چاقی شکم را چگونه آب کنیم؟

مطالب جدید

چاقی شکم را چگونه آب کنیم؟

six-pack

آب کردم چربی های شکم چاقsix-pack

آب کردن چربی های اضافی شکم به این معنی است که شما میتوانید برای داشتن یک شکم شش تکه نیز آماده شوید و چه چیزی بهتر از یک شکم شش تکه میتواند تناسب اندام شما را تکمیل کند؟

به گزارش آلامتو و به نقل از مجله تناسب اندام؛ از نکات کلیدی و ترفندهایی آگاه شوید که افرادی با شکم های شش تکه از آن مطلعند. داشتن شکم شش تکه، هدف تعداد بسیار زیادی از مردم است، با این حال تعداد بسیار کمی از افراد به آن دست می یابند. دستیابی به شکم شش تکه، کار آسانی نیست اما با یک رویکرد درست، شما قطعا می توانید به نتایجی که دنبالشان هستید، دست یابید. اجازه دهید مروری کنیم به چند نکته که باید در مورد دستیابی به شکم شش تکه بدانید.

۴ نکته برای آب کردن چربی شکم و داشتن شکمی شش تکه:

کنترل میزان مصرف غذا

هنگامی که صحبت از کاهش چربی شکم می شود، اولین چیزی که باید به یاد داشته باشید، کنترل سهم است. مهم نیست غذاهایی که می خورید چقدر سالم باشند، اگر مقدار زیادی از آنها را مصرف کنید، دارای چربی بدن خواهید شد. و به دست آوردن چربی بدن، یعنی از عضلات شکم شش تکه، یک قدم دورتر شدند.

وزنه های سنگین تری را بلند کنید

شما باید در روال تمرینی تان به بلند کردن وزنه های سنگین نیز توجه زیادی کنید. از میان تمام تمریناتی که شما انجام می دهید، بلند کردن وزنه های سنگین، تمرینی است که به افزایش سرعت متابولیسم شما کمک خواهد کرد و به شما امکان می دهد در ۲۴ ساعت و ۷ روز هفته، کالری بسوزانید. از آنجا که دستیابی به شکم شش تکه، بیشتر در مورد سوزاندن چربی است که عضلات شکمتان را پوشانده، تا تقویت عضلات شکمتان، یک برنامه وزنه برداری مناسب، مفیدترین تمرین برای شما خواهد بود.

لازم به ذکر نیست که اگر شما لیفت های سنگین را با تمرینات ترکیبی مانند اسکات، ددلیفت و لانژ انجام دهید، در حین انجام این حرکات روی عضلات شکمتان نیز کار می کنید. بنابراین مجبور نیستید برای انجام حرکت کرانچ، ساعت ها زمان بگذارید.

خواب یک نکته کلیدی است

اگر قصد دارید به شکمی شش تکه دست یابید، باید به خوابتان نیز توجه کنید. داشتن خواب کافی در شب کمک خواهد کرد که حساسیت تان به انسولین را به حداکثر برسانید، سرعت متابولیسم تان را بهبود ببخشید، سطوح انرژی تان را افزایش دهید و برای هر تمرینی که انجام می دهید، انرژی بیشتری داشته باشید. ۸ ساعت خواب ضروری است (ترجیحا ۹ ساعت) اگر بتوانید روی داشتن مقدار بیشتری خواب با کیفیت بالا در هر شب تمرکز کنید، متوجه تفاوت قابل توجهی در سرعت پیشرفت تان خواهید شد.

مقاله مرتبط: بهترین روش برای به خواب رفتن

چرخه کربوهیدرات، بهترین است

در نهایت، تا آنچه که به جزئیات تغذیه مربوط می شود، چرخه کربوهیدرات را امتحان کنید. این یک سیستم رژیمی است که در برخی روزها کربوهیدرات بالاتر (معمولا در روزهای تمرین) و در برخی روزها کربوهیدرات پایین تر (معمولا در روزهای استراحت تان) مصرف می کنید.

با ایجاد یک چرخه کربوهیدرات مانند این، شما قادر خواهید بود که به طور موثر، سرعت سوخت و سازتان را در تمام اوقات بالاتر نگه دارید که به افزایش سرعت چربی سوزی کل بدن منجر می شود. اگر شما برای یک دوره زمانی طولانی از رژیمی با کربوهیدرات بسیار پایین استفاده کنید، نهایتا متابولیسم بدن شما در حالت استراحت، بطور قابل توجهی کاهش خواهد یافت و هنگامیکه این مسئله اتفاق بیفتد، چربی سوزی بسیار کاهش می یابد.

واضح است که اگر شما کربوهیدرات بسیار زیادی از برنامه غذایی تان حذف کنید، به زودی متوجه خواهید شد که برای انجام تمرینات خود انرژی لازم را ندارید. اگر در حالی که برنامه تان برای دستیابی به یک شکم شش تکه را دنبال می کنید، این نکات سریع را نیز به خاطر داشته باشید، می توانید شانس تماشا نتایج مورد نظرتان را افزایش دهید.

The post چاقی شکم را چگونه آب کنیم؟ appeared first on آلامتو.

چاقی شکم را چگونه آب کنیم؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا