با "غنچه پلاس" دیگه نگران کلسترول نباش!

سلامت

با "غنچه پلاس" دیگه نگران کلسترول نباش!

سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه با "غنچه پلاس" دیگه نگران کلسترول نباش! را ببینید.

امروزه داشتن تناسب اندام و بدنی سالم به دغدغه‌ی اصلی بسیاری از افراد جهان تبدیل شده است. همان‌طور که حفظ تعادل در هر فعالیتی کلید موفقیت و پیشرفت در آن است، رعایت این اصل در رژیم‌های غذایی نیز کلید رسیدن به بدنی سالم و قوی است.

با

در سال‌های اخیر تحقیقات بسیار زیادی در خصوص تاثیر تغذیه متعادل و استفاده از مواد غذایی سالم در سلامت انسان‌ها صورت گرفته است.

نتایج تحقیقات مشترک سازمان بهداشت جهانی (WHO) و سازمان خواربار جهانی (FAO) نشان می‌دهد که بیماری‌های قلبی و عروقی در سال‌های گذشته به سرعت در حال افزایش است و توجه به رژیم غذایی و تغذیه برای جلوگیری از این مشکلات از اهمیت ویژه برخوردار است.

انتخاب مواد غذایی سالم و مفید یکی از مهمترین نکاتی است که باید برای داشتن تغذیه‌ای متعادل رعایت شود.

تغدیه سالم در اصل شامل یک رژیم غذایی متعادل است که در آن تمام مواد غذایی مورد نیاز بدن از جمله:

  • پروتئین
  • کربوهیدرات
  • چربی‌های مفید
    و …

به میزان کافی موجود باشد. رعایت تعادل در مصرف تمام این مواد کلید اصلی داشتن بدنی سالم و دور ماندن از بیماری‌ها به حساب می‌آید.

یکی از پرکابردترین مواد غذایی در طول شبانه روز روغن‌ها هستند که تقریبا در تمامی وعده‌های غذایی مصرف می‌شوند، از همین بابت انتخاب روغن مناسب بسیار حائز اهمیت است.

بر اساس توصیه مشترک سازمان بهداشت جهانی و همچنین سازمان خواربار جهانی، روغن ایده‌آل برای مصرف انسان، باید مقادیر کمتری اسید‌های چرب اشباع داشته و درصد بالایی از اسید‌های چرب غیر اشباع را در برگیرد، همچنین روغنی که برای مصرف انتخاب می‌شود می‌بایست بدون ترانس نیز باشد.

نتیجه مهم گزارش سازمان بهداشت جهانی

در نتیجه‌گیری این تحقیقات برای میزان اشباعیت روغن و میزان اسید‌های چرب ضروری امگا ۶ و امگا ۳ یک دامنه هدف تعریف شده است و به وضوح اشاره شده است که مهم‌ترین نکته برای انتخاب روغن ایده‌آل دقت به تعادل یا بالانس بین این اسید‌های چرب در دامنه‌ی مذکور است.

توصیه سازمان بهداشت جهانی در خصوص استفاده از روغن‌ها

  • میزان اسید چرب ترانس دریافتی هر فرد باید کمتر از ۱ درصد کل انرژی روزانه‌اش باشد.
  • میزان اسید چرب اشباع دریافتی هر فرد باید بین ۱۵ تا ۳۰ درصدر کل انرژی روزانه‌اش باشد.
  • میزان اسید اولئیک در بالاترین رنج ممکن باشد.
  •  نسبت میزان امگا ۶ به امگا ۳ در محدوده ۴ تا ۵ باشد.
  • میزان امگا ۶ + امگا ۳ بیشتر از ۶ درصد انرژی روزانه باشد.

با توجه به موارد فوق باید بگوییم که هیچ‌یک از روغن‌های حیوانی و گیاهی در چهارچوب تعیین شده فوق قرار نمی‌گیرند حتی روغن زیتون.

در نتیجه نمی‌توان به فردی تنها یک روغن خاص را توصیه کرد تا تمام نیاز‌های خود را از آن تامین کند و باید با مصرف چند روغن مختلف مواد مورد نیاز بدنش را به دست بیاورد.

همچنین بدن انسان قادر به تولید برخی مواد مورد نیازش از جمله، امگا ۳ و ۶ نیست، اگر در گذشته تنها دغدغه، رساندن اومگا به بدن بوده است، اکنون دغدغه اصلی به تعادل رساندن اومگا در بدن برای دستیابی به سلامت کامل است.

پس راه حل رساندن تمام این مواد مورد نیاز به میزان کافی و متعادل آن به بدن چیست؟ راه حل این مشکل چیست؟ آیا راه حلی برای مشکلاتی که پیش‌تر به آن‌ها اشاره کردیم وجود دارد؟ خوشبختانه بله!

اینجاست که علم به یاری طبیعت آمده و با بهینه‌سازی محصولات طبیعی، خواص و کیفیت آن‌ها را ارتقا بخشیده است. روغن‌های نسل جدید با استفاده از تکنولوژی روز مواد مورد نیاز بدن انسان که به تنهایی در یک روغن موجود نیستند را به آن اضافه کرده و روغنی ایده‌آل تولید کرده است.

نسل سوم روغن‌های، روغن‌های هوشمند “غنچه”

در سال‌های اخیر دغدغه اصلی برند غنچه تولید محصولی طبیعی و غنی از مواد مورد نیاز بدن انسان بوده است. روغن‌های اسمارت بالانس که جدیدترین محصول این برند محسوب می‌شود توانسته با کمک بهره‌گیری از دانش روز محصولات قبلی را ارتقا دهد و مواد مورد نیاز بدن را به میزان کافی و متعادل در محصول خود بگنجاند.

اما خواص این روغن‌های جدید که از هر نظر متعادل هستند چیست؟ در ادامه به توضیح بیشتر در خصوص این روغن‌های تازه وارد پرداخته‌ایم.

روغن‌های نسل جدید یا به اصطلاح هوشمند (Smart Balance) با روغن‌های مقاوم به حرارت طراحی شده‌اند و حاوی روغن زیتون هستند.

– مقاومت حرارتی بالایی نسبت به سایر روغن‌ها با نقطه دود بالا دارند.
– پاشش بسیار کمی دارند و کف نمی‌کنند.

از خواص این روغن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

– حاوی اسید‌های چرب ضروری امگا ۳ و ۶ هستند.
– میزان اسید چرب امگا ۹ آن در حد بالایی قرار دارد.
– تعادل هوشمند بین اسید‌های چرب امگا ۳ و ۶ دارند و همین امر باعث تنظیم متابولیسم بدن می‌شود.
– به کاهش ریسک بیماری‌های قلبی و عروقی کمک می‌کنند.
– در کاهش کلسترول به ویژه کلسترول بد (LDL) نیز نقش به سزایی دارند.

شما با یک انتخاب صحیح می‌توانید سطح سلامت خانواده‌تان را ارتقا دهید، پس با دقت هر چه بیشتری محصولی کامل، سالم و طبیعی را انتخاب کنید تا بتواند تمام موادی که بدنتان به آن نیاز دارد را فراهم کند.

با "غنچه پلاس" دیگه نگران کلسترول نباش!

منبع : نی نی بان

لطفا نظر خود را درباره با "غنچه پلاس" دیگه نگران کلسترول نباش! با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلامت
پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین

پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین را ببینید. سلامت و زیبایی پوست همیشه از اولویت‌‌های مهم در زندگی بوده است و داشتن پوستی زیبا و سالم نیازمند توجه و مراقبت از آن …

سلامت
رژیم غذایی مناسب برای جلوگیری از خروپف در خواب

رژیم غذایی مناسب برای جلوگیری از خروپف در خواب سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه رژیم غذایی مناسب برای جلوگیری از خروپف در خواب را ببینید. یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که رژیم غذایی افراد می‌تواند بر خطر اختلال خواب موسوم به آپنه انسدادی خواب تأثیر بگذارد. بر …

سلامت
کاشت پای مصنوعی

کاشت پای مصنوعی سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه کاشت پای مصنوعی را ببینید. کاشت پای مصنوعی به معنای جایگزینی پای از دست رفته به کمک یک پروتزپا یا پای مصنوعی است. این روش به بیمارانی که به دلیل عوامل مختلفی مانند تصادفات، سوانح یا بیماری‌ها قطع عضو …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا