تاپ شلوارک نوزادی، نکاتی که هنگام خرید لباس نوزاد باید بدانیم

سلامت

تاپ شلوارک نوزادی، نکاتی که هنگام خرید لباس نوزاد باید بدانیم

سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه تاپ شلوارک نوزادی، نکاتی که هنگام خرید لباس نوزاد باید بدانیم را ببینید.

وقتی هوا رو به گرمی می‌رود و فصل بهار و تابستان از راه می‌رسد، لباس‌های خنک و تابستانی بهترین گزینه برای کودکانمان به شمار می‌رود. تاپ شلوارک نوزادی یکی از گزینه‌هایی است که نباید از آن غافل شد. تاپ شلوارک نوزادی هم دارای مدل‌های متنوعی است و هم به خنک شدن بدن کودک کمک می‌کند.

در این مقاله می‌خوانید:

  • چطور برای نوزاد لباس بخریم؟
  • نکاتی که هنگام خرید لباس نوزاد باید به آن توجه کنید
  • نحوه شستشوی لباس‌های نوزاد

بیشتر بخوانید: لیست فروشگاه‌های لباس بارداری و کودک در تهران


تعیین اندازه مناسب برای نوزاد کاری بسیار دشوار است و همین امر خرید لباس نوزادان را به یک چالش برای مادران تبدیل کرده‌است. آشنایی با نکاتی که هنگام خرید لباس نوزاد باید رعایت کنید، به شما کمک می‌کند تا انتخاب سنجیده‌تری داشته باشید.


مطالب پیشنهادی: لیست کامل سیسمونی نوزاد (۱)


چطور برای نوزاد لباس بخریم؟

تاپ شلوارک نوزادی، نکاتی که هنگام خرید لباس نوزاد باید بدانیم
بسیاری از مادران هنگام تولد فرزند اولشان سردرگم‌اند که چه نوع لباسی مناسب کودکشان است و در چه لباسی نوزادشان احساس راحتی بیشتری دارد. معمولا بهتر است قبل از یک سالگی لباس‌های زیادی برای کودک خود نخرید زیرا در این سن، سرعت رشد نوزاد بسیار سریع است و ممکن است خیلی از لباس‌هایش استفاده نشده باقی بمانند.


بیشتر بخوانید: لباس هودی نوزادی ۲۰۲۱


در ادامه به خواهیم گفت که تا قبل از یک سالگی چه نوع لباس‌هایی مناسب نوزادان خواهد بود و بهتر است تهیه شوند.

۲ تا ۴ ماهگی

در این دوران خرید دو تا سه دست لباس کافی است. در این دوره با توجه به اینکه نباید به بند ناف کودک نیز فشار وارد شود،‌ بهترین گزینه بادی‌های گشاد و نخی است.

۴ تا ۸ ماهگی

تاپ شلوارک نوزادی، نکاتی که هنگام خرید لباس نوزاد باید بدانیم
۴ تا ۸ ماهگی نوزاد زمانی است که شما برای خرید، دستتان بازتر است و می‌توانید انواع سرهمی‌های پادار،‌ تاپ شلوارک نوزادی، پیراهن یا لباس‌هایی چون دامن یا جلیقه برای نوزاد خود خریداری کنید.

۸ ماهگی به بعد

در این دوران نوزاد شما دارای سایز و اندازه نسبتا مشخصی است و دیگر با چالش زیادی در خرید لباس برای او مواجه نخواهید شد و دستتان در انتخاب لباس‌های متنوع و دلخواه بازتر است.


مطالب پیشنهادی: برای خرید لباس کودک، چی بخریم؟ چطور بپوشونیم؟


نکاتی که هنگام خرید لباس نوزاد باید به آن توجه کنید

تاپ شلوارک نوزادی، نکاتی که هنگام خرید لباس نوزاد باید بدانیم
پوست نوزاد بسیار حساس است به همین دلیل هنگام خرید لباس و هر وسیله‌ای که تماس مستقیم با پوست او دارد، باید توجه لازم را به خرج داد تا پوست کودک دچار حساسیت پوستی نشود.

از جمله نکاتی که هنگام خرید لباس نوزاد باید به آن توجه داشت، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

هنگام خرید لباس نوزاد به دنبال پارچه‌های نرم و نخی باشید. معمولا از لباس‌هایی استفاده کنید که فاقد گلدوزی، چاپ یا مارک باشد که پوست کودک را خراش ندهد.

توجه به دکمه‌ها و بست‌های لباس

لباس‌هایی را انتخاب کنید که فاقد زیپ یا بست‌های فلزی هستند زیرا بست‌ها فلزی ممکن است روی پوست کودک آلرژی ایجاد کنند. همچنین لباس‌های زیپ‌دار نیز ممکن است پوست کودک را هنگام باز و بسته شدن نیشگون بگیرد و او را اذیت کند.

توجه به برش‌های لباس

هرچه دوخت لباس نوزاد ساده‌تر باشد راحتی بیشتری برایش ایجاد می‌کند و هنگام تعویض ضروری لباس نوزاد شما را دچار چالش نخواهد کرد. پس هنگام خرید لباس برای کودک خود به برش‌های لباس دقت کنید و بیشتر لباس‌هایی را انتخاب کنید که حلقه‌های آستین گشاد‌تری دارند.


بیشتر بخوانید: راهنمای خرید لباس بچگانه برای زمستان


نحوه شستشوی لباس‌های نوزاد

تاپ شلوارک نوزادی، نکاتی که هنگام خرید لباس نوزاد باید بدانیم
لباس‌های نوزادان معمولا به مواد شوینده خاصی نیاز ندارند، مگر اینکه کودک شما دارای پوست بسیار حساسی باشد. اگر ترجیح می‌دهید که لباس‌های نوزاد خود را با ماده‌ای شوینده شستشو دهید، بهتر است از یک شوینده سبک و بدون بو استفاده کنید یا مواد شوینده مخصوص لباس کودکان را برای این کار تهیه کنید. توجه داشته باشید که استفاده از شوینده‌های معطر ممکن است باعث ایجاد حساسیت‌های تنفسی و آلرژی‌های پوستی کودک شود.


مطالب پیشنهادی: خرید لباس نوزاد، نکات لازم در تهیه سیسمونی


کلام آخر

تاپ شلوارک نوزادی، نکاتی که هنگام خرید لباس نوزاد باید بدانیم
با توجه به نکاتی که در این مقاله ذکر شد، بهتر است هنگام خرید انواع لباس برای نوزاد خود از سرهمی و بادی گرفته تا تاپ شلوارک نوزادی، دقت لازم را به خرج دهید تا کودکتان دچار آلرژی یا حساسیت پوستی نشود. توجه به نکات ذکر شده در این مطالب شما را در حفظ سلامت کودکتان یاری خواهد داد.

تاپ شلوارک نوزادی، نکاتی که هنگام خرید لباس نوزاد باید بدانیم

منبع : نی نی بان

لطفا نظر خود را درباره تاپ شلوارک نوزادی، نکاتی که هنگام خرید لباس نوزاد باید بدانیم با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلامت
پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین

پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین را ببینید. سلامت و زیبایی پوست همیشه از اولویت‌‌های مهم در زندگی بوده است و داشتن پوستی زیبا و سالم نیازمند توجه و مراقبت از آن …

سلامت
رژیم غذایی مناسب برای جلوگیری از خروپف در خواب

رژیم غذایی مناسب برای جلوگیری از خروپف در خواب سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه رژیم غذایی مناسب برای جلوگیری از خروپف در خواب را ببینید. یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که رژیم غذایی افراد می‌تواند بر خطر اختلال خواب موسوم به آپنه انسدادی خواب تأثیر بگذارد. بر …

سلامت
کاشت پای مصنوعی

کاشت پای مصنوعی سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه کاشت پای مصنوعی را ببینید. کاشت پای مصنوعی به معنای جایگزینی پای از دست رفته به کمک یک پروتزپا یا پای مصنوعی است. این روش به بیمارانی که به دلیل عوامل مختلفی مانند تصادفات، سوانح یا بیماری‌ها قطع عضو …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا