اولین بازی موبایلی نینتندو Miitomo اسم کوچک دارد و تا سال ۲۰۱۶ منتشر نخواهد شد

اولین بازی موبایلی نینتندو Miitomo اسم کوچک دارد و تا سال ۲۰۱۶ منتشر نخواهد شد

وبسایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه اولین بازی موبایلی نینتندو Miitomo اسم کوچک دارد و تا سال ۲۰۱۶ منتشر نخواهد شد را ببینید.

مدتی هست که بر اساس اخبار و گزارشات مختلف مشخص گردیده که شرکت نینتندو قصد ورود به دنیای بازی های موبایلی را دارد و حالا این اطمینان به حد بسیار مطلوبی رسیده. اگر شما هم مشتاق هستید که بدانید اسم کوچک اولین بازی این شرکت برای موبایل ها چه خواهد بود باید بگوییم بر اساس سرگرمی که امروز منتشر شده Miitomo اسم کوچک خواهد داشت. متاسفانه اما مشخص شده که انتشار این بازی که قرار بوده به زودی صورت پذیرد ظاهرا به تعویض افتاده و احتمالا در اواخر سال ۲۰۱۶ میلادی شاهد ارائه آن خواهیم بود.

اما Miitomo چیست؟ اساسا ترکیب اسم کوچک Mii که برای آواتارهای دیجیتالی نینتندو بکار می رود و tomo که مختصر شده عبارت tomodachi به معنای دوستان هست. این بازی یکی از گیم های هیجان انگیز هست که در کل ما را به یاد ارائه های قبلی Tomodachi نینتندو می اندازد.

ایده بازی نیز ساده هست: شما یک آواتار می سازید و به سوالاتی در مورد خودتان پاسخ می دهید و نینتندو آواتار شما را با دیگر بازیکنان همخوان می کند. آنطور که پیداست بازی یاد شده برای کسانی مناسب هست که چندان با ساید افراد جامعه صحبت نمی کنند. ما هنوز دقیقا نمی دانیم که این بازی چقدر می تواند مخاطب را جذب کند و سرگرم کننده باشد چراکه تا زمانی که به طور عملی با آن بازی نکنیم نمی توانیم به این سوال پاسخ درستی بدهیم.

در هر صورت در این بازی نیز آواتارها قابلیت شخصی سازی دارند و نیز برخی از شخصی سازی های خاص به صورت پرداخت درون برنامه ای در نظر گرفته شده اند و کاربران می توانند با پرداخت مبلغی این بخش ها را فعال کنند و آواتاری متمایزتر از سایر بایکنان بسازند. اصل بازی نیز رایگان خواهد بود و بر اساس شنیده ها نینتندو تصمیم دارد با برنامه ای که در نظر گرفته در اوایل سال ۲۰۱۷ نسخه های رسمی این بازی را در دسترس عموم قرار دهد. نظر شما در اینباره چیست؟

اولین بازی موبایلی نینتندو Miitomo اسم کوچک دارد و تا سال ۲۰۱۶ منتشر نخواهد شد

لطفا نظر خود را درباره اولین بازی موبایلی نینتندو Miitomo اسم کوچک دارد و تا سال ۲۰۱۶ منتشر نخواهد شد با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا