کاهش ۱۰ درجه ای دما در برخی از شهرهای کشور

مطالب جدید



سلامت نیوز: کارشناس سازمان هواشناسی گفت هم اکنون در بخش‌های جنوبی کشور، شاهد بارندگی هستیم ضمن اینکه تداوم این بارندگی‌ها قابل توجه است.

به گزارش سلامت نیوز، محمد اصغری کارشناس سازمان هواشناسی به پانا گفت گفت: بارندگی‌ها با شدت هر چه بیشتر در بخش‌های جنوبی آغاز شده است و ادامه دارد که این بارندگی‌ها در استان‌های فارس، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، خوزستان و هرمزگان برقرار است و با تأخیر، اما با شدت بیشتر در کرمان و بخش‌هایی از استان سیستان و بلوچستان بارندگی خواهیم داشت.
وی با اشاره به احتمال طغیان رودخانه‌های فصلی درباره اطراق اطراف رودخانه‌ها هشدار داد.
کارشناس هواشناسی با بیان اینکه آب‌های جنوبی کشور از جمله خلیج فارس، دریای عمان و تنگه هرمز مواج است و ارتفاع موج تا سه متر هم می‌رسد گفت: قایق‌ها و شناورهای کوچک و تفریحی از رفتن به آب‌ها چشم پوشی کنند.
اصغری با اشاره به این که در ارتفاعات استان‌های چهارمحال و بختیاری، لرستان، خوزستان و همدان بارش برف گزارش شده است پیش بینی کرد این اوضاع با شدت و ضعف ادامه پیدا کند و استان‌های سمنان، خراسان رضوی و جنوبی منتظر بارش برف و باران باشند.
وی گفت: بارندگی‌ها در نیمه جنوبی کشور تا روز یکشنبه ادامه خواهد داشت.
کارشناس هواشناسی افزود: کاهش دما در شمال شرق کشور بسیار قابل توجه است و ما در روزهای آینده شاهد دمای ۱۰ درجه زیر صفر در برخی شهرهای استان خراسان رضوی خواهیم بود.
اصغری گفت: به جز تهران و شمال غرب و غرب کشور در همه مناطق کشور بارندگی خواهیم داشت و از روز یکشنبه هفته آینده هوا پایدار می‌شود و افزایش غلظت آلاینده‌ها و تداوم آن بسیار محتمل است.



لینک منبع

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا