دانلود برنامه افزایش بازدید وب سایت Bear Site Visitor

مطالب جدید

دانلود برنامه افزایش بازدید وب سایت Bear Site Visitor

سایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه دانلود برنامه افزایش بازدید وب سایت Bear Site Visitor را ببینید.

 

یکی از بهترین و پرفروشترین برنامه های سایت CodeCanyon.net برنامه Bear Site Visitor میباشد که در سایت کدکانیون با قیمت ۱۲۵$ معادل ۶۵۰٫۰۰۰ تومان(با احتساب نرخ روز دلار در تاریخ ایجاد مقاله و بدون مالیات و عوارض و هزینه حواله ارز برای خرید) فروخته میشود.

اما میتوانید به مدت محدود در سایت کوتوله ها فقط به قیمت ۱۵۰٫۰۰۰ تومان خریداری کنید.

 

با این برنامه Bear Site Visitor میتوانید به صورت بینهایت برای سایت خود بازدید کننده یکتا ارسال کنید و بازدید و ترافیک سایت خود را افزایش دهید. در این برنامه با استفاده از الگوریتمهای خاص و استفاده از پراکسی های معتبر و اختصاصی برای سایت شما بازدید کننده یکتا فرستاده میشود و میتوانید تعیین کنید که روی لینکهای سایت شما هم کلیک کنند که تاثیر بسیار زیادی در کاهش رتبه الکسا و افزایش رنک در نتایج گوگل خواهد داشت.

برنامه و سایتهای دیگر که به صورت Ifframe و PopUp بازدید کننده ارسال میکنند، پس از مدتی باعث میشوند که سایت شما توسط گوگل و الکسا مورد جریمه قرار بگیرد و افت رتبه را مشاهده کنید، اما این برنامه با استفاده از الگوریتمهای خاص و قرار گرفتن در سایت معتبر کدکانیون(CodeCanyon.ent) تضمینی بر تایید این برنامه مییباشد.

 

این برنامه خیلی راحت بر روی ویندوز نصب و اجرا میشود با انجام تنظیمات بسیار راحتی که دارد میتوانید زمان و تعداد بازدید کنندگان خود را مشخص کنید و تعیین کنید که روی سایت شما کلیک هم انجام بشود که این مورد هم دلیلی بر جریمه نشدن سایت شما میباشد، چون فقط بازدید کننده ارسال نمیشود و بلکه کلیک هم روی سایت شما انجام میگیرد.

 

دانلود برنامه افزایش بازدید وب سایت Bear Site Visitor

 

توضیحات برنامه در سایت مرجع:

 

Bear Site Visitor tool allows you to generate traffic for your site(s). The tool provides full browser emulation so all scripts (including analytics such as google analytics) will execute on pages. You can configure input flow and see the whole processing in real- time. Search engine traffic generation is supported (currently Google and Bing). Multi-threading, proxies, waiting intervals configuration are supported. Fast proxy checker is included.

 

ترجمه:

این ابزار به شما امکانات حرفه ای را برای تولید ترافیک و بازدید کننده برای سایت(های) تان میدهد . این ابزار شبیه سازی کامل مرورگر را فراهم می کند بنابراین تمام اسکریپت ها (از جمله تجزیه و تحلیل هایی مانند تجزیه و تحلیل گوگل) در صفحات اجرا می شوند. شما می توانید جریان ورودی را پیکربندی کنید و کل پردازش را در زمان واقعی ببینید. تولید ترافیک موتور جستجو پشتیبانی می شود (در حال حاضر گوگل و بینگ). چند رشته، پروکسی، پیکربندی فواصل انتظار پشتیبانی می شوند. تست سریع پروکسی گنجانده شده است.

 

  • همونطور که در توضیحات برنامه گفته شده این بازدیدکنندگان و ترافیک را میتوانید در آمار گوگل آنالیتیکس و دیگر آمارگیرها مشاهده کنید.

 

 

دانلود برنامه افزایش بازدید وب سایت Bear Site Visitor

 

سوالات مشتریان:

این برنامه از حجم اینترنت ما استفاده میکند؟

بله، اما به مقدار بسیار کم و بهینه که اگر بخواید حساب کنید بسیار به صرفه میشه. چون شما برای خرید بازدیدکننده و یا تبلیغ در سایتهای دیگه برای افزایش بازدید، باید ماهانه چقدر هزینه کنید؟!! من به صورت خیلی کم هزینه به شما میگم حداقل ماهی ۵۰٫۰۰۰ تومان. اما شما میتونید نسبت به مقدار استفاده و مصرفتون با خرید مثلا ۲ گیگ حجم با مبلغ ۲۰۰۰ تومان(نرخ مصوب ADSL) که جمعا میشه ۴۰۰۰ تومان، به صورت ۲۴ ساعته و تعداد بسیار بالا بازدیدکننده و ترافیک ارسال کنید روی سایتتون که در مقابل سفارش تبلیغ به سایتهای دیگه بسیار بسیار به صرفه میشه.

 

اگر کامپیوتر رو خاموش کنیم بازدیدها ارسال میشه؟

در این مورد در سایت مرجع چیزی مشاهده نکردیم، اما طبق آزمایشی که خودمون انجام دادیم بازدید کننده ها قطع میشن، چون پراسس برنامه بسته شده. اما برای این مورد هم ما راهی به شما پیشنهاد میکنیم و اون خرید سرور مجازی ویندوزی هست که با نصب این برنامه روی اون میتونید به صورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته برای سایتتون بازدیدکننده و ترافیک ارسال کنید.

 

هزینه خرید سرورمجازی چقدر هست؟

بستگی به سایت هاستینگ داره، اما در صورت تمایل میتوانید با ما در ارتباط باشید که به شما سایتهایی را با قیمت و امکانات مناسب معرفی کنیم تا از اونجا سرویس تهیه کنید.(مخصوص خریدارن برنامه)

ما خودمون در سروری با هزینه ماهانه ۱۵۰۰۰ تومان با امکانات مناسب و کافی برای این برنامه، تونستیم تا روزی ۵۰۰۰ بازدید کننده هم بر روی سایتمون ارسال کنیم.

 

با سرور مجازی چطور کار کنیم؟

این مورد را باید از هاستینگ خودتون بپرسید، اما اگر برنامه را از ما خریداری کنید، اصول اولیه و آموزش استفاده از برنامه در سرورمجازی برای شما به رایگان گفته خواهد شد. چنانچه نیاز به انجام تنظیمات خاص و تخصصی بود، با دریافت هزینه و پس از هماهنگی با شما و تایید شما انجام خواهد شد.

 

شما از این برنامه پشتیبانی میکنید؟

سایت مرجع برنامه(کدکانیون) کشور ایران را از ارائه خدمات محروم کرده است و پشتیبانی ندارد، اما در قسمت نظرات برنامه در سایت مرجع میتوانید از سوالات دیگر کاربران استفاده کنید. چنانچه موردی بود و مشکلی داشتید در قسمت پایین این صفحه سوال خود را بپرسید و اگر مقدور بود پاسخگوی شما خواهیم بود.

 

 

اطلاعات بیشتر درباره این برنامه:

  • Full browser emulation
  • Configuration of browser settings: user agent, proxy, intervals and other
  • Two types of traffic: direct traffic, traffic from search engine
  • Two types of search engines: Google, Bing
  • Search engine custom domain
  • Click links inside target site
  • Real-time results and statistics
  • Multi-threading
  • Embedded proxy checker
  • ‘Start new process only when local IP changed’ setting

 

 

 

رفع مسئولیتها:

  • سایت مرجع کشور ایران را تحریم کرده و پشتیبانی انجام نمیدهد، با توجه به خرید مستقیم از سایت مرجع(با روشهای خاص) فقط تونستیم اسکریپت را تهیه کنیم، اما پشتیبانی ندارد. کاربران باید به این مورد توجه کنند و سایت کوتوله ها وظیفه ای نسبت به پشتیبانی این برنامه نخواهد داشت. هرچند که در تست های انجام شده هیچ مشکلی در برنامه مشاهده نشد.
  • ما فقط جهت کاهش هزینه های خروج ارز و سختی در خرید از سایتهای خارجی، این برنامه را تهیه کرده ایم و هیچ مسئولیتی در قبال عدم استفاده ناصحیح توسط کاربر از آن نخواهیم داشت و تمام مسئولیت بر عهده نویسنده و فروشده مرجع(سایت کد کانیون Codecanyon.net) خواهد بود.
  • کاربر استفاده کننده از برنامه خود تمام مسئولیت استفاده از برنامه را بر عهده خواهد گرفت و سایت کوتوله ها هیچگونه مسئولیتی در قبال اسپم و جریمه شدن سایت، نگرفتن بازخورد از برنامه و … در صورت عدم استفاده صحیح کاربر از برنامه نخوهد داشت.

چنانچه خریدار نتواند بر طبق آموزش، برنامه را راه اندازی کند، میتواند با ما در ارتباط باشد تا آموزش و نحوه استفاده در سرورمجازی خریداری شده برای وی ارسال شود.

فقط نصب کردن برنامه بدون هزینه میباشد، اما چنانچه نیاز به اعمال تغیییرات و انجام کانفیگ بر روی سرور بود، هزینه آن به اطلاع کاربر میرسد و با تایید او انجام خواهد شد.

 

دانلود برنامه افزایش بازدید وب سایت Bear Site Visitor

 

راههای ارتباط با ما:

ایمیل: KDhost [@] yahoo [.] com

پیامک: ۰۹۳۷۷۳۱۵۷۹۳

تلگرام: @tt_admin

پیچ اینستاگرام: KDhost_ir

 

دانلود برنامه افزایش بازدید وب سایت Bear Site Visitor

لطفا نظر خود را درباره دانلود برنامه افزایش بازدید وب سایت Bear Site Visitor با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا