تساوی غیرمنتظره بارسلونا در زمین ویانوونسه ::

تساوی غیرمنتظره بارسلونا در زمین ویانوونسه ::

پورتال تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه تساوی غیرمنتظره بارسلونا در زمین ویانوونسه :: را ببینید.

پورتال۱ آرشیو وب فارسی:ورزش سه: تساوی غیرمنتظره بارسلونا در زمین ویانوونسه
دیدار رفت تیم های ویانوونسه و بارسلونا از دور اول کوپا دل ری، لحظاتی پیش با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت تا کار صعود بارسا به بازی برگشت در نوکمپ کشیده شود.

به گزارش “ورزش سه”، بارسلونا کوپا دل ری فصل جدید را بدون یاران اصلی خود و در زمین تیم دسته سومی ویانوونسه آغاز کرد. انریکه ترجیح داده بود تیم دوم خود را به زمین بفرستد و استفاده از چند بازیکن جوان نشان می داد که سرمربی بارسا برای برتری بر حریف گمنام خود، اعتقادی به استفاده از بازیکنان سرشانس بارسلونا نداشت.

بازی بر خلاف انتظار با حملات ویانوونسه آغاز شد و این تیم در یک ربع ابتدایی بازی دو خطر تقریبا جدی روی دروازه بارسلونا خلق کرد. اولین بخت بارسا را نیز کاپتوم در دقیقه ۱۷ از دست داد. تا دقیقه ۴۱ که سانچس مهمترین فرصت بازی در نیمه اول را از دست بدهد، هر دو تیم یک خطر تقریبا جدی دیگر را نیز روی دروازه یکدیگر خلق کرده بودند.

در دقیقه ۴۱، میزبان می توانست روی ضربه سانچس به گل برسد اما با بدشانسی توپ به تیرک دروازه بارسا برخورد کرد تا نیمه اول بدون اینکه توپی از خط دروازه ها عبور کند به اتمام برسد.

نیمه دوم نیز کنترل توپ و میدان در اختیار بارسلونا قرار داشت اما تیم میزبان هم در دقایقی توانست روی دروازه میهمان سرشناسش خطرساز شود اما ضربات بازیکنان این تیم را یوردی ماسیپ با پورتال یک های خوب خود بی اثر گذاشت.

بارسلونا نیز در چندین موقعیت می توانست دروازه ویانوونسه را باز کند؛ بخصوص در دقیقه ۸۲ که روی یک ضربه کرنر، بارترا با ضربه سر به شدت دروازه میهمان را تهدید کرد اما دروازه بان به سختی توپ را راهی کرنر کرد.

سرانجام تلاش بارسلونا برای زدن گل نتیجه ای نداشت و ویانوونسه توانست یک نتیجه تساوی به یادماندنی مقابل بارسلونا، مدافع عنوان قهرمانی کوپا دل ری به دست بیاورد. بازی برگشت نزدیک به دو ماه دیگر در نوکمپ برگزار خواهد شد.

بارسلونا

ارسال به تلگرام

۰۰:۴۸  ۱۳۹۴/۰۸/۰۷

تساوی غیرمنتظره بارسلونا در زمین ویانوونسه ::

منبع : پورتال پورتال۱

لطفا نظر خود را درباره تساوی غیرمنتظره بارسلونا در زمین ویانوونسه :: با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا