به مناسبت تولد ترلان پروانه، زیبا، ساده و متفاوت!

سلامت

به مناسبت تولد ترلان پروانه، زیبا، ساده و متفاوت!

سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه به مناسبت تولد ترلان پروانه، زیبا، ساده و متفاوت! را ببینید.

درست است که ترلان پروانه برای خیلی از ما همان دختربچه کوچک و شیرینی است که در فیلم‌ها و سریال‌های قدیمی به خوبی خودش را نشان داده بود، اما او حالا بعد از سال‌ها فعالیت در سینما و تلویزیون تبدیل به یک خانم جوان پرکار و پرطرفداری شده که جدا از ظاهر زیبا، علی‌رغم حواشی متفاوتی که برایش به وجود آمده با اخلاق خوب خودش، محبوبیت بسیاری در میان سینماگران ایرانی و البته مردم پیدا کرده است.

ترلان پروانه از سال ۱۳۸۳ با بازی در فیلم سینمایی چپ‌دست وارد عرصه بازیگری شد و رفته‌رفته جای خودش را در دل کارگردانان ایرانی و البته مردم باز کرد. حالا هم در بزرگسالی با سرعت بسیار زیادی پله‌های موفقیت را طی می‌کند و با همراهی و کار کردن با بهترین کارگردانان و البته بازیگران، رزومه کاری خود را ارتقا می‌دهد.
این بانوی زیبا به تازگی شمع تولد ۲۴ سالگی‌اش را فوت کرده و تصاویر زیبایی را نیز از تولد خود در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشته است.

به مناسبت تولد ترلان پروانه، زیبا، ساده و متفاوت!

پیش از این در مطلبی با عنوان «عکس کودکی ترلان پروانه» توضیحات بیشتری در رابطه با این بازیگر جوان سینما و تلویزیون ارائه کرده‌ایم. از خواندن آن غافل نشوید!

ترلان پروانه با انتشار این ویدیو به مناسبت تولد ۲۴ سالگی خود نوشت: «هر بار که تو این مسیر خسته بشم این ویدیو رو می بینمو قوی تر از قبل ادامه می دم.»

 

به مناسبت تولد ترلان پروانه، زیبا، ساده و متفاوت!

به مناسبت تولد ترلان پروانه، زیبا، ساده و متفاوت!

منبع : نی نی بان

لطفا نظر خود را درباره به مناسبت تولد ترلان پروانه، زیبا، ساده و متفاوت! با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلامت
۷ پیشنهاد برای بهتر کار کردن از خانه

۷ پیشنهاد برای بهتر کار کردن از خانه سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه ۷ پیشنهاد برای بهتر کار کردن از خانه را ببینید. کار کردن از خانه، در تمام روز و هر روز، ممکن است برای برخی‌ها ترسناک به نظر برسد. اما ایده‌ی اینکه بتوانید از هر …

سلامت
با مغذی ترین قسمت مرغ، سنگدان، آشنا شوید

با مغذی ترین قسمت مرغ، سنگدان، آشنا شوید سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه با مغذی ترین قسمت مرغ، سنگدان، آشنا شوید را ببینید. زمانی که به نوش جان کردن مرغ خوش‌مزه فکر می کنید، به احتمال زیاد سینه، ران، بال و یا پاها را تجسم می کنید، …

سلامت
پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین

پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین را ببینید. سلامت و زیبایی پوست همیشه از اولویت‌‌های مهم در زندگی بوده است و داشتن پوستی زیبا و سالم نیازمند توجه و مراقبت از آن …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا