ایده‌های کاربردی دکوراسیون در منزل

مطالب جدید

ایده‌های کاربردی دکوراسیون در منزل

سایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه ایده‌های کاربردی دکوراسیون در منزل را ببینید.

پرتال اجتماعی واکنش:امروز می خواهیم گشتی در شبکه اینستاگرام و با هم تعدادی از نکته های دکوراسیونی را به هم بررسی کنیم نکته هایی کوچک که تغییرات یزرگی رو در دکوراسیون منزل شما ایجاد می کنند. دانستن این نکته ها به شما این امکان را می دهد که در کمترین زمان بهترین نتیجه را از تغییر دکوراسیون خانه تان ببینید. و حتی تغییرات تان می تواند مقرون به صرفه باشد، پس با چیدانه در این نوشته کاربردی همراه باشید.

Snapshot_2015-12-24_085526

صندوقچه های قدیمی در دکوراسیون داخلی  

در خانه های قدیمی امکان نداشت که صندوقچه های چوبی با آن قفل و بست های زیبای شان وجود نداشته باشند. این صندوقچه ها علاوه بر این که بسیار زیبا بودند، جنبخ کاربردی هم داشتند و به منزله انباری هایی دم دستی بودند. جای این صندوقچه های در دکوراسیون های مدرن امروزی بسیار خالی است. شما می توانید یکی از آن ها را گوشه اتاق نشیمن یا حتی اتاق خواب تان بگذارید و از آن ها عناصری جلوه بخش و نقطه عطفی برای دکوراسیون داخلی خانه تان بسازید. می توانید نوشته ۱۱ صندوقچه قدیمی در دکوراسیون امروزی را بخوانید تا ایده های بیشتری را بیابید.

Snapshot_2015-12-24_085540

کاغذ دیواری های ضد آب برای دیوار سرویس بهداشتی

انجام برخی از تغییرات دکوراسیونی احتیاج به کمی جسارت دارد، مثل استفاده از کاغذ دیواری به جای کاشی در دیوارهای سرویس بهداشتی. اصلا هم نگران مرطوب شدن و کنده شدن آن ها نباشید. اگر از نوع ضد آب آن ها استفاده کنید هیچ مشکلی برای شان پیش نمی آید، فقط کافی است به جلوه متفاوت آن ها به نسبت کاشی ها فکر کنید.

Snapshot_2015-12-24_085554

 

 المان های دکوراسیونی مطابق فصل ها در دکوراسیون داخلی

اگر می خواهید خانه تان در هر فصل رنگ و بویی خاص و متفاوت به خود بگیرد، خب راه حل آن این است که از لوازم و وسایل دکوری مطابق هر فصل استفاده کنید. عکس بالا یکی از نمونه های زیبای استفاده از این لوازم دکوری را به شما نشان می دهد.

Snapshot_2015-12-24_085607

صندلی های از تنه های درخت برای فضای بیرونی خانه

در فصل های سرد سال که عموما موقع هرس و بریدن درخ تان خشک شده است، می توانید تعداد زیادی تنه درخت پیدا کنید که جان می دهند برای درست کردن صندلی هایی از جنس طبیعت. برای روی آن ها هم می توانید تعدادی فوم نیم دایره تهیه کنید و با پارچه های رنگارنگ و گل گلی و یا حتی پارچه هایی با طرح های خاص آن ها را روکش کنید.در خانه های مدرن و البته کوچک امروزی استفاده بهینه از فضا حرف اول را می زند، این استفاده بهینه گاهی به استفاده های هوشمندانه بدل می شوند، درست مثل میز کشویی که در عکس بالا می بینید. این میز ها به راحتی می توانند در دل کابینت ها و یا حتی کشوهای کمد ها هم مخفی شوند.

 

Snapshot_2015-12-24_085621

طراحی دکوراسیون آشپزخانه های کوچک

حتی اگر کوچک ترین آشپزخانه دنیار را هم داشته باشید باز هم می توان در آن جایی را برای ساختن یک گوشه دنج و خلوت پیدا کرد که بتوان در مواقع خستگی به آن پناه برد.
Snapshot_2015-12-24_085646

طراحی دکوراسیون فضاهای کوچک

با کمی سلیقه و خلاقیت حتی فضاهای خیلی کوچک هم می توانند منحصر به فرد و خاص باشند، فقط کافی است کمی دیدمان را نسبت به فضاهای کوچک عوض کنیم. مثلا می شود تخت خوابی در آن گذاشت و لذت یک خواب عمیق به دور از هر گونه سر و صدایی را تجربه کرد.

Snapshot_2015-12-24_085701

 

طراحی دکوراسیون داخلی راهرو های خانه

راهروها مظلوم ترین فضای داخلی خانه هستند، معمولا هم کم نور و بدون هیچ گونه تزییناتی هستند که همین امر موجب می شود تا ما همیشه از راهرو ها خراس داشته باشیم. اما با گذاشتن تعدادی قاب عکس روی در و دیوارآن و ی حتی یک کتابخانه، کار گذاشتن چند چراغ روشنایی دیواری، حتی پهن کردن یک فرش کناره در آن می تواند فضایی کاملا متفاوت از آن چه که شما آن را راهرو می نامید به شما نشان دهد.
Snapshot_2015-12-24_085712

 

لوازم های دکوری منحصر به فرد

سعی کنید در دکوراسیون داخلی خانه های تان همیشه یک عنصر خاص و چشم نواز داشته باشید تا خانه شما را با آن به یاد بیاورند، اگر این لوازم دکوری هنر دست خودتان هم باشد که چه بهتر.
Snapshot_2015-12-24_085728
نصب شلف در دیوار آشپزخانه

برای استفاده از شلف ها هیچ محدودیتی وجود ندارد، آشپزخانه هم یکی از این فضاهایی است که شلف ها در آن می توانند بسیار خودنمایی کنند. روی آن ها هم می توان کلی از لوازم و وسایل آشپزخانه را گذاشت و به فضای داخلی آشپزخانه رنگ و لعابی تازه بخشید.

شما هم ایده و ترفندهای دکوراسیونی مخصوص خودتان را با چیدانه و در قسمت مشاوره دکوراسیون به اشتراگ بگذارید تا در مطالب بعدی از آن ها استفاده کنیم.

ایده‌های کاربردی دکوراسیون در منزل

لطفا نظر خود را درباره ایده‌های کاربردی دکوراسیون در منزل با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا