ترفندهای خانم‌های باوقار برای ست کردن لباس سرمه ای!

سلامت

ترفندهای خانم‌های باوقار برای ست کردن لباس سرمه ای!

سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه ترفندهای خانم‌های باوقار برای ست کردن لباس سرمه ای! را ببینید.

این استایل هم برای خانم ها جواب می دهد و هم آقایان. چنین رنگ شیکی را می توانید برای استایل مونوکروم به کار بگیرید. کمی خلاقیت داشته باشید و استایل تان را از پارچه های مختلف کنار هم بچینید.

بلوز بافت ظریف، شلوار جین، پالتوی پشمی، شال گردن براق و دامن مخمل استایل شما را جذاب تر می کنند. تی شرت، جین یا کتان و کفش سرمه ای ساده ترین ترکیبی ست که تقریبا به بیشتر افراد می آید.

چرا سرمه ای رنگ شگفت انگیزی است؟

  • همه سرمه ای می پوشند: سرمه ای رنگ بین المللی به حسابی می آید. علتش هم این است که با انواع رنگ پوست و مو هماهنگ می شود و محدود به رنگ پوست خاصی نیست.
  • رنگی برای همه فصول است: خوبی سرمه ای این است که در هر فصلی می توانید آن را بپوشید و با رنگ های دیگر ست کنید. استایل زمستانی، استایل عید نوروز و تابستان را می توانید با سرمه ای بسازید.
  • استایل سرمه ای با همه رنگ ها ست می شود: آن روزی که جلوی کمد می ایستید و نمی دانید چه لباسی بپوشید، به یاد ست سرمه ای مردانه باشید. کافی ست یک تکه لباس سرمه ای بردارید و ببینید چه راحت با بیشتر لباس های تان ست می شود. به ویژه اگر بخش زیادی از کمدتان را رنگ های ملایم و خنثا پر کرده باشند.
  • سرمه ای را همه جا می پوشید: استایل سرمه ای همان قدر که می تواند رسمی باشد، کژوال است و کاربرد روزمره دارد. ممکن است این رنگ را برای شرکت در جشن عروسی انتخاب کنید. ممکن است هم لباس راحتی شما سرمه ای باشد. در همه حال قشنگ و برازنده است.

با مانتوی سرمه ای چه شالی ست کنیم؟

وقتی مانتوی سرمه ای به تن می کنید، برای هماهنگ کردن شال یا روسری، محدود نیستید. انواع پارچه های ساده یا طرح دار را می توانید امتحان کنید. ولی چند گزینه اصلی دارید. برای مناسبت های رسمی، سراغ مشکی، طوسی، سفید یا فیروزه ای بروید. استایل خیابانی و روزمره می تواند شادتر باشد. نارنجی برای فصل سرما و لیمویی برای فصل گرما انتخاب های خوبی به نظر می رسند. صورتی و قرمز هم با سرمه ای هماهنگ هستند.

با شلوار سرمه ای چه تاپ یا بلوزی بپوشیم؟

بیشتر خانم ها شلوار جین یا کتان سرمه ای در کمدشان دارند. شلوار کرپ یا پشمی هم به کارتان می آید. خیال تان راحت باشد که بیشتر تاپ و بلوزهای شما با این شلوارها ست می شوند؛ اما جذاب ترین استایلی که می توانید بسازید، با تاپ یا شومیز سفید شکل می گیرد. تاپ و صندل سفید برای روزهای گرم تابستان، انتخابی بی نظیر است. آن را با مانتوی سفید و شال سفید و آبی کامل کنید.

شومیز سفید خیلی به دردتان می خورد، به ویژه با شلوار سرمه ای. این ست را برای دورهمی عصرانه هم می توانید انتخاب کنید. پاییز که برسد، بارانی سرمه ای یا طوسی به این ترکیب اضافه کنید و ببینید چقدر کلاسیک و جذاب به نظر می رسید.

بلوز کرم، بژ، نقره ای براق، صورتی چرک، نارنجی سوخته، آبی روشن، طرح دار یا چهارخانه را با خیال آسوده با شلوارتان هماهنگ کنید.

استایل زنانه

با پالتوی سرمه ای چه چکمه ای ست کنیم؟

پالتوی سرمه ای را با شلوار جذب بپوشید. بعد سراغ چکمه بروید که می تواند نیم چکمه یا چکمه بلند باشد. بهترین رنگی که می توانید برای کیف و کفش یا چکمه انتخاب کنید، مشکی یا قهوه ای تیره است. مگر این که رنگ پالتوی شما به طیف آبی نزدیک شده باشد. در این صورت قهوه ای عسلی را در نظر بگیرید.

سر تا پا سرمه ای؛ استایلی که کهنه نمی شود

این استایل هم برای خانم ها جواب می دهد و هم آقایان. چنین رنگ شیکی را می توانید برای استایل مونوکروم به کار بگیرید. کمی خلاقیت داشته باشید و استایل تان را از پارچه های مختلف کنار هم بچینید. بلوز بافت ظریف، شلوار جین، پالتوی پشمی، شال گردن براق و دامن مخمل استایل شما را جذاب تر می کنند. تی شرت، جین یا کتان و کفش سرمه ای ساده ترین ترکیبی ست که تقریبا به بیشتر افراد می آید.

استریت استایل

رنگ های مناسب برای ست کردن لباس سرمه ای

می توانید مطمئن باشید که استفاده از رنگ های طبیعی و خنثی مثل سفید و سیاه و همچنین رنگ هایی مانند کرم، خاکی، قهوه ای و خاکستری برای ست کردن با رنگ سرمه ای، یک ست ساده و شیک را به شما خواهد داد. شما می توانید از این ست ها برای ست لباس های سرکار و روزمره خود استفاده کنید، شیک باشید و البته جلب توجه نکنید.

ست کردن لباس سرمه ای و نارنجی

یک ست رنگی شاد و مناسب برای خانم های جوان و لباس های اسپرت ترکیب سرمه ای با نارنجی، مرجانی (رنگ سال ۲۰۱۹) و گلبهی است. برای ست کردن نارنجی با سرمه ای می توانید از سایه و تن و ته رنگ های این رنگ و برای تکمیل این دو رنگ از رنگ های خنثی استفاده کنید.

استایل پاییزه

ست لباس سرمه ای با مشکی

بعضی از افراد معتقد هستند که نباید رنگ سرمه ای را با رنگ مشکی ست کرد. این حرف، یکی از باورهای غلط و بسیار قدیمی است که الان دیگر کاربردی ندارد و کاملا از مد افتاده است. ترکیب کردن رنگ سرمه ای با رنگ مشکی در حقیقت یک ترکیب رنگی بسیار شیک و جذاب است. جالب است بدانید که بسیاری از افرادی که در شهر پاریس زندگی می کنند، از این ترکیب رنگی استفاده می کنند. برای اینکه هرکدام از این رنگ ها در کنار دیگری به چشم بیاید، می توانید جنس پارچه لباس های خود را متفاوت انتخاب کنید. علاوه بر این، می توانید لباس هایی به رنگ سرمه ای تیره بپوشید و در کنار آن ها، از زیورآلات و اکسسوری به رنگ مشکی استفاده کنید؛ به عنوان مثال، شما می توانید یک پیراهن به رنگ سرمه ای را با یک کیف و کفش به رنگ مشکی ست کنید.

ست لباس سرمه ای و سفید

ست کردن رنگ سرمه ای با رنگ سفید، یک ترکیب رنگی شیک و جذاب است. اگر به عکس های مراسم عروسی مگان مارکل مراجعه کنید، متوجه می شوید که بسیاری از میهمانان این مراسم، از این ترکیب رنگی جذاب استفاده کرده بودند. البته این تنها گزینه پیش رو نیست و گزینه های بسیاری وجود دارند که می توانید از میان آن ها انتخاب کنید. شما می توانید در این ترکیب رنگی، از رنگ های خنثی دیگر هم استفاده کنید. به عنوان مثال، برای داشتن یک استایل منحصر به فرد و زیبای تابستانی، می توانید رنگ سرمه ای را با رنگ سفید و رنگ خاکستری مایل به قهوه ای و یا قهوه ای مایل به زرد ست کنید.

استایل زمستانی

ست لباس سرمه ای با دیگر رنگ های خنثی

یکی دیگر از ترکیب رنگ های جذابی که در میان بسیاری از افراد دنیا شاخص است و هیچوقت هم از مد نمیوفتد، ترکیب رنگ سرمه ای با دیگر رنگ های خنثی است. مزیت این ترکیب رنگی این است که می توانید از آن به عنوان یک بیس رنگی استفاده کنید و سپس، به این بیس خنثی یک رنگ درخشان اضافه کنید. علاوه بر این، شما می توانید با ترکیب کردن رنگ سرمه ای تیره با دیگر رنگ های خنثی، هم یک استایل رسمی ایجاد کنید و هم یک استایل غیر رسمی. به عنوان مثال، می توانید یک دامن مدادی به رنگ بژ و یک بلوز شیک به رنگ سرمه ای را در محل کار بپوشید. یا برای یک تعطیلات آخر هفته و یک موقعیت غیر رسمی، لباسی نازک و نخی به رنگ سرمه ای و بژ بپوشید.

ست لباس سرمه ای با رنگ های درخشان

اگر به رنگ های خنثی و تیره زیاد علاقه ندارید، لازم نیست نگران باشید. هیچ قانونی وجود ندارد که بگوید شما می توانید رنگ سرمه ای را فقط و فقط با رنگ های خنثی، رنگ سفید، رنگ خاکستری مایل به قهوه ای، رنگ قهوه ای مایل به زرد و یا رنگ مشکی ست کنید. در حقیقت یکی از مزایای این رنگ زیبا این است که تقریبا در کنار هر رنگ دیگری جذاب به نظر می رسد. به عنوان مثال، اگر شما هم از آن دسته خانم هایی هستید که به رنگ های تند و درخشان علاقه دارید، می توانید رنگ سرمه ای را با رنگ نارنجی ست کنید. این ترکیب رنگی، یک ترکیب رنگی عجیب و منحصر به فرد است، اما در عین حال به شما کمک می کند تا یک استایل کلاسیک و جذاب ایجاد کنید.

ست لباس سرمه ای با رنگ آبی

معمولا ست کردن رنگ سرمه ای با رنگ آبی روشن، ترکیب رنگی است که در استایل آقایان بسیار مشاهده می شود. به عنوان مثال، یکی از چیزهایی که هیچوقت از مد نمیوفتد و یک استایل شیک و کلاسیک به حساب می آید، ست کردن کت و شلواری به رنگ سرمه ای با پیراهن مردانه ای به رنگ آبی روشن است. اما این به این معنا نیست که فقط آقایان می توانند از رنگ سرمه ای و یا رنگ آبی پاستلی استفاده کنند. این ترکیب رنگی در حقیقت هم برای آقایان مناسب است و هم برای خانم ها. به عنوان مثال، شما می توانید یک شلوار راه راه به رنگ سرمه ای تیره و سفید را با یک بلوز به رنگ آبی پاستلی ست کنید و از استایل خوشرنگ و جذابی که خلق کرده اید، لذت ببرید!

استایل زنانه

ست سرمه ای و زرشکی و رنگ های مشابه

رنگ های زرد و قرمز برای ست کردن لباس سرمه ای می توانند یه پیشنهاد مناسب برای ست های پاییزه برای خانم های جوان باشد. استفاده از رنگ زرشکی که سایه رنگ قرمز و رنگ گلبهی (از مشتقات رنگ زرد است) ست رنگی جالب و زیبایی را در ترکیب با سرمه ای ایجاد می کند.

ترکیب رنگ استایل سرمه ای

ست لباس سرمه ای با کیف و کفش

  • کفش های مناسب لباس شب بلند مجلسی سرمه ای: اگر قصد دارید از یک لباس سرمه ای بلند استفاده کنید می توانید برای ست کردن لباس سرمه ای از یک جفت بوت بلند مشکی، کفش مشکی پاشنه دار، یک جفت صندل پاشنه دار نقر های استفاده کنید. اگر دامن لباس شما مدل ماهی است بهترین انتخاب یک جفت صندل پاشنه دار شفاف است.
  • کفش های مناسب لباس کوتاه مجلسی سرمه ای: بهترین انتخاب در این مورد می تواند یک جفت کفش بدون پاشنه با یکی از رنگ های بالا، کفش پاشنه دار بنفش تیره، بوت جیر شتری رنگ یا سرمه ای، بوت چرمی قهوه ای، صندل پاشنه دار طلایی مات، کفش پاشنه دار صورتی یا گلبهی، صندل زرشکی و یا یک جفت کفش پاشنه دار سفید مات باشد.
  • برای انتخاب کیف فقط کافی است که آن را با کفشی که انتخاب کرده اید ست کنید.

ست کردن لباس سرمه ای و جواهرات آن

برای ست سرمه ای خود می توانید از جواهرت طلایی مات و جواهرات برنزی استفاده کنید و اگر از جواهرات نگین دار استفاده می کنید رنگ نگین آن ها از بین ۴ گروه رنگی بالا انتخاب شود. اگر دوست دارید برای ست سرمه ای خود از گردنبند نقره ای یا طلای سفید استفاده کنید حتما از یک آویز براق استفاده کنید.

استایل رسمی و غیر رسمی با رنگ سرمه ای

یکی دیگر از مزایای رنگ سرمه ای این است که با استفاده از آن، هم می توانید یک استایل غیر رسمی ایجاد کنید و هم یک استایل رسمی. به عنوان مثال، در یک مراسم عروسی می توانید پیراهنی به رنگ سرمه ای و از جنس گیپور بپوشید. برای یک مناسبت غیر رسمی هم می توانید به سادگی، یک پلیور به رنگ سرمه ای را با یک شلوار جین ست کنید.

همانطور که گفتیم، رنگ سرمه ای رنگی بسیار کاربردی است و شما می توانید بر طبق سلیقه و استایل خودتان، آن را با رنگ های بسیار متفاوتی ست کنید.

ترفندهای خانم‌های باوقار برای ست کردن لباس سرمه ای!

بخش فرهنگ و هنر ساعد نیوز یک پلتفرم برای افزایش آگاهی و اطلاعات شما در زمینه مد و فشن است ما در کنار شما هستیم تا بهترین ها را با یکدیگر تجربه کنیم. برای پیگیری جدید ترین اخبار، ترند های مد و فشن و تحلیل استایل سلبریتی ها با بخش فرهنگ و هنر ساعد نیوز همراه باشید.

ترفندهای خانم‌های باوقار برای ست کردن لباس سرمه ای!

منبع : نی نی بان

لطفا نظر خود را درباره ترفندهای خانم‌های باوقار برای ست کردن لباس سرمه ای! با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلامت
پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین

پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین را ببینید. سلامت و زیبایی پوست همیشه از اولویت‌‌های مهم در زندگی بوده است و داشتن پوستی زیبا و سالم نیازمند توجه و مراقبت از آن …

سلامت
رژیم غذایی مناسب برای جلوگیری از خروپف در خواب

رژیم غذایی مناسب برای جلوگیری از خروپف در خواب سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه رژیم غذایی مناسب برای جلوگیری از خروپف در خواب را ببینید. یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که رژیم غذایی افراد می‌تواند بر خطر اختلال خواب موسوم به آپنه انسدادی خواب تأثیر بگذارد. بر …

سلامت
کاشت پای مصنوعی

کاشت پای مصنوعی سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه کاشت پای مصنوعی را ببینید. کاشت پای مصنوعی به معنای جایگزینی پای از دست رفته به کمک یک پروتزپا یا پای مصنوعی است. این روش به بیمارانی که به دلیل عوامل مختلفی مانند تصادفات، سوانح یا بیماری‌ها قطع عضو …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا