بازیابی موهای از دست رفته

بازیابی موهای از دست رفته

پورتال تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه بازیابی موهای از دست رفته را ببینید.

1369378955_28443

اگر می خواهید موهایتان مثل قبل دچار ریزش نشوند و موهای ریخته شده خود را بازیابی کنید کافیست برخی راه و روش های موثر در این راه را در پیش بگیرید که  توصیه و پیشنهادهای متخصصصین پوست و مو در این زمینه هستند

یکی از عزیزترین و مهم ترین بافت ها برای هر انسانی هست و طبیعتاً از دست دادن و ریزش بی حد و حساب آن موجب ناراحتی و حتی نگرانی می شود.در واقع، می توان از ریزش موها به عنوان یکی از اتفاقات دردناکی یاد کرد که جبرانش هم چندان کار ساده ای به نظر نمی رسد. با تمام این شرایط، اگر جزء آن دسته افرادی هستید که به ریزش شدید مو یا کچلی های موضعی دچار هستند امیدتان را از دست ندهید، هنوز راه های ساده و کم خرجی وجود دارد که به وسیله آنها می توانید موهای از دست رفته خود را تا حدی بازیابی کنید، راه هایی که در این گزارش به طور خلاصه با آنها آشنا می شوید.

پوست سرتان هر روز ماساژ دهید

بدون شک یکی از مؤثرترین راه ها برای رشد مجدد موها تحریک کردن نقاط آسیب دیده سر هست، محل هایی که به هر دلیل دچار ریزش مو شدید شده اند. هر چند تأثیر این کار به سرعت برایتان مشخص نمی شود، ولی ماساژ پوست سر موجب تقویت گردش خون می شود و اجازه جوانه زدن مجدد مو در برخی نواحی را می دهد.

بیشتر آب بنوشید

بر کسی پوشیده نیست که نوشیدن آب چه تأثیر شگفت انگیزی بر سلامت جسمانی انسان می گذارد؛ ولی آیا می دانستید که آب به شما کمک می کند موهایی بهتر داشته باشید؟ موهای خشک اغلب آسیب دیده و در تلاش دائم برای رشد مجدد هستند. مرطوب نگه داشتن پوست از درون کمک قابل توجهی به رشد مجدد موهای از دست رفته می کند.

مصرف سبزیجات

عدم مصرف میوه، سبزیجات و دیگر مواد معدنی که سرشار از ویتامین هستند به هیچ وجه ایده و راهکار خوبی برای کسی که می خواهد موهایش را بازگرداند نیست. سبزیجات علاوه بر اینکه شما را از بسیاری بیماری ها دور نگه می دارد، پوستی شفاف و روشن را نیز به شما هدیه می دهد و پوست سالم به معنای موی سالم هست.

ریشه های مو با روغن ماساژ دهید

اگر ماساز پوست سر به تنهایی نمی تواند موجب تحریک ریشه های مو شود، بهتر هست این کار را با قدری روغن انجام دهید. روغن نارگیل، روغن بادام و روغن جوجوبا هست؛ هر سه این روغن ها ضمن تحریک کردن پوست سر شما موجب از بین رفتن تمامی سموم سر شما می شود و اجازه رشد مجدد و آزادانه موها را به شما می دهد.

مصرف مکمل های ویتامین B7

مصرف خانواده ویتامین B برای آنها که می خواهند موهایی سالم داشته باشند از کچلی خلاص شوند یک ضرورت هست. بنابراین اگر می خواهید موهای از دست رفته خودتان را بار دیگر ببینید بهتر هست مصرف مکمل های ویتامین به خصوص ویتامین B7 را فراموش نکنید.

منبع naturalnews

انتهای پیام

بازیابی موهای از دست رفته

منبع : پورتال دکتر سلام

لطفا نظر خود را درباره بازیابی موهای از دست رفته با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] افراط در تزریقات آقای روحانی! هوای نیویورک بهتر از تهران بود

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] ۱۰ کاربرد روغن اسطوخودوس کربلایی ها مراقب وبا باشند

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا