پیشگیری از مشکلات قلبی با مصرف زردچوبه

  • به‌دست:
  • دسته‌بندی: اخبار

پیشگیری از مشکلات قلبی با مصرف زردچوبه

پورتال تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه پیشگیری از مشکلات قلبی با مصرف زردچوبه را ببینید.

benefits-of-turmeric

آیا می دانستید مصرف زردچوبه می تواند تاثیرات مفیدی روی قلب شما بگذارد و اگر با ورزش کردن همراه باشد در پیشگیری از سکته قلبی و بیماری های قلبی و عروقی می تواند بسیار مفید باشد!

 ورزش و داشتن تحرک از جمله برنامه‌های مهم و روتینی هست که هر فردی باید در طول برنامه‌های روزمره خود داشته باشد اگر چه هیچ چیزی نمی‌تواند جایگزین ورزش شود، اما عصاره زردچوبه دارای خواص فوق‌العاده‌ای می‌باشد که برای سلامت قلب و عروق بسیار مهم هست این امر در بانوان که تحت تغییرات جانبی و البته سن قرار دارند بسیار حائز اهمیت بوده و سلامت خون شریانی را در آنها حفظ می‌کند.

بر اساس مطالعات مجله آمریکایی قلب و عروق، زردچوبه قادر هست خطر حمله قلبی و بای پس عروق کرونر را تا ۵۶ درصد کاهش دهد. طبق این مطالعات، کورکومین، پلی فنل اولیه موجود در زردچوبه که رنگ طلایی را به آن می‌دهد در بانوان ۵۰ ساله باعث بهبود عملکرد عروق می‌شود.

آزمایشات انجام شده نیز نشان می‌دهد که مصرف منظم کورکومین و انجام مرتب ورزش‌های هوازی به طور قابل توجهی به عملکرد اندوتلیان می‌کند.همچنین این ماده در بانوان ۵۰ سال در کاهش عملکرد اندوتلیان وابسته به افزایش سن جلوگیری می‌کند.

بر اساس مطالعات دیگری که توسط گروه تحقیقاتی انجام شده هست،‌ اثر ترکیبی ورزش کردن و مصرف کورکومین برای بانوان ۵۰ سال بسیار چشمگیر بوده هست به طوری که اثر ترکیبی این دو در بانوان میانسال به تحمل تنش عضله قلب کمک کرده هست.

از دیگر مزیت‌ جانبی در استفاده ترکیبی از زردچوبه و ورزش این هست که یک درمان ایده‌آل برای کاهش درد و التهاب محسوب می‌گردد.

همچنین در تسکین دردهای مرتبط با آرتروز نیز بسیار نقش مهمی دارد حتی می‌توان با مالش زانو توسط عصاره زردچوبه درمان آن را قطعی کرد.

پیشگیری از مشکلات قلبی با مصرف زردچوبه

منبع : پورتال دکتر سلام

لطفا نظر خود را درباره پیشگیری از مشکلات قلبی با مصرف زردچوبه با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] GO Contacts Pro v1 0 build 201 جشن عاطفه ها در جامعه اسلامی نماد …

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] بازیگر سر شناس سینما در مورد استقلال با من کل کل نکنید تصاویر گرامیداشت دفاع مقدس

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا