درمان افتادگی پلک با لیزر و هزینه آن

سلامت

درمان افتادگی پلک با لیزر و هزینه آن

سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه درمان افتادگی پلک با لیزر و هزینه آن را ببینید.

افتادگی پلک یکی از مشکلاتی است که بسیاری از افراد بنا به دلایل مختلفی از جمله وراثت و یا کهولت سن به آن دچار می‌شوند.

اصلی‌ترین و شناخته شده‌ترین روش برای درمان افتادگی پلک بلفاروپلاستی می‌باشد. در این روش قسمت افتاده‌ی پلک طی یک عمل جراحی برداشته می‌شود و سبب می‌گردد چشم فرد درشت تر و زیباتر دیده شود. از آن جایی که بسیاری از افراد، ترس از جراحی و دوران نقاهت بعد از آن دارند، روش درمان افتادگی پلک با لیزر به میان آمد.

درمان افتادگی با لیزر و هزینه آن

این روش که تحت عنوان بلفاروپلاستی با لیزر نیز شناخته می‌شود، یک عمل زیبایی بسیار رایج در جهان به حساب می‌آید. در روش درمان افتادگی پلک با لیزر، بدون کمک گرفتن از تیغ جراحی و با استفاده از لیزر CO2 انجام می‌شود. مزایای بسیار زیاد این روش سبب گشته که بیماران این روش را به روش سنتی بلفاروپلاستی ترجیح دهند و پزشکان بسیاری نیز اقدام به درمان افتادگی پلک بانوان با لیزر نمایند.

درمان افتادگی با لیزر و هزینه آن

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که با افتادگی پلک مواجهید و قصد اقدام برای درمان افتادگی پلک با لیزر را دارید، بهتر است پیش از اقدام به خوبی با این روش آشنا شوید تا بتوانید تصمیم عاقلانه تری گرفته و با آگاهی کامل بهترین روش درمان افتادگی پلک را انتخاب نمایید. در ادامه این نوشته با پورتال یک همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در ارتباط با درمان افتادگی پلک با لیزر، مزایای آن نسبت به روش قدیمی، بهترین کاندیدها برای انجام آن، دوران نقاهت بعد از انجام آن و هزینه آن با شما در میان بگذاریم.

درمان افتادگی پلک با لیزر چیست؟

درمان افتادگی پلک با لیزر یک روش جراحی برای رفع نقوص و ناهنجاری‌های پلک افراد می‌باشد، که با استفاده از یک لیزر به خصوص زیبایی چشم افراد را چندین برابر می‌کند. عموما درمان افتادگی پلک با لیزر به جهت افزایش زیبایی چهره انجام می‌پذیرد و به عنوان یک عمل زیبایی شناخته می‌شود. البته در برخی موارد ممکن است از این روش درمانی برای درمان مشکلات بینایی نیز استفاده شود. افتادگی پلک در برخی افراد به حدی میرسد که بینایی آنها را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد و این افتادگی سبب می‌گردد که فرد نتواند به درستی ببیند. در اینصورت نیز ممکن است درمان افتادگی پلک با لیزر به فرد توصیه شود.

درمان افتادگی با لیزر و هزینه آن

اگرچه بسیاری از افراد بر این گمانند که نتایج حاصل از بلفاروپلاستی پس از مدت زمان کوتاهی از بین می‌روند و پلک افراد مجددا به حالت قبل بازمی‌گردد، اما این گمان کاملا رد می‌شود و به گفته پزشکان و متخصصان نتایج حاصل از بلفاروپلاستی، چه به روش قدیمی و چه با لیزر، دوام و ماندگاری بسیار زیادی دارند.

درمان افتادگی پلک با لیزر می‌تواند در مدت زمانی کوتاه زیبایی چشم‌ها را به افراد بازگردانده و پلک افراد نیز در مدت زمانی کوتاه بهبود می‌یابد. به نوعی می‌توان گفت که روش درمان افتادگی پلک با لیزر دوره نقاهت کوتاهتری نسبت به روش سنتی و قدیمی بلفاروپلاستی دارد. همین موضوع نیز یکی از اصلی‌ترین دلایل محبوبیت این روش به حساب می‌آید.

درمان افتادگی پلک با لیزر چه مزایایی نسبت به روش سنتی بلفاروپلاستی دارد؟

همانطور که گفتیم مزایای بسیار زیاد بلفاروپلاستی با لیزر سبب گشته که این روش محبوبیت بیشتری نسبت به روش سنتی بلفاروپلاستی یا درمان افتادگی پلک بیابد. ممکن است برایتان سوال باشد که این مزایا کدامند؟ برخی از اصلی‌ترین مزایای درمان افتادگی پلک با لیزر نسبت به بلفاروپلاستی به روش سنتی به شرح زیر میباشند:

از آنجایی که اشعه لیزر موجب انقباض بافتها شده و بسیاری از رگهای خونی را مسدود میکند، در نتیجه خونریزی حاصل از درمان افتادگی پلک با لیزر را به میزان بسیار زیادی کاهش میدهد. این کاهش خونریزی نیز خود سبب میگردد که انجام این جراحی هم برای بیمار و هم برای جراح ساده تر گردد و همچنین در مدت زمان کوتاهتری انجام پذیرد.

درمان افتادگی با لیزر و هزینه آن


  • کاهش احتمال بوجود آمدن اسکار

درمان افتادگی پلک به روش سنتی با استفاده از تیغ جراحی صورت میپذیرد. از آن جایی که در این روش قسمتی از پلک بیمار به طور کامل بریده میشد، احتمال بوجود آمدن جای زخم یا اسکار بعد از اتمام جراحی وجود داشت. این درحالی است که در روش درمان افتادگی پلک با لیزر،احتمال بوجود آمدن اسکار به حداقل میرسد.


  • تورم و درد کمتر

لیزرها میتوانند غدد لنفاوی را مسدود کنند. در نتیجه این انسداد، بیمار پس از انجام درمان افتادگی پلک با لیزر، درد کمتری را تحمل خواهد کرد و همچنین قسمت جراحی شده به سرعت بهبود خواهد یافت و تورم یا کبودی زیادی به وجود نخواهد آمد.


  • بهبود در زمان کوتاهتر

کاهش زخم، به حداقل رساندن خونریزی، درد و تورم کمتر همه و همه دست به دست یکدیگر میدهند تا بیمار در مدت زمان کوتاهتری بهبودی و سلامت خود را بازیابد.

درمان افتادگی با لیزر و هزینه آن

دوران نقاهت درمان افتادگی پلک با لیزر

همانطورکه پیشتر نیز اشاره کردیم، درمان افتادگی پلک با لیزر دوره نقاهت کوتاهتر و ساده تری نسبت به روش قدیمی و سنتی درمان افتادگی پلک دارد. این روش معمولا: 

  • احتمال ابتلا به عفونت را به شدت کاهش میدهد
  • تورم، درد و کبودی کمتری را با خود به همراه دارد
  • احتمال بوجود آمدن زخم و اسکار ناشی از جراحی را به حداقل میرساند
  • معمولا بیماران یک هفته بعد از انجام جراحی درمان افتادگی پلک با لیزر، به فعالیتهای روزمره خود بازمیگردند

همین نکات سبب گشته اند که دوره ریکاوری و تقاهت این درمان به شدت کاهش یابد و محبوبیت آن در میان مردم بیشتر شود.

درمان افتادگی با لیزر و هزینه آن

بهترین کاندیدها برای درمان افتادگی پلک با لیزر چه کسانی هستند؟

اگر قصد درمان افتادگی پلک با لیزر را داشنه باشید، حتما برایتان سوال است که آیا این روش گزینه مناسبی برای شماست یا خیر؟ برای اینکه بتوانید به پاسخ کامل این سوال برسید بابد مورد معاینه پزشک متخصص قرار گیرید، اما به طور کلی بهترین کاندیدها برای درمان افتادگی پلک با لیزر به شرح زیر میباشند:

  • کسانی که بیماریهای زمینه ای و خطرناک نداشنه باشند
  • کسانی که هیچگونه مشکل سلامتی که سبب کاهش سرعت بهبود شود، نداشته باشند
  • کسانی که نگرش مثبت و توقعات واقع گرایانه نسبت به بلفاروپلاستی با لیزر داشته باشند
  • کسانی که سیگاری نباشند

برای اینکه اطمینان یابید که درمان افتادگی پلک با لیزر گزینه مناسبی برای شما میباشد یا خیر، باید مورد معاینه متخصص قرار گیرید.

هزینه درمان افتادگی پلک با لیزر چقدر است؟

هزینه درمان افتادگی پلک با لیزر به میزان گستردگی جراحی مستقیما بستگی دارد. منظور از میزان گستردگی جراحی، میزان افتادگی پلکی است که باید طی جراحی برداشته شود. به ندرت پیش می‌آید که بیمه های درمانی، هزینه های ناشی از جراحی‌های زیبایی را پوشش دهند و در نتیجه هزینه های ناشی از درمان افتادگی پلک با لیزر نیز معمولا تحت پوشش بیمه نمیباشند.

درمان افتادگی با لیزر و هزینه آن

در صورتی که به منظور رفع مشکلات سلامتی و برای اختلالات بینایی ناشی از افتادگی پلک، اقدام به درمان با لیزر نموده اید، لازم است از شرکت بیمه خود پرس و جو کنید و از تحت پوشش قرار دادن یا ندادن هزینه ها آگاهی یابید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با درمان افتادگی پلک با لیزر، میتوانید از متخصصین ما در کلینیک پورتال یک کمک بگیرید.

منبع: lightscalpel

درمان افتادگی پلک با لیزر و هزینه آن

منبع : نی نی بان

لطفا نظر خود را درباره درمان افتادگی پلک با لیزر و هزینه آن با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلامت
۷ پیشنهاد برای بهتر کار کردن از خانه

۷ پیشنهاد برای بهتر کار کردن از خانه سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه ۷ پیشنهاد برای بهتر کار کردن از خانه را ببینید. کار کردن از خانه، در تمام روز و هر روز، ممکن است برای برخی‌ها ترسناک به نظر برسد. اما ایده‌ی اینکه بتوانید از هر …

سلامت
با مغذی ترین قسمت مرغ، سنگدان، آشنا شوید

با مغذی ترین قسمت مرغ، سنگدان، آشنا شوید سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه با مغذی ترین قسمت مرغ، سنگدان، آشنا شوید را ببینید. زمانی که به نوش جان کردن مرغ خوش‌مزه فکر می کنید، به احتمال زیاد سینه، ران، بال و یا پاها را تجسم می کنید، …

سلامت
پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین

پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین را ببینید. سلامت و زیبایی پوست همیشه از اولویت‌‌های مهم در زندگی بوده است و داشتن پوستی زیبا و سالم نیازمند توجه و مراقبت از آن …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا