آموزش ایمیل مارکتینگ: بهینه سازی فرم ثبت اسم کوچک ایمیل برای افزایش جذب مشترک

مطالب جدید

آموزش ایمیل مارکتینگ: بهینه سازی فرم ثبت اسم کوچک ایمیل برای افزایش جذب مشترک

سایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه آموزش ایمیل مارکتینگ: بهینه سازی فرم ثبت اسم کوچک ایمیل برای افزایش جذب مشترک را ببینید.

فرم های ثبت اسم کوچک یکی از مهم ترین مولفه های ایمیل مارکتینگ برای ایجاد پایگاهی از مشترکان و مشتریان بالقوه ای است که با ایمیل های شما تعامل انجام می دهند و واقعاً به کسب اطلاع درباره محصول یا سرویسی که ارائه می دهید علاقمند هستند. این اهمیت تا به حدی است که اگر به این نتیجه رسیده اید که رشد فهرست مشترکان شما متوقف یا کمتر شده، ممکن است مشکل از فرمی باشد که برای ثبت اسم کوچک مشترکان از آن استفاده می کنید.

لازم و ضروری است که روی جذب و ترغیب افراد مناسب و متناسب به ثبت اسم کوچک تمرکز کنید، افرادی که واقعاً انتظار دریافت ایمیل های شما را می کشند و بنابراین، به طور مرتب تعامل خود با کمپین و برندتان را حفظ خواهند کرد.

بهینه سازی فرم ثبت اسم کوچک با گنجاندن فیلدهای مناسب و ترغیب مردم به ثبت اسم کوچک به شما کمک خواهد کرد تا یک فهرست سالم از مشترکان علاقمند تهیه کنید. این منتها الیه آرزوی همه فعالان حوزه ایمیل مارکتینگ است. اما علاوه بر رشد فهرست، خواهید دید که فقط به خاطر استفاده از یک فرم ثبت اسم کوچک سهل الاستفاده و خوش فرم، مشترکان جدیدتان به ارائه اطلاعات بیشتری از خود رغبت نشان خواهند داد.

هدف نهایی، داشتن فهرستی از مشترکانی است که مایل به کسب اطلاع از محصولات یا خدمات شما هستند، اما چیزی که در این میان اهمیت بیشتری دارد این است که امکان کسب اطلاعات هر چه بیشتر و بخش بندی و هدفگیری بر همین اساس، این پتانسیل را دارد که بازگشت سرمایه برند شما را تا ده ها برابر افزایش بدهد. ما در این نوشته از مجموعه مقالات آموزش ایمیل مارکتینگ مجله گویا آی تی به چند روش برای بهینه سازی فرم های ثبت اسم کوچک اشاره خواهیم کرد:

 

  1. اطلاعات مورد نیاز

همیشه توجه داشته باشید که از مشتری بالقوه چه درخواست می کنید؛ او برای دریافت ایمیل های شما از چه فرآیندی باید عبور کند؟ اگر فرآیند ثبت اسم کوچک برای کاربر آسان و قابل فهم نباشد، هیچ بعید نیست که عطای آن را به لقایش ببخشد.

مشخص کنید که درج کدام اطلاعات واقعاً برای شما ضروری است. بهترین حالت این است که فقط آدرس ایمیل و اسم کوچک مخاطب اجباری باشد، چرا که اگر کاربر به ارائه اطلاعات خاصی تمایل نداشته باشد، او را از دست خواهید داد. اگر به اطلاعات بیشتری از جانب مخاطب نیاز دارید، ترجیحاً فرم خود را به چند صفحه یا چند مرحله تقسیم کنید. امکان پرشدن خودکار برخی از بخش های فرم (autofill) با استفاده از استانداردسازی فیلدها می تواند بار پر کردن فرم را سبک تر کند.

 

  1. جانمایی فرم

محل قرار گرفتن هر فرم در وبسایت شما نیز اهمیت فراوانی دارد. یک تحقیق نشان می دهد که قرار دادن فرم در سمت راست وبسایت می تواند نرخ تبدیل را تا ۲۴ درصد افزایش بدهد (با توجه به اینکه این تحقیق روی وبسایت های انگلیسی که از سمت چپ به راست طراحی می شوند انجام گرفته، می توانیم اینطور فرض کنیم که در وبسایت های فارسی، قرار دادن فرم در سمت چپ می تواند همین نتیجه را حاصل کند). از طرف دیگر، اگر از فرم های پاپ آپ استفاده می کنید، بهتر است که این فرم فقط هنگامی ظاهر شود که کاربر به انتهای مقاله یا بخش خاصی از سایت می رسد. یک نکته جالب دیگر که باید به آن اشاره کنیم این است که قرار دادن عنوان هر فیلد در بالای آن می تواند باعث افزایش بیشتر نرخ تبدیل شود، چرا که نیاز به حرکت بیشتر چشم برای درک کلیت موضوع و پردازش های مرتبط با آن را کاهش می دهد.

 

  1. متن فرم ثبت اسم کوچک

ارزش آفرینی برای مشترک بالقوه، در مقایسه با اینکه فقط از او بخواهید تا ثبت اسم کوچک کند بیشتر می تواند برای وی متقاعدکننده به نظر برسد. به عنوان مثال، می توانید به جای «برای دریافت خبرنامه ثبت اسم کوچک کنید» از جملاتی مانند این برای معرفی فرم ثبت اسم کوچک خود استفاده کنید: «همین الآن برای دریافت ماهانه دستور پخت اعیانی ترین غذاها ثبت اسم کوچک کنید». استفاده از یک دکمه فراخوان به عمل مناسب، مانند «دریافت دستورات پخت رایگان» به شما کمک می کند تا اطمینان پیدا کنید که کاربر می داند که برای دریافت چه چیزی ثبت اسم کوچک کرده و از بروز مشکلات بعدی جلوگیری خواهد کرد.

 

  1. تست فرم

با امتحان کردن فرم ثبت اسم کوچک در دستگاه ها و صفحات نمایش مختلف از بروز مشکل در نحوه نمایش و ترکیب آن جلوگیری کنید. معمولاً فرم های ثبت اسم کوچک توسط سرویس دهنده های ایمیل در اختیار مشتریان آنها قرار می گیرند، لذا به طرح واکنشگرای این فرم ها توجه داشته باشید، زیرا طراحی وبسایت شما هم باید با فرم مربوطه هماهنگ باشد.

 

  1. استفاده از سیستم های اعتبارسنجی

با استفاده از سیستم اعتبارسنجی برای هر فیلد و همچنین به کارگیری فرآیند ثبت اسم کوچک دومرحله ای، صحت اطلاعات را تضمین کنید.

از این طریق نیازی به استفاده از Captcha هم نخواهید داشت. توجه داشته باشید که با وجود اینکه کپچا برای جلوگیری از اسپم شدن فرم مورد استفاده قرار می گیرد، اما می تواند روی نرخ تبدیل شما تاثیر منفی از خود بر جای بگذارد؛ مطالعات حاکی از آن است که ۳۰ درصد از کاربران در درج کدها و پاسخ به سوالات کپچا به مشکل بر می خورند.

 

  1. گام آخر

پس از تکمیل فرم ثبت اسم کوچک و ارسال آن، با ظاهر شدن متنی مانند «از ثبت اسم کوچک شما سپاسگزاریم» تکمیل فرآیند ثبت اطلاعات را تأیید کنید. این می تواند خیال کاربر را از موفقیت آمیز بودن فرآیند و تکمیل ثبت اسم کوچک راحت کند. علاوه بر این، بهتر است که یک ایمیل دیگر هم آماده داشته باشید، مثلاً ایمیلی که حاوی یک پیشنهاد خاص برای مشترکان جدید است و با فاصله زمانی کوتاهی از زمان ثبت اسم کوچک برای آنها ارسال می شود.

 

حرف آخر

روش های متعددی برای بهینه سازی فرم ثبت اسم کوچک در فهرست ایمیل مارکتینگ وجود دارد، اما از آنجایی که موفقیت عمدتاً به شرایط و زمینه های موجود وابسته است، باید روش های مختلف را امتحان کنید تا ببینید که مخاطبان تان به کدام موارد واکنش بهتری نشان می دهند.

بهترین راه برای تشخیص اینکه کدام روش برای شما موثرتر است، امتحان کردن تست های دوبخشی در صفحات فرود مختلف و سپس بررسی رشد و آمار تحلیلی فهرست ایمیل مارکتینگ شما است.

 

آموزش ایمیل مارکتینگ: بهینه سازی فرم ثبت اسم کوچک ایمیل برای افزایش جذب مشترک

لطفا نظر خود را درباره آموزش ایمیل مارکتینگ: بهینه سازی فرم ثبت اسم کوچک ایمیل برای افزایش جذب مشترک با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا