تحویل بیش از ۵ هزار دوز واکسن کرونا به خوزستان / آغاز واکسیناسیون جانبازان

مطالب جدید



پورتال یک: رئیس مرکز بهداشت خوزستان از تحویل بیش از ۵ هزار دوز واکسن کرونا به خوزستان و ادامه واکسیناسیون گروه‌های هدف در استان از روز جمعه خبر داد.

به گزارش پورتال یک، دکتر سید محمد علوی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت واکسیناسیون کرونا در خوزستان اظهار کرد: مرحله اول واکسیناسیون کرونا که پیش از این در استان خوزستان همزمان با سراسر کشور آغاز شده بود، از روز جمعه ادامه داده می‌شود.

وی افزود: در این نوبت، ادامه واکسیناسیون پرسنل ICU که هنوز واکسن نزده‌اند، انجام می‌شود. این واکسیناسیون کرونا اختیاری است و اجباری برای افراد وجود ندارد و تنها افراد داوطلب واکسینه خواهند شد. در صورتی که بیمارستان‌ها لیست کادر داوطلب را تحویل بدهند، واکسیناسیون از روز جمعه انجام می‌شود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تصریح کرد: گروهی از جانبازان و گروهی از پرسنل اورژانس و پرسنل بخش‌های عفونی نیز در این نوبت، واکسیناسیون می‌شوند.

علوی با اشاره به آغاز واکسیناسیون سالمندان، ادامه داد: در این مرحله در خوزستان، سالمندان واکسیناسیون نمی‌شوند و جزو این مرحله قرار ندارند اما در مراحل بعدی واکسیناسیون برای سالمندان نیز انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه محموله جدید واکسن‌ها وارد استان خوزستان شده است، افزود: بیش از ۵ هزار دوز واکسن کرونا وارد خوزستان شده است که از این تعداد، حدود ۳ هزار دوز برای اهواز اختصاص یافته است زیرا همه بیمارستان‌های بزرگ خوزستان در اهواز قرار دارند.

علوی گفت: از محموله جدید، حدود ۵۰۰ دوز واکسن نیز در این نوبت برای جانبازان خوزستان در نظر گرفته شده است که به بنیاد شهید و امور ایثارگران تحویل داده خواهد شد.



لینک منبع

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا