گفتاردرمانی و کاردرمانی طراوت تهرانسر

سلامت

گفتاردرمانی و کاردرمانی طراوت تهرانسر

سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه گفتاردرمانی و کاردرمانی طراوت تهرانسر را ببینید.

گفتاردرمانی و کاردرمانی طراوت تهرانسر

مرکز توانبخشی طراوت با امکانات و مکانی ایده آل و با اخذ مجوزهای لازم  از سازمان‌ نظام پزشکی استان تهران ، جزو یکی از بهترین کلینیک های گفتاردرمانی، کاردرمانی و ارتوپد فنی در منطقه غرب تهران است که به منظور بالا بردن سطح آموزش ، توانبخشی و استفاده افراد نیازمند به خدمات توانبخشی در سال ۱۳۹۷ تاسیس شد. کلینیک گفتاردرمانی و کاردرمانی طراوت تهرانسر با بهره گیری از بهترین و با تجربه ترین درمانگران حیطه توانبخشی آماده خدمات رسانی در حوزه توانبخشی به مراجعین گرامی است. خدمات این مرکز شامل: گفتاردرمانی، کاردرمانی، ارتوپد فنی و نوروفیدبک، بیوفیدبک و تی دی سی اس است. در این مرکز ارزیابی تشخیص و درمان اختلالات مرتبط انجام می گیرد.

 

گفتاردرمانی در تهرانسر

گفتاردرمانی طراوت در تهرانسر دارای دو بخش گفتاردرمانی  در کودکان و گفتاردرمانی  در بزرگسالان است و آماده ارائه خدمات به مردم عزیز شهر تهران به خضوص اهالی مناطق غرب تهران است که در ادامه به خدمات ارائه شده در این مرکز پرداخته می شود.

گفتاردرمانی کودکان در تهرانسر

گفتاردرمانی کودکان در تهرانسر تکنیک هایی با هدف بهبود تاخیر و اختلالات در زبان بیانی و زبان درکی در اختیار کودکان قرار می دهد. همچنین مشکلات تولید گفتار، اختلال در عملکرد حرکتی- دهانی، کنش پریشی (آپراکسی) گفتار، لکنت زبان، تغذیه، بلع و مهارتهای شناختی را نیز بهبود می دهند. آسیب شناسان زبان گفتار یا گفتاردرمانگران در گفتاردرمانی کودکان در تهرانسر با فرزند نوپا یا کودک شما کار می کنند تا ارزیابی دقیقی قبل از جلسات درمانی داشته باشند. سپس بر اساس اهداف گفتاری و زبانی خاص کودک، توانایی آن ها را در صحبت کردن و درک صحیح بهبود خواهند بخشید. گفتاردرمانی کودکان در تهرانسر برای هر سنی قابل ارائه خواهد بود.

چه کودکانی به گفتاردرمانی نیاز دارند؟

بسیاری از کودکان به گفتاردرمانگر مراجعه می کنند. این یک روش عالی برای یادگیری واضح تر صحبت کردن است. گاهی اوقات یک کودک دارای یک بیماری است که صحبت کردن او را سخت تر می کند. در این جا برخی از آن ها آورده شده اند:

  • اختلال شنوایی
  • عضلات ضعیف اطراف دهان
  • شکاف لب یا کام
  • ندول های صوتی/ گرفتگی صدا
  • اوتیسم
  • اختلال تنفسی
  • اختلال بلع

 

گفتاردرمانی بزرگسالان در تهرانسر

گفتاردرمانی بزرگسالان در تهرانسر برای کمک به بازسازی مهارت ها و بازیابی اعتماد به نفس در برقراری ارتباط آماده است. افراد می توانند پس از سکته مغزی و بیماری های پیش رونده عصبی مانند پارکینسون، ام اس، ای ال اس، زوال عقل و … بهبود فن بیان به دنبال گفتاردرمانی باشند. دلایل زیادی وجود دارد که ممکن است شما در گفتار یا زبان مشکل داشته باشید. برخی مشکلات از کودکی شروع می شود و تا بزرگسالی ادامه خواهند داشت. موارد دیگر پس از بیماری یا آسیب اتفاق می افتند. بنابراین گفتاردرمانی بزرگسالان در تهرانسر برای افرادی که دچار اختلالات گفتاری و مشکلات ارتباطی هستند، درمان و پشتیبانی ویژه ای خواهد داشت. .

کاردرمانی در تهرانسر

 

کاردرمانی تهرانسر به منظور کمک به رفع اختلالات جسمی- حرکتی، ذهنی، یادگیری و استقلال است. درمانگران  حیطه کاردرمانی در تهرانسر ابتدا مهارت های فرد را ارزیابی می کنند تا به وی در فعالیت های روزمره زندگی، عملکرد مدرسه  کمک کنند.

کاردرمانی کودکان در تهرانسر

اختلالات کودکان می توانند به علت شرایط تولد کودک، آسیب یا اختلافات جزئی یادگیری و سایر نیازهای کودک باشد. اگر بازی کردن و مهارت یادگیری کودک دچار اختلال باشد استقلال، سلامتی و حس وی در مورد خودش تحت تاثیر قرار خواهد گرفت. هدف کاردرمانی کودکان در تهرانسر  به وجود آوردن نتایج مثبت برای کودک، والدین و معلم ها است. کاردرمانگر مهارت های کودک را ارزیابی می کنند تا به او در انواع فعالیت های زندگی کمک کنند. کاردرمانی کودکان  در تهرانسر می تواند علاوه بر کمک به عملکرد جسمی – حرکتی و ذهنی عوامل اجتماعی، روانشناختی و محیطی مرتبط با کودک را نیز بهبود ببخشد.

کاردرمانی بزرگسالان در تهرانسر

کاردرمانی بزرگسالان در تهرانسر  به افراد کمک می کند تا توانایی های مورد نیاز برای انجام فعالیت های روزمره خود را  بدست بیاورند. و به پیدا کردن روش های برای جبران محدودیت های جسمی، ذهنی،  شناختی و  عاطفی برای اطمینان از مشارکت مناسب در این فعالیت ها می پردازد. متخصصین کاردرمانی به رشد توانایی های ضروری در فعالیت های خودمراقبتی (لباس پوشیدن و غذا نوش جان کردن) یا فعالیت های کاری (نوشتن، تهیه غذا و سازماندهی خانه) و اوقات فراغت کمک می کنند. هنگامی که یک فرد بالغ یا سالخورده تحت تأثیر بیماری مانند پارکینسون، ام اس و یا در اثر سکته مغزی، تصادف و … قرار می گیرد، کاردرمانی بزرگسالان در تهرانسر می تواند به این بیماران در مسیر بهبودی کمک کند.

ارتوپد فنی تهرانسر

ارتوپد فنی از رشته های درمانی در حوزه توانبخشی است که به طراحی و ساخت انواع ارتز و پروتز برای مراجعین می کند. اگرچه ارتوپد فنی در ظاهر به توانبخشی جسمی – حرکتی افراد می پردازد اما در عین حال به طور غیر مستقیم به بهبود شرایط روحی-روانی افراد نیز کمک می کند.

خدمات ارتوپد فنی تهرانسر

خدمات ارتوپد فنی تهرانسر شامل : کفی و کفش طبی، صندل طبی، پروتز زیر زانو . پروتز بالای زانو، پروتز چشم، پروتز گوش، پروتز انگشت، بریس کرانیال، بریس های اندام تحتانی و  اندام فوقانی و ستون فقرات و … است. بخش ارتوپد فنی طراوت تهرانسر آماده ارائه تمام خدمات ارتوپد فنی به اهالی عزیز تهرانسر، غرب تهران و کلیه مراجعین محترم تهران است

خدمات نوروفیدبک، بیوفیدبک وتی دی سی اس تهرانسر

درمان با استفاده از نوروفیدبک، بیوفیدبک وتی دی سی اس در مرکز توانبخشی طراوت تهرانسر انجام می شود. در مرحله اول بیمار ارزیابی می شود و براساس نتایج ارزیابی درمان مناسب به بیمار ارائه می شود. مدت زمان جلسات بین ۳۰تا ۴۵ دقیقه­ است و حداقل ۲ الی۳ جلسه در هفته است.

خدمات نوروفیدبک، بیوفیدبک وتی دی سی اس تهرانسر مناسب چه کسانی است:

بیش فعالی

اختلالات یادگیری

اتیسم

اختلالات توجه و تمرکز

اختلالات اضطرابی

دردهای مزمن و سردردهای میگرنی

افسردگی

اختلال وسواس فکری و عملی

اختلالات خواب

منابع:

سایت کلینیک گفتاردرمانی و کاردرمانی طراوت تهرانسر ‎

گفتاردرمانی و کاردرمانی طراوت تهرانسر

منبع : سایت دکتر سلام

لطفا نظر خود را درباره گفتاردرمانی و کاردرمانی طراوت تهرانسر با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلامت
پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین

پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین را ببینید. سلامت و زیبایی پوست همیشه از اولویت‌‌های مهم در زندگی بوده است و داشتن پوستی زیبا و سالم نیازمند توجه و مراقبت از آن …

سلامت
رژیم غذایی مناسب برای جلوگیری از خروپف در خواب

رژیم غذایی مناسب برای جلوگیری از خروپف در خواب سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه رژیم غذایی مناسب برای جلوگیری از خروپف در خواب را ببینید. یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که رژیم غذایی افراد می‌تواند بر خطر اختلال خواب موسوم به آپنه انسدادی خواب تأثیر بگذارد. بر …

سلامت
کاشت پای مصنوعی

کاشت پای مصنوعی سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه کاشت پای مصنوعی را ببینید. کاشت پای مصنوعی به معنای جایگزینی پای از دست رفته به کمک یک پروتزپا یا پای مصنوعی است. این روش به بیمارانی که به دلیل عوامل مختلفی مانند تصادفات، سوانح یا بیماری‌ها قطع عضو …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا