی عامل ۸.۷ میلیون مورد فوت در جهان طی سال ۲۰۱۸ بوده است.
به گزارش ایسنا، آلودگی هوای ناشی از سوختهای فسیلی از قبیل ذغال سنگ عامل فوت ۸.۷ میلیون نفر در جهان در سال ۲۰۱۸ بوده است که نشان می دهد از هر پنج مورد فوت گزارش شده در این سال سوختهای فسیلی عامل فوت یک نفر بوده است.
همچنین در این بررسی آمده است: کشورهایی که بیشترین میزان مصرف سوختهای فسیلی را داشته اند بالاترین آمار فوتیها را گزارش کرده اند و بیش از یک مورد از ۱۰ مورد فوتی در ایالات متحده و قسمت اروپا به دلیل آلودگی هوا ناشی از سوختهای فسیلی بوده است.
علاوه بر این، نزدیک به یک سوم از موارد فوتی در شرق آسیا از جمله چین بر اثر آلودگی هوا ناشی از این سوختها بوده است.موارد فوتی در آمریکای جنوبی و آفریقا به طور چشمگیری کمتر بوده است.
آمار فوتیهای ناشی از سوختهای فسیلی نسبت به آنچه پیش از این برآورد شده بود بالاتر بوده و حتی محققان این بررسی را نیز متعجب ساخته است.
یکی از محققان این مطالعه از کالج لندن گفت: ابتدا نسبت به نتایج بدست آمده تردید داشتیم اما با بررسیهای بیشتر تاثیر آلودگی ناشی از این سوختها بیشتر آشکار شد.
به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه گاردین، به گفته محققان فوت ۸.۷ میلیون نفر در سال ۲۰۱۸ نشان می دهد که سوختهای فسیلی یکی از عوامل اصلی در بار جهانی بیماری و مرگ و میر است.



لینک منبع

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا