کار غیراخلاقی بعد ازدرگذشت هنرمند جوان +عکس

کار غیراخلاقی بعد ازدرگذشت هنرمند جوان +عکس

لطفا در ادامه را کار غیراخلاقی بعد ازدرگذشت هنرمند جوان +عکس را ببینید.

کار غیراخلاقی بعد ازدرگذشت هنرمند جوان +عکس

چند ساعت پس از انتشار خبر درگذشت سیدعلی طباطبائی هنرمند جوان سینما، تصویری در شبکه‌های مجازی دست‌به‌دست چرخید که از زنده‌بودن این هنرمند حکایت داشت.

در آخرین ساعات شامگاه یکشنبه ۸ شهریور خبر درگذشت هنرمند ۳۲ ساله‌ی سریال‌هایی چون «قلب یخی» و «آشپزباشی» منتشر شد، اما چند ساعت بعد تصویری از یک صفحه‌ی پیچ اینستاگرام در گروه‌های ارتباطی تلگرام، وایبر و واتس آپ به اشتراک گذاشته شد که در آن علی طباطبائی نوشته بود که صفحه پابلیک او هک شده و نمی‌داند که چرا خبر درگذشتش منتشر شده هست.

 

در این صفحه ادعاشده بود که او دارد پست‌های قبلی‌اش را پاک می‌کند و پیگیر ماجراست.

208323_187

این در حالی بود که صفحه‌ی اصلی این هنرمند در پیچ اینستاگرام وجود داشت و هیچ تفریحی هم از درگذشت او در این صفحه‌ منتشرنشده بود.

 

انتشار این تصویر جعلی باعث شد تا کاربران پورتال‌های تفریحی و دنبال کنندگان صفحات شخصی هنرمندان در پیچ اینستاگرام، پیام‌های مختلفی را بگذارند و با گلایه از منتشرکنندگان این اخبار (خبرگزاری‌ها و پورتال‌های خبر) و پیام‌های تسلیت (هنرمندان سینما و تلویزیون) بنویسند که چرا یک شایعه را باور کرده‌اند.

 

با توجه به فراگیر بودن گروه‌های ارتباطی، این خبرها خیلی سریع بازنشر می‌شود و فضای اطلاع‌رسانی را در کشور مخدوش می‌کند.

 

روز گذشته، علاوه بر این خبر، شایعه‌ی درگذشت ناصر ملک‌مطیعی هم در شبکه‌های مجازی منتشر شد و همین باعث شد تا فرزند این هنرمند از منتشرکنندگان این شایعه گلایه کند.

208324_796

اخبار جعلی، انتشار خبرهای کهنه با لینک معتبر از خبرگزاری‌ها و پورتال‌های رسمی، انتساب برخی جملات و اشعار به شخصیت‌های سیاسی، ادبی و اجتماعی و … ازجمله مسائلی هست که این روزها در فضای مجازی و گروه‌های ارتباطی به اشتراک گذاشته می‌شود.

گردآوری و ویرایش : پورتال پورتال ۱

با نظر دادن خود درباره پست کار غیراخلاقی بعد ازدرگذشت هنرمند جوان +عکس ما در جهت فعالیت بهتر پورتال تشویق نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا