آبمیوه‌های ۱۰۰ درصد طبیعی با چاشنی جذابیت برای کودکان به بازار آمد

سلامت

آبمیوه‌های ۱۰۰ درصد طبیعی با چاشنی جذابیت برای کودکان به بازار آمد

سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آبمیوه‌های ۱۰۰ درصد طبیعی با چاشنی جذابیت برای کودکان به بازار آمد را ببینید.

در سال‌های اخیر و در پی افزایش توصیه پزشکان به مصرف مواد غذائی و نوشیدنی‌های طبیعی، استفاده از محصولات طبیعی، به‌ویژه برای گروه سنی کودکان، بیش از پیش رواج یافته است. با توجه به این موضوع، بازار آبمیوه‌های طبیعی روبه‌رشد و مسابقه در آن زیاد است.
سن ایچ به‌عنوان رهبر بازار نوشیدنی ایران در این زمینه پیشرو بوده و محصولی ۱۰۰درصد طبیعی، بدون شکر افزوده به بازار عرضه کرده است. نکته قابل‌توجه این است که سن ایچ (Sunich)، تنها به تولید آبمیوه‌های طبیعی ویژه کودکان اکتفا نکرده است و اقداماتی خلاقانه در راستای فرهنگ‌سازی و تشویق کودکان به استفاده از آبمیوه‌های طبیعی انجام داده است. در ادامه با محصول سن ایچ کودک و اقدامات سن ایچ، برای تشویق کودکان به مصرف آبمیوه‌های طبیعی آشنا می‌شوید.

آبمیوه ۱۰۰ درصد طبیعی با طعم سن ایچ
سن ایچ، پس از بررسی‌ و تلاش‌های تحقیقاتی بسیار، نوشیدنی مناسب کودکان که ۱۰۰% آبمیوه، بدون شکر افزوده است را برای کودکان به بازار عرضه کرد.
بنا بر اعلام روابط عمومی گروه صنعتی سن ایچ، پس از تحقیقات وسیع بازار که در زمینه محصولات رده کودک انجام شد و همچنین بررسی بازارهای جهانی و حضور در کارگاه‌های تخصصی خارج از کشور، سن ایچ فرمول تولید آبمیوه برای کودکان را به دست آورده و در نهایت محصول Sunich kids را با طراحی و بسته‌بندی زیبا و موردتوجه کودکان به بازار عرضه کرده است.

از شخصیت‌پردازی تا طراحی متفاوت
بر اساس اعلام روابط عمومی گروه صنعتی سن ایچ، طراحی بسته‌بندی و خلق شخصیت‌های کارتونی برای این محصول، پس از بررسی‌های دقیق و انجام مشاوره با متخصصان و مشاوران کودک صورت گرفته است. همچنین ۱۲۰ دقیقه انیمیشن اختصاصی برای محصول سن ایچ کودک ساخته شده است که فصل اول آن منتشر شده و فصل دوم نیز در حال ساخت است که این سریال‌ها با استقبال خوبی مواجه شده است. ساخت سریال‌های انیمیشنی برای محصولات نوشیدنی کودکان، اولین بار است که در ایران با استفاده از کاراکترهای روی بسته‌بندی محصول صورت گرفته است و نوشتن فیلم‌نامه انیمیشن‌ها، با کمک و مشاوره روانشناس و نویسندگان کودک و نوجوانان انجام شده است. همچنین طراحی بازی با کمک شخصیت‌های کارتونی از دیگر اقدامات این برند برای تشویق کودکان به استفاده از آبمیوه‌های طبیعی است.

آبمیوه‌های 100 درصد طبیعی با چاشنی جذابیت برای کودکان به بازار آمد

محصول سن ایچ کودک (Sunich kids)، طی مدتی که از ورودش به بازار ایران می‌گذرد، موردتوجه کودکان قرار گرفته است و در حال حاضر در طعم‌های مختلف آناناس، سیب، گرمسیری و… در بازار موجود است. در آینده اخبار بیشتری در مورد این محصول و برنامه‌های بازاریابی سن ایچ برای محصول سن ایچ کودک می‌شنویم.

آبمیوه‌های ۱۰۰ درصد طبیعی با چاشنی جذابیت برای کودکان به بازار آمد

منبع : نی نی بان

لطفا نظر خود را درباره آبمیوه‌های ۱۰۰ درصد طبیعی با چاشنی جذابیت برای کودکان به بازار آمد با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلامت
فرق لمینت با بلیچینگ چیست؟ بررسی مزایا و معایب

فرق لمینت با بلیچینگ چیست؟ بررسی مزایا و معایب سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه فرق لمینت با بلیچینگ چیست؟ بررسی مزایا و معایب را ببینید. تفاوت بلیچینگ با لمنیت بلیچینگ روش موثر و غیر تهاجمی و همچنین روش کم هزینه و بدون عارضه است که می‌تواند توسط …

سلامت
خدمات پدیکور پا، راهی برای مراقبت از پاها

خدمات پدیکور پا، راهی برای مراقبت از پاها سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه خدمات پدیکور پا، راهی برای مراقبت از پاها را ببینید. بسیاری از بانوان و مردان زمان‌هایی را برای انجام خدمات پدیکور پا اختصاص می‌دهند تا همیشه ناخن‌ها و پوست پای سالم، مرتب و تمیزی …

سلامت
اسکار (جای زخم)

اسکار (جای زخم) سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه اسکار (جای زخم) را ببینید. اسکار چیست؟ اسکار روش طبیعی بدن برای التیام و جایگزینی پوست از دست رفته یا آسیب دیده است. اسکار معمولا از بافت فیبری تشکیل شده است. اسکار ممکن است به دلایل مختلف از جمله …