رفع تب‌خال در ۳دقیقه

اخبار

رفع تب‌خال در ۳دقیقه

سایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه رفع تب‌خال در ۳دقیقه را ببینید.

tabkhal-249024-www-piknic-ir_

تب تب خال یکی از حساسیت هایی می باسد که معمولا در لب ها و کنار آن رخ میدهد و مشکلاتی را برای فرد به وجود می آورد حال می خواهیم در خصوص نحوه سریع درمان آن صحبت کنیم.

سلامت نیوز: محققان در یک شرکت دانش بنیان داروسازی موفق به تولید نیمه صنعتی اسپری دهانی بر پایه گیاهان دارویی شدند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، فرشاد اکبرنژاد، مدیر بخش علمی یک شرکت دانش بنیان داروسازی گفت: در این شرکت موفق به ساخت و تولید نیمه صنعتی اسپری های ضد آفت دهانی با مواد اولیه گیاهی شدیم.

وی افزود: این اسپری، از موم سبز زنبور عسل، گیاه شیرین بیان، اوکالیپتوس، عصاره درخت بید و ترکیبات گیاهی دیگر ساخته شده است.

به گفته اکبر نژاد، این اسپری علاوه بر از بین بردن آفت های دهانی می تواند باکتری های دهان را از بین ببرد؛ همچنین قارچ های دهانی که منجر به برفک می شوند نیز به واسطه استفاده از این اسپری از بین می روند.

به گفته وی، با استفاده از این اسپری، تب خال ظرف ۳ دقیقه از بین خواهد رفت.

وی با بیان اینکه این محصول مشابه خارجی ندارد، گفت: قبل از به تولید رساندن این اسپری دهان، آزمایشاتی در دانشگاه شهیدبهشتی برای ضد پلاک بودن آن انجام گرفته است؛ همچنین آزمایشاتی در انستیتو پاستور ایران و دانشگاه لرستان انجام شد.

مدیر بخش علمی این شرکت دانش بنیان داروسازی اظهار داشت: در صدد هستیم که این اسپری توسط پزشکان مربوطه تجویز شود؛ البته با تولید نیمه صنعتی این اسپری، تجویز آن در لرستان توسط پزشکان انجام می گیرد.

وی با بیان اینکه معمولا محصولاتی که برای دهان استفاده می شوند نمی توانند پایه الکلی داشته باشند، گفت: در بازار این محصولات به وفور دیده می شوند به همین دلیل استفاده از محصولاتی که بر پایه گیاهی هستند می تواند در این زمینه موثر باشند.

به گفته وی، این اسپری به صورت تحقیقاتی، به تولید نیمه صنعتی رسیده و زمانیکه که مجوز وزارت بهداشت را اخذ کنیم می توانیم آن را به تولید انبوه برسانیم.

اکبرنژاد عنوان کرد: از این اسپری می توان به عنوان موثرترین اسپری از بین بردن آفت های دهانی یاد کرد.

رفع تب‌خال در ۳دقیقه

منبع : سایت دکتر سلام

لطفا نظر خود را درباره رفع تب‌خال در ۳دقیقه با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] خود ارضایی بر تناسب اندام انسان چه تاثیری دارد؟ نواک بر صدر، و استاد …

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] همه نماز می خواندند احمدی نژاد عکس یادگاری می گرفت عکس وبسایت سرگرمی ممتاز نیوز از صبح روز جمعه تصویری از در گروه های تلگرامی بازنش ۷۲ مرکز در استان تهران عرضه دام …

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا