برخورد یک زباله فضایی با زمین در ۲۲ آبان/شیء مرموزی که محققان در تلاش برای شناسایی آن هستند

برخورد یک زباله فضایی با زمین در ۲۲ آبان/شیء مرموزی که محققان در تلاش برای شناسایی آن هستند

پورتال تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه برخورد یک زباله فضایی با زمین در ۲۲ آبان/شیء مرموزی که محققان در تلاش برای شناسایی آن هستند را ببینید.

زباله‌های فضایی اشیاء مختلفی هستند که توسط انسانها به وجود آورده شده و در مدار زمین در حال گردش هستند. حالا اما یکی از این زباله‌ها که اطلاعاتی درباره آن به دست نیامده در مسیر زمین قرار گرفته می باشد.
به گزارش واشنگتن پست،این شی مرموز که حالا نامش WTF1190F گذاشته شده اما حتمالا بدون آنکه کسی متوجه آن شود در اقیانوس هند و سواحل سریلانکا در روز ۲۲ آبان فرود خواهد آمد. این شیء می‌تواند قطعه ای به جا مانده از یک موشک باشد که در یک ماموریت فضایی، مانند ماموریت سفر به ماه، بازمانده می باشد.

برآورد می شود که تعداد زباله‌های فضایی دهها میلیون قطعه باشد و با توجه به سرعت حرکت آنها در فضا، امکان آسیب رساندن به ماهواره ها و سفینه های فضایی حتی توسط قطعات نسبتاً کوچک وجود دارد. در یکی از موارد در هشتم تیر ۱۳۹۰ خطر برخورد یکی از این اشیاء به ایستگاه بین‌المللی فضایی به وجود آمد و در حالی که فضانوردان مستقر در ایستگاه در دو کپسول سایوز پناه گرفته بودند، شی ناشناخته از فاصله‌ای در حدود ۳۳۰ متری ایستگاه رد شد.

۵۴۵۴

نوشته شده توسط : kotoleha در موضوع : تکنولوژی

با فالو کردن ما در پیچ اینستاگرام و دیگر شبکه های مجازی، از جوایز و قرعه کشی های ما که فقط از طریق شبکه های اجتماعی اعلام میشود مطلع شوید.

http://www.khabaronline.ir/detail/471779

The post برخورد یک زباله فضایی با زمین در ۲۲ آبان/شیء مرموزی که محققان در تلاش برای شناسایی آن هستند appeared first on کوتوله ها|عکس،بازیگران،مدل مانتو جدید، فال روزانه ، فال حافظ.

برخورد یک زباله فضایی با زمین در ۲۲ آبان/شیء مرموزی که محققان در تلاش برای شناسایی آن هستند

لطفا نظر خود را درباره برخورد یک زباله فضایی با زمین در ۲۲ آبان/شیء مرموزی که محققان در تلاش برای شناسایی آن هستند با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا