خانم های مورد علاقه آقایان سفید پوست هستند یا سبزه؟

مطالب جدید

خانم های مورد علاقه آقایان سفید پوست هستند یا سبزه؟

سایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه خانم های مورد علاقه آقایان سفید پوست هستند یا سبزه؟ را ببینید.

خانم های مورد علاقه آقایان سفید پوست هستند یا سبزه؟ در زیر به یک مبحث روانشناسی جالب می پردازیم. در زیر به علاقه آقایان نسبت به خانم های سفید پوست و یا خانم های سبزه پرداخته و به این سوال اساسی پاسخ می دهد که آقایان از چه رنگی خوششان می آید و مورد علاقه …

خانم های مورد علاقه آقایان سفید پوست هستند یا سبزه؟

خانم های مورد علاقه آقایان سفید پوست هستند یا سبزه؟

در زیر به یک مبحث روانشناسی جالب می پردازیم. در زیر به علاقه آقایان نسبت به خانم های سفید پوست و یا خانم های سبزه پرداخته و به این سوال اساسی پاسخ می دهد که آقایان از چه رنگی خوششان می آید و مورد علاقه شان میباشد.

در حالی که برای بانوان، مردان تیره پوست جذابیت بیشتری دارد، مردان از بانوان با پوست سفید را بیشتر خوششان می آید! اما چرا؟!
براساس یک تحقیق علمی که در دانشگاه تورنتو انجام شده است، بانوان مردان با پوست تیره را بیشتر دوست دارند، مردان نیز لذت بیشتری از بانوان با پوست روشن می برند. طبق این تحقیق در حالی که رنگ سفید سمبل معصومیت، سادگی، ظرافت و بکارت به شمار می رود و مردان دنبال این نشانه ها هستند، برای بانوان رنگ تیره، گندمگون و سبزه نشانه خطر، جذبه، اقتدار و سک.سی بودن به شمار می رود و بانوان به دنبال این نشانه ها در مردان هستند.
محققان گفته اند مردان از هر نژادی که باشند به دنبال زن با پوست روشن هستند و اینگونه بانوان را می پسندند، بانوان نیز بر عکس این سلیقه مردان عمل می کنند.
به گزارش وبلاگ ترجمه اخبار ترکیه به نقل از گازته وطن، محققان ضمن اشاره به بانوان با پوست تیره مانند مونیکا بلوچی که مورد پسند تعداد زیادی از مردان هست علت آنرا خطرخواهی غیراثباتی مردان دانسته اند.
مردان؛ بانوان با پوست روشن همچون نیکول کیدمن و کیل مینوگ را سمبل صاف و درست بودن می دانند. بانوان نیز هنرپیشه های با پوست تیره همچون کولین فارل و جانی دپ را سمبل خطر و جذابیت می دانند.

زمانی هالیوود می خواست با مریلین مونرو به همه بقبولاند که «آقایان موطلایی ها را ترجیح می دهند»، حالا دانشمندان می گویند نه موی طلایی، بلکه لباس قرمز خانم ها بیشتر نظر مردها را جلب می کند.

به گزارش تماشاکده به گفته پژوهشگران آمریکایی، در یک آزمایش، مردها زنی را که در چند عکس لباس قرمز به تن داشت یا عکس ها قاب یا حاشیه قرمز داشتند جذاب تر تشخیص داده اند.

ه نظر می رسد این پژوهش که زیر نظر اندرو الیوت، استاد روان شناسی در دانشگاه روچستر در ایالت نیویورک، انجام شده، مهر تاییدی باشد بر این باور قدیمی که قرمز رنگ عشق است.

به گزارش خبرگزاری رویترز به نقل از آقای الیوت، گرچه این واکنش به رنگ قرمز می تواند برای انسان یک ویژگی اکتسابی از جامعه باشد، باید در نظر داشت که ممکن است پای ریشه های زیست شناختی ابتدایی تری هم در میان باشد.
آزمایش شوندگان گفته اند که بانوان قرمز پوش براییشان جذاب تر هستند.
خانم های مورد علاقه آقایان سفید پوست هستند یا سبزه؟
این روان شناس آمریکایی با اشاره به شباهت ژنتیکی انسان با پستاندارهایی چون میمون می گوید پیشتر ثابت شده که بعضی از پستاندارهای نر به همنوعان ماده خود که از خود رنگ قرمز را بروز می دهند بیشتر جلب می شوند.

برای مثال، پوست شامپانزه های ماده وقتی به زمان تخمک گذاری نزدیک می شوند بیشتر به قرمزی می زند و به این ترتیب سیگنالی جنسی می فرستند که برای نرها غیر قابل مقاومت است.
مردها عقیده داشتند که زن در عکسی که حاشیه قرمز دارد جذاب تر است، در صورتی که عکس و زن یکی بودند و فقط حاشیه عکس ها عوض شده بود.

این پژوهش که نتایج آن در نشریه «شخصیت و روان شناسی اجتماعی» منتشر شده، بر روی بیش از یک صد مرد انجام شده که بیشتر آنها دانشجو بوده اند. به این مردها عکس چند زن را نشان دادند و از آنها خواستند بر سه اساس به آنها امتیاز بدهند: «چه قدر زیبا هستند، چه قدر مردها دوست دارند آنها را ببوسند، و چه قدر مردها دوست دارند با آنها رابطه جنسی داشته باشند.»

به این مردها عکس یک زن را با حاشیه یا قاب قرمز، سفید، خاکستری، یا سبز نشان دادند. مردها عقیده داشتند که زن در عکسی که حاشیه قرمز دارد جذاب تر است، در صورتی که عکس و زن یکی بودند و فقط حاشیه عکس ها عوض شده بود.

این مردها همچنین گفتند وقتی با زنی قرار بیرون رفتن می گذارند، اگر خانم لباس قرمز پوشیده باشد بیشتر پول خرجش می کنند.

پژوهشگران آمریکایی اشاره کرده اند که رنگ قرمز فقط جذابیت خانم ها را در نظر مردها زیاد می کند،‌ نه میزان هوش یا مهربانی شان را. دیگر این که این رنگ روی نظر زن ها در مورد زن های دیگر اثری ندارد.

گردآوری توسط: سایت جوانیها

خانم های مورد علاقه آقایان سفید پوست هستند یا سبزه؟

لطفا نظر خود را درباره خانم های مورد علاقه آقایان سفید پوست هستند یا سبزه؟ با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا