سه تمرین ساده ی تنفس برای رهایی از گرم شدن

اخبار

سه تمرین ساده ی تنفس برای رهایی از گرم شدن

سایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه سه تمرین ساده ی تنفس برای رهایی از گرم شدن را ببینید.

shutterstock_377621341breathing-hot-flashes-galyna_opener

بروز ناگهانی گرگرفتگی می تواند به طور جدی استرس زا باشد. شواهدی وجود دارد که ماشه ی این علامت ناراحت کننده و رایج را یائسگی می زند. جامعه ی پزشکان بانوان در آمریکا می گوید: آن چه ما می دانیم این است که نوسانات ناگهانی و شدید در سطح استروژن باعث گر گرفتگی می شود.

بروز ناگهانی گرگرفتگی می تواند به طور جدی استرس زا باشد. شواهدی وجود دارد که ماشه ی این علامت ناراحت کننده و رایج را یائسگی می زند. جامعه ی پزشکان بانوان در آمریکا می گوید: آن چه ما می دانیم این است که نوسانات ناگهانی و شدید در سطح استروژن باعث گر گرفتگی می شود.

همچنین اعلام کردند که کاهش استرس و عادات افزایش سروتونین مانند تمرین تنفس همراه با گام برداشتن می تواند تسکین دهنده ی این کار باشد.
تمرین های تنفسی باعث تولید واکنش های آرامش زا می شوند که منجر به کاهش سطح هورمون تولید شده توسط استرس می شود.

این مهم است که این واکنش ها نه تنها باعث افزایش دمای بدن می شوند، بلکه باعث محدود کردن دمای قسمت ای خنثی مغز می شوند. (قسمت ای در مغز که شما به وسیله ی آن لرزش و عرق را حس می کنید) و گرگرفتگی در آن قسمت شایع تر است. راه های بیشتری برای زندگی شاد همراه با سلامت پیدا کنید، پیشگیری و درمان با یوگا بسیار مؤثر است. برای جلوگیری از گر گرفتگی سعی کنید یکی از این تمرینات تنفسی ساده را انجام دهید.

تنفس آرام و ثابت:
زبان خود را به سقف دندان بزنید و خط بین دندان و کام را حس کنید. تنفس از طریق بینی و خارج کردن آن توسط دهان انجام می شود. این پر و خالی کردن ریه با هوا ،غیر ممکن است که نتواند استرس شما را کاهش دهد. زیرا باعث نگه داشتن تمرکز می شود و تکنیکی برای ایجاد آرامش است.

تنفس آناپانا:
این نوع روش تنفس که از بوداییان باستان به جا مانده است شامل ۴ تا ۵ دقیقه نفس است. در این تمرین، هدف این است که توجه خود را به قسمت ی کوچک بین بینی و لب بالا متمرکز کنید. احساس تنفس در این قسمت مانند یک کولر عمل می کند و با تکرار حداقل ۵ دقیقه، آرامش عمیق به شما دست می دهد.

تنفس گام:
این روش به عنوان یک درمان برای گرگرفتگی بانوان یائسه توصیه می شود. این تنفس ریتمیک و عمومی می تواند به تنفس عمیق و پایدار برای یک دوره ی خاص تبدیل شود. هدف از این کار، گرفتن تنفسی کلی برای ۶ تا ۸ دقیقه است که با صدای بلند همراه است. این کار باید دو، پانزده دقیقه در روز انجام شودکه با گذشت زمان از گرگرفتگی می کاهد.

در این باره بیشتر بخوانید: دلایل مهم گرگرفتگی شبانه

سه تمرین ساده ی تنفس برای رهایی از گرم شدن

منبع : سایت دکتر سلام

لطفا نظر خود را درباره سه تمرین ساده ی تنفس برای رهایی از گرم شدن با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] فیلم/ کوچکترین غارنورد ایران Rocket Music Player Premium v1 7 0

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] خوردنی های پاک کننده بدن نفس های تالاب شادگان به شمارش افتاد

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …