اقدامات فوری برای خرید واکسن کرونا صورت گیرد

مطالب جدید



پورتال یک: یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در نامه ای به وزیر بهداشت تاکید کرد که باید اقدام سریعی برای خرید واکسن و واکسیناسیون سریع مردم قبل از رسیدن به تلفات چند هزار نفری روزانه در دور جدید ابتلا به ویروس جهش یافته کرونا صورت گیرد.

به گزارش پورتال یک به نقل از ایسنا متن نامه جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده تربت جام به وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به شرح زیر است:

«جناب آقای دکتر نمکی با سلام و احترام؛

ضمن قدردانی از زحمات ارزشمند حضرتعالی و کادر بهداشتی و درمانی کشور در راه حفظ سلامت مردم باستحضار حضرتعالی می‌رساند آمار روبه رشد آلودگی افراد به کرونای جهش یافته انگلیسی و نیز تجربه تلخ سال گذشته در عدم قرنطینه استان‌ها، شهرها و مناطق آلوده و روند بسیار نامناسب واکسیناسیون و خرید واکسن که قابل قیاس با حتی فقیرترین کشورهای جهان نیز نیست باعث شرمندگی همه مسئولان است و بدون شک برای حضرتعالی و هر ایرانی غیرتمندی چه مسئول و چه غیر مسئول قابل پذیرش و قابل درک نیست.

همه ما وظیفه داریم از جان، مال و ناموس ملت دفاع کنیم و به هر نحو ممکن و با هر مبلغ مالی لازم برای خرید واکسن و واکسیناسیون سریع مردم قبل از رسیدن به تلفات چند هزار نفری روزانه در دور جدید ابتلا به میروس جهش یافته کرونا، اقدام عاجل و لازم را بعمل آوریم.

به عنوان نماینده ملت ایران و عضوی از قوه مقننه از حضرتعالی درخواست دارم گزارش دقیق از واکسیناسیون، خرید واکسن، روند ادامه این کار و برنامه دقیق حفاظت از جان مردم را جهت اطلاع و استحضار مردم عزیز اعلام کنید.

بدیهی است در صورت تداوم این روند نامناسب واکسیناسیون، در دفاع از حقوق مردم و حفظ سلامت آنها تعارف نداشته و اگر لازم باشد از اختیارات خود به عنوان نماینده مردم بهره‌گیری کرده و استیضاح رئیس جمهور و حضرتعالی را پیگیری خواهیم نمود از خداوند متعال توفیقات حضرتعالی و همکاران شما را از خداوند متعال مسالت دارم.»



لینک منبع

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا