آموزش فیلتر گذاری به روش پریزما بر روی تصاویر از طریق Prisma bot ( دسکتاپ )

مطالب جدید

آموزش فیلتر گذاری به روش پریزما بر روی تصاویر از طریق Prisma bot ( دسکتاپ )

سایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه آموزش فیلتر گذاری به روش پریزما بر روی تصاویر از طریق Prisma bot ( دسکتاپ ) را ببینید.

یکی از ارزشمندترین اپلیکیشن هایی که برای ادیت و ویرایش عکس وجود دارد، نرم افزار پریزما است. در واقع با استفاده از این اپلیکیشن می توانید جذاب ترین افکت ها را روی عکس های خود قرار داده و آن ها را به آثاری هنری تبدیل کنید. این روزها شبکه های اجتماعی که از تصویر پشتیبانی می کنند مملو از عکس هایی است که شاهکار پریزما به شمار می آیند.  آموزش ۵ ترفند حرفه ای در پریسما برای تبدیل عکس ها به اثر هنری به شما کمک می کند حرفه ای تر در این اپلیکیشن ظاهر شوید و تصاویر جذاب تر خلق کنید.

تنها نکته ای که در مورد این نرم افزار وجود دارد این است که این اپلیکیشن صرفا از طریق پلتفرم های موبایل در دسترس است و برای آن هنوز نسخه ویندوزی در نظر گرفته نشده است.

اما به تازگی رباتی در تلگرام شروع به فعالیت کرده که قادر است تصاویر را از طریق تلگرام، با افکت های پریزما تلفیق کند. برای استفاده از این ربات لازم به نصب نسخه دسکتاپ نیست بلکه نسخه تحت وب آن نیز کار شما را راه می اندازد.

برای شروع باید ابتدا Prisma bot را فعال کنید. با کلیک بر لینک معرف این ربات که در انتهای آموزش قرار گرفته است می توانید کار خود را شروع کنید.

 Prisma bot

زمانی که شروع به کار کردید می توانید به راحتی لیستی از فیلتر ها را دیدن کنید و بعد عکس خود را وارد کرده و فیلترها را روی آن اعمال کنید. اما اگر بلافاصله تصویری را آپلود کردید، تصویر مورد نظر با یک افکت به شما نمایش داده می شود. پس از این می توانید فیلترها را تغییر دهید و تصویر را در دلخواه ترین حالت ممکن، دیدن نمایید. برای اینکه لیست فیلتر ها بعد از آپلود تصویر به شما نمایش دهد باید پیش از آپلود تصویر دستور /filters را وارد نمایید.

 Prisma bot

نکته مهم در مورد استفاده از این ربات این است که تصاویر شما بدون هیچ محدودیتی از نظر اندازه، حجم، رزولوشن و غیره توسط این برنامه مورد پردازش قرار می گیرد بنابراین نیازی به ویرایش های ابتدایی برای بهینه سازی تصاویر نیست.

 Prisma bot

بدین ترتیب می توانید به طور ساده تر و با استفاده از تلگرام، تصاویر خود را به حالت پریزما افکت گذاری کنید و از خلق آثار هنری لذت ببرید.

Add Prisma Bot To Telegram

نظر شما در مور این ربات چیست؟ آیا شما نیز همچون گویا آی تی معتقد هستید که تلگرام به سهولت دنیای تکنولوژی کمک شایانی کرده است؟ برای مثال آیا می دانید که می توان از تلگرام به عنوان دانلودر برای پیچ اینستاگرام استفاده کرد؟ نظر خود را در مورد قابلیت جدید تلگرام و ربات آن بگویید. همچنین می توانید برای آگاهی دوستان خود از این قابلیت این خبر را از طریق دکمه های زیر روی شبکه های اجتماعی به اشتراک گذارید.

آموزش فیلتر گذاری به روش پریزما بر روی تصاویر از طریق Prisma bot ( دسکتاپ )

لطفا نظر خود را درباره آموزش فیلتر گذاری به روش پریزما بر روی تصاویر از طریق Prisma bot ( دسکتاپ ) با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا