خواص شگفت انگیز گردو

مطالب جدید

خواص شگفت انگیز گردو

سایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه خواص شگفت انگیز گردو را ببینید.

گردو از آن میوه های خشک پر خاصیت است.گردو خوراکی بسیار ساده اما سالم و پر انرژی است. گردو جزء میوه های گرد که که دو لایه پوست دارد یکی پوست سبز رنگ نرم که به مرور خشک میشود و جدا میشود  و دومین پوست خشک و سفت است . در اصل مغز این میوه خوراکی است . که این مغز نیز دارای ۶۵درصد روغن است.

اما با وجود این حجم روغن فواید بسیاری دارد حتی نوش جان کردن گردو باعث کاهش کلسترول خون میشود. در ادامه ی این مقاله می خواهیم راجع به خواص این ماده مغذی به طور مفصل توضیح دهیم.

فروش گردو

بهترین گردو موجود در دنیا ، گردو ایران است که به فروش عمده گردو به روم و یونان و انگلستان و… می پردازند.

 ۱٫گردو و لاغری:

این روزها که همه دنبال خوش اندامی و لاغری هستند بیشتر به تغذیه خود اهمیت میدهند. ممکن است فکر کنید گردو سرشار از چربی و کالری است در صورتی که چنین نیست . ممکن است کالری گردو زیاد باشد اما فیبر زیادی دارد و این باعث کم اشتهایی و سیر بودن طولانی مدت میشود. افرادی که قصد لاغری دارند حدود ۳۰ گرم گردو را قبل از وعده غذایی بخورند این  باعث میشود دیگر میلی به پر اشتهایی نداشته باشند . و فیبر موجود در گردو باعث پر کردن معده میشود.و جایی برای دسر و .. . نمی ماند.

۲٫غذای مغز:

گردو را از قدیم به عنوان غذای مغز میشناختند .اما نه تنها به خاطر شکل ظاهری آن که شبیه به مغز است بلکه خاطر وجود امگا ۳ موجود در گردو ست که غذای مغز نامیده میشود. مغز برای اینکه بتواند درست به وظایف خود عمل کند نیاز به امگا سه دارد. امگا ۳ موجود در گردو حتی بیشتر از تخم مرغ و یا برنج است.

فروش گردو

ویتامین های موجود در گردو باعث نابودی رادیکال های آزاد در مغز میشوند و سلامت مغز را افزایش میدهند. همچنیت مصرف گردو حافظه را تقویت میکند و احتمال ابتلا به آلزایمر را کاهش میدهد.

۳٫گردو و ارتباط آن با پوست:

گردو سرشار از ویتامین B و E میباشد.این ویتامین ها در بدن باعث کاهش استرس میشوند که این نیز باعث جوان ماندن پوست میشود.از طرفی هم روغن گردو نیز برای افرادی که پوست خشک و آسیب دیده دارند مفید است. همچنین استفاده از این روغن به مرور زمان سیاهی و کبودی زیر چشم را کاهش میدهد.

۴٫پاکسازی کبد:

از جمله خواص دیگر گردو پاکسازی کبد .گردو سرشار از اسید آمینه و گلوتاتیون و امگا ۳ است که اینها باعث پاکسازی کبد نیز میشوند.

۵٫بانوان باردار :

بانوان باردار باید حتما روزانه مقداری گردو بخورند ، کردو برای سلامت و رشد جنین مفید است و همچنین بدن مادر را قوی میکند تا در مقابل بیمار ها مقاوم باشد.

فروش گردو

اما گردو برای مردان نیز مفید است و باعث تقویت اسپرم مردان میشود .

همانطور که گفته شد گردو سرشار از خاصیت است که هر یک از اینها باعث سلامتی بدن میشوند. این خواص شامل مس ، منگنز ، فسفر ، ویتامین E  ، فیبر ، چربی غیر اشباع ، منیزیم ، امگا ۳ ،

در ایران بیشترین فروش گردو میباشد که البته مصرف آن نیز در ایران زیاد است.برای خرید بهترین گردو پیشنهاد ما به شما خرید از فروشگاه خشکبار آرشام است که به فروش عمده گردو نیز پرداخته است.

مطالب مرتبط :

خواص شگفت انگیز گردو

لطفا نظر خود را درباره خواص شگفت انگیز گردو با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا