آر اف برای جوانسازی پوست، چه اثراتی دارد؟

سلامت

آر اف برای جوانسازی پوست، چه اثراتی دارد؟

سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آر اف برای جوانسازی پوست، چه اثراتی دارد؟ را ببینید.

سوال : اثرات R.F در جوانسازی صورت چیست؟

پاسخ : روش آر اف فرکشنال (Fractional RF) یکی از مدرن‌ترین روش‌های جوانسازی پوست است. روشی ایمن و کم‌تهاجمی که می‌تواند بدون دردسرهای عمل جراحی، نتایج بسیار خوبی را به شما هدیه دهد. در این روش از امواج رادیویی ایمنی استفاده می‌شود که به لایه‌ی میانی پوست نفوذ می‌کنند و باعث تحریک کلاژن سازی و دیگر تغییرات در ساختمان پوست می‌شوند.

برای آگاهی بیشتر از اثرات R.F در جوانسازی صورت به سراغ دکتر طاهره محقق، متخصص پوست مو و زیبایی رفتیم. از شما دعوت میکنیم ویدئو زیر را تماشا کنید. برای مراجعه به دکتر طاهره محقق یا دریافت نوبت از مطب دکتر طاهره محقق کلیک کنید.

آر اف فرکشنال چگونه کار می‌کند؟

اساس عملکرد روش آر اف فرکشنال تاثیر بر لایه‌های سطحی یا عمقی پوست است. پوست از چند لایه تشکیل شده که سطحی‌ترین آن روپوست یا اپی درم اسم دارد. در زیر اپی‌درم، لایه‌ی درم قرار گرفته که در فرآیند پیری تحلیل می‌رود و باعث پیر پوستی می‌شود. آر اف دو کار برای پوست شما می‌کند:


  1. تحریک کلاژن سازی


    انرژی ناشی از امواج رادیوفرکانسی (RF) در لایه‌ی درم باعث تحریک تولید کلاژن می‌شود. یک پروتئین مهم ساختاری در بافت پوستی که عامل شادابی، قوام سفت و زیبایی پوست شما است. انرژی امواج رادیویی در لایه درم به گرما تبدیل می‌شود و افزایش دما یکی از عوامل تحریکی کلاژن‌سازی است.


  2. فعال‌کردن فیبروپلازی


    فیبروپلازی فرآیندی است که در آن بدن، بافت‌های فیبروزی را می‌سازد. بافت‌های فیبروزی باعث تحریک ساخت کلاژن شده و کاری می‌کنند که این رشته‌های پروتئینی کوتاه‌تر و مستحکم‌تر شوند.
    بافت فیبروز وقتی ایجاد می‌شود که به هر بافت طبیعی بدن آسیبی رسیده باشد. درست مثل بافت ضخیم و زبری که روی زخم‌های سطحی پوست را می‌پوشاند. در آر اف فرکشنال به مناطقی از پوست آسیب‌های انتخابی وارد می‌کنیم تا بافت فیبروزی تشکیل شود. به این ترتیب لایه‌ی درم ضخیم شده و کلاژن‌سازی افزایش می‌یابد.

در عین حال که به مناطقی از پوست آسیب زده‌ایم، مناطقی هم سالم می‌مانند تا به عمل کلاژن سازی و رفع آسیب‌ها کمک کنند. در واقع تاثیر آر اف در مرز باریکی از آسیب‌های جزئی و مفید و آسیب‌های خطرناک و سوختگی ایجاد می‌شوند. دلیل موقتی بودن این روش درمانی نیز همین است. بافت فیروزی و کلاژن‌های جدید بعد از مدتی از بین می‌روند و بافت طبیعی پوست جایگزین آن‌ها می‌شود. یعنی بعد از مدتی نسبتاً طولانی باید برای ترمیم و تجدید تاثیرات آر اف فرکشنال دوباره به کلینیک مراجعه کنید.

آر اف برای جوانسازی پوست، چه اثراتی دارد؟

کاربردهای آر اف فرکشنال

روش آر اف فرکشنال کاربردهای درمانی و زیبایی بسیاری دارد. تاثیرات این روش درمانی را می‌توان در سه مورد خلاصه کرد:

  • سفت کردن و جوانسازی پوست: آر اف فرکشنال باعث حجم‌دهی، سفت کردن و صاف کردن بافت پوستی می‌شود. به همین خاطر می‌تواند همزمان با از بین بردن خطوط و چین و چروک‌های صورت، رنگ و بافت سطحی پوست را هم بهبود بخشد.
  • محو کردن جای زخم، اسکارها و ترک بدن: عملکرد اساسی آر اف فرکشنال ، تحریک کلاژن‌سازی در بافت پوست است. برای همین بعد از درمان، پوست شما ظاهری سالم‌تر، زیباتر و یکدست‌تر خواهد داشت. آر اف برای از بین بردن جای آکنه و جوش و همچنین ترک‌های ناشی از چاق و لاغر شدن تاثیرات بسیار خوبی دارد.
  • بهبود منافذ پوستی باز: اندازه‌ی منافذ پوستی بعد از ۲ تا ۵ جلسه‌ی درمان به شکل چشمگیری کاهش می‌یابد.

با توجه به اثرات درمانی آر اف فرکشنال ، این روش برای رفع و درمان موارد زیر موثر خواهد بود:

  • پوست افتاده یا شل شده
  • ترک بدن (استرچ مارک)
  • اسکار و جای زخم آکنه
  • آکنه‌ی کیستی
  • منافذ باز پوستی
  • خطوط و چین و چروک‌های ظریف
  • مشکلات رنگ و بافت سطحی پوست

آر اف برای جوانسازی پوست، چه اثراتی دارد؟

منبع : نی نی بان

لطفا نظر خود را درباره آر اف برای جوانسازی پوست، چه اثراتی دارد؟ با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلامت
پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین

پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین را ببینید. سلامت و زیبایی پوست همیشه از اولویت‌‌های مهم در زندگی بوده است و داشتن پوستی زیبا و سالم نیازمند توجه و مراقبت از آن …

سلامت
رژیم غذایی مناسب برای جلوگیری از خروپف در خواب

رژیم غذایی مناسب برای جلوگیری از خروپف در خواب سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه رژیم غذایی مناسب برای جلوگیری از خروپف در خواب را ببینید. یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که رژیم غذایی افراد می‌تواند بر خطر اختلال خواب موسوم به آپنه انسدادی خواب تأثیر بگذارد. بر …

سلامت
کاشت پای مصنوعی

کاشت پای مصنوعی سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه کاشت پای مصنوعی را ببینید. کاشت پای مصنوعی به معنای جایگزینی پای از دست رفته به کمک یک پروتزپا یا پای مصنوعی است. این روش به بیمارانی که به دلیل عوامل مختلفی مانند تصادفات، سوانح یا بیماری‌ها قطع عضو …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا