اخبار حوادث امروز ۴ آبان در ایران

اخبار حوادث امروز ۴ آبان در ایران

وبسایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه اخبار حوادث امروز ۴ آبان در ایران را ببینید.

قتل پسر همسایه به خاطر یک سیلی: قاتل پس از ۶ سال رضایت گرفت

اخبار حوادث اخبار امروز اخبار ایران

مردی که به خاطر پسرش، مرد همسایه را به قتل رسانده بود، پس از گذشت ۶ سال موفق به جلب رضایت از اولیا دم شد.

قتل پسر همسایه به خاطر یک سیلی/قاتل پس از ۶ سال رضایت گرفت ۲۴ آذر سال ۸۸ ماموران پلیس کرج در جریان وقوع یک درگیری مرگبار قرار گرفتند که بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و با حضور در محل حادثه به تحقیق در این رابطه پرداختند.

 
با حضور ماموران مشخص شد که مرد جوانی پس از درگیری با پسر همسایه او را به قتل رسانده می باشد. بنابراین قاتل دستگیر شد و به جرم خود اعتراف کرد.

 
وی در بازجویی ها به ماموران گفت: در حالیکه خسته از کار بودم، به خانه آمدم که متوجه گریه پسرم شدم. او به من گفت که پسر همسایه یک سیلی به صورت او و یک سیلی به صورت مادرش زده می باشد. من که به شدت عصبانی شده بودم، به سراغش رفتم. ولی تا در را باز کرد با چاقو به من حمله ور شد. من هم برای دفاع از خودم او را با چاقو زدم.

 
با اعتراف این مرد، پرونده وی برای رسیدگی به شعبه ۱۱۳ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. متهم در این شعبه به درخواست اولیای دم به قصاص محکوم شد. این حکم به تایید قضات دیوان عالی کشور نیز رسید و در حال اجرا بود که قاتل توانست با پرداخت پول از خانواده اولیای دم رضایت بگیرد. بنابراین متهم پس از گرفتن رضایت، بار دیگر از جنبه عمومی جرم در دادگاه کیفری محاکمه شد. متهم در این شعبه از قضات خواست در مجازات وی تخفیف قائل شوند. او گفت که به حرمت شب های محرم او را ببخشند و در مجازات به او تحفیف دهند. 

 
بنابراین در پایان نیز هیات قضایی وارد شور شدند تا رای نهایی در این خصوص را صادر کنند.



پاشیدن اسید بر روی همسر در خواب  مرد اسیدپاش قبل از خروج از کشور دستگیر شد

مرد میانسالی که روی همسرش اسیدپاشیده بود قبل از خروج از کشور شناسایی و دستگیر شد. اواخر مهر امسال اهالی خیابان مولوی با سر و صدای زن همسایه متوجه وقوع اتفاق هولناکی شدند. آنها با حضور در خانه همسایه میانسال متوجه پاشیدن اسید روی زن ۵۳ ساله به اسم  عاتقه شدند.

با اعلام موضوع به اورژانس زن میانسال به بیمارستان سوانح سوختگی منتقل و تحقیقات ماموران در مورد علت اسیدپاشی وشناسایی عامل آن آغاز شد.

بررسی های اولیه نشان داد ساعتی قبل همسر عاتقه درحالیکه او خواب بوده می باشد رویش اسید ریخته و فرار کرده می باشد.

با شناسایی هویت مرد اسیدپاش موضوع به بازپرس جنایی تهران اعلام و تیمی از ماموران اداره شانزدهم پلیس آگاهی تحقیقاتشان را برای شناسایی علت اسیدپاشی و دستگیری مرد اسیدپاش آغاز کردند.

یکی از همسایه ها در مورد نحوه اسیدپاشی گفت:زن و مرد میانسال اهل افغانستان هستند و از چندین سال قبل در این محل به همراه فرزندانشان ساکن هستند.

دز ادامه یکی از فرزندان خانواده در بازجویی ها گفت:ظهر دیروز پدرم به خانه آمد و در حالیکه ظرفی در دست داشت سراغ مادر را گرفت. مادرم در حال استراحت بود که دقایقی بعد با صدای سوختم سوختم مادرم متوجه موضوع شدیم اما پدرم همان زمان فرار کرد. پدرم همیشه سو ظن داشت و به مادرم تهمت می زد.

با شناسایی هویت مرد ۶۰ ساله تحقیقات برای شناسایی مرد اسیدپاش آغاز شد و سر انجام ماموران در تماس فرزندان خانواده متوجه شدند مرد اسیدپاش ظهر شنبه به خانه خواهرش در جنوب تهران رفته می باشد. با شناسایی خانه مورد نظر مرد ۶۰ ساله دستگیر شد.

با انتقال متهم به اسم نظر به دادسرای امور جنایی او به اسیدپاشی روی همسرش اعتراف کرد و گفت:قبل از ازدواج با همسرم  دوبار دیگر ازدواج کرده بودم و ۹ فرزند دارم. زندگی خوبی داشتم تا اینکه به خاطر برخی از رفتارهای همسرم دچار اختلاف شدیم.

متهم ادامه داد:این وضع برایم غیر قابل تحمل بود و نمی توانستم با او زندگی کنم. به همین خاطر به فکر انتقام از همسرم افتادم. شنیده بودم اسید صورت را می سوزاند و دیگر چهره فرد مثل قبل نمی شود برای همین تصمیم گرفتم روی او اسید بریزم.

وی افزود:ان روز هشت هزار تومان اسید خریدم و به خانه رفتم.  همسرم در خواب بود و فرزندانم مشغول کار خودشان بودند. آهسته به اتاق خواب رفتم و اسید را روی صورت و دست و پای او ریخته و فرار کردم.

بعد از فرار به پاکدشت رفتم و شب ها در خیابان و پارک می خوابیدم.

روز شنبه  به خانه خواهرم رفتم تا بعد از برداشتن وسایلی به افغانستان بروم که فرزندانم سر رسیدند و پس از ضرب و شتم مرا تحویل پلیس دادند. با اعترافات مرد اسید پاش او با دستور بازپرس حسین پور بازداشت شد.



آبروریزی زوج جوان در محل کار، به دادگاه انجامید

در پایان قاضی سعی کرد این زوج را از جدایی منصرف کند ولی وقتی اصرار آنها را دید، رسیدگی به این پرونده را به جلسه آینده موکول کرد. مرد جوان وقتی که همسرش به محل کار او رفت و داد و فریاد به راه انداخت، تصمیم به جدایی گرفت.

چندی پیش زوج جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق توافقی دادند.

مرد جوان در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی همسرم باعث شد که من از کارم بیکار شوم. او آبروی مرا جلوی همکارانم برد و کاری کرد که مجبور به استعفا شوم. او یک روز به محل کارم آمد و به خاطر درگیری که از قبل با هم داشتیم جلوی همه سرم داد زد و از من پیش همه بد گفت. آن روز هرچه سعی کردم نتوانستم همسرم را آرام کنم و او مرتب در محل کارم فریاد می کشید. همه از تمام طبقات پیش ما آمده بودند و من حتی روی دیدن کردن در چشماهایشان را هم نداشتم. بعد از آن روز هم دیگر سر کار نرفتم. اما تصمیم گرفتم از این زن خودخواه و خودرای برای همیشه جدا شوم. دیگر دوست ندارم در کنار چنین زنی زندگی کنم.

بعد از صحبت های این مرد همسرش نیز به قاضی گفت: قبول دارم که آن روز محل کار شوهرم رفتم و داد و بیداد کردم. ولی شوهرم فقط کارهای مرا می بیند. او اصلا متوجه نیست که تا چه اندازه مرا عصبی ناراحت کرده که مجبور به انجام چنین کاری شدم. من آن روز آنقدر عصبی شده بودم که اصلا کنترل رفتارم دست خودم نبود. ولی شوهرم این موضوع را متوجه نیست. ما خیلی وقتی می باشد که با هم درگیری داریم برای همین بهتر می باشد از هم جدا شویم.
 

در پایان قاضی سعی کرد این زوج را از جدایی منصرف کند ولی وقتی اصرار آنها را دید، رسیدگی به این پرونده را به جلسه آینده موکول کرد.



کلاهبرداری در پوشش خیریه عزاداران

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی خراسان شمالی در مورد کلاهبرداری در روزهای عزاداری امام حسین(ع) در پوشش گروه های مذهبی و خیریه به عزاداران محرم هشدار داد. رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی خراسان شمالی در مورد کلاهبرداری در روزهای عزاداری امام حسین(ع) در پوشش گروه های مذهبی و خیریه به عزاداران محرم هشدار داد.

سرگرد”سهیل خاکشور” امروز با اعلام این خبر گفت: شهروندان به هیچ عنوان در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به افراد ناشناس که با عنوان های مختلف، قصد جمع آوری نذورات و کمکهای خیریه را دارند اعتماد نکنند.

وی افزود: یکی از مواردی که در روزهای عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله(ع) زیاد تماشا می شود، کلاهبرداری در پوشش گروه های خیریه می باشد که احساسات مذهبی و اعتماد مردم را هدف قرار می دهند.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی خراسان شمالی اظهارداشت: اینترنت امروزه به یک کالا در سبد خانوار تبدیل شده می باشد و شبکه های مجازی با قابلیت ارتباطات چند رسانه ای، به فرصتی برای پیاده سازی نقشه های کلاهبرداران سایبری تبدیل شده می باشد که ایام محرم یکی از فرصتهای مناسب برای این سودجویان می باشد.

سرگرد” در پایان از شهروندان خواست نذورات و کمک های خود را به مراکز شناخته شده و ارگان های ذی صلاح پرداخت کنند و در صورت مشکوک شدن به آدرس اینترنتی www.cyberpolice.ir مراجعه و یا به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.



دستگیری مامورنمایان شکارچی دختران

پسران شیطان صفت که به دختران بی پناه رحم نمی کردند، در چنگال قانون اسیر شده اند. پسران شیطان صفت که به دختران بی پناه رحم نمی کردند، در چنگال قانون اسیر شده اند. چند ماه گذشته پلیس از راز سر به مهری پرده گشود که خبر از جنایتی هولناک می داد.

آبان ماه سال گذشته اولین قربانی در یکی از پارک های قسمت گوربند زاهدان طعمه تعدادی پسر شیطان صفت شد، این افراد با جعل عنوان مامور یک ارگان دختران بی پناه را به مناطق خلوت کشانده و پس از تعرض و آزار و اذیت به قتل می رسانند.

یک منبع آگاه درباره این خبر گفت: تعدادی از این افراد دستگیر شده اند اما تلاش پلیس برای دستگیری سایر مرتبطین به این پرونده ادامه دارد.

گفته می شود، تا کنون کارآگاهان موفق به شناسایی کشف ۹ قتل شده‌اند و کماکان تحقیقات برای یافتن سایر قربانیان ادامه دارد و به نظر می رسد تحقیقات به زودی نتیجه بخش شود.

یک منبع آگاه دیگر نیز از اشد مجازات برای این افراد حرف گفت : تحقیقات در این خصوص همچنان ادامه دارد و در حالی کخ ابعاد دیگر این پرونده در دست بررسی می باشد، باید منتظر اشد مجازات برای این افراد پلید باشیم.



اخبار حوادث امروز ۴ آبان در ایران

منبع : پورتال۱

لطفا نظر خود را درباره اخبار حوادث امروز ۴ آبان در ایران با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا