پسرم به جای غذا، شیر می خورد

پسرم به جای غذا، شیر می خورد

وبسایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه پسرم به جای غذا، شیر می خورد را ببینید.

من پسر ۱۹ ماهه ای دارم که بسیار بد غذاست و بیشتر به جای غذا از شیر من تغذیه می کند.

پرسش: من پسر ۱۹ ماهه ای دارم که بسیار بد غذاست و بیشتر به جای غذا از شیر من تغذیه می کند. من هیچ اطلاعاتی درباره چیزهایی که باید به مصرف کودک برسد و حجم دریافتی آن را ندارم البته رشد خیلی بدی هم ندارد. همچنین می خواهم بدانم کی و چگونه او را از شیر بگیرم و لازم به ذکر هست که من دچار بیماری کولیت روده می باشم.

پاسخ: برای از شیر گرفتن کودک ۵ ماه وقتی باقی هست و با توجه با این که به شما خیلی وابسته هست به او فرصت دهید تا به غذاها عادت کند تا راحت تر بتوانید او را از شیر بگیرید.

کودک ۱ تا ۲ ساله بایدکم کم میل کردن غذای خانواده را شروع کند. تعداد دفات شیردهی را کم تر کنید و کودک را به غذاهای تکمیلی عادت دهید.
کودک را درکنار سفره بنشانید. برایش کمی غذا درظرف مخصوص با قاشق مخصوص بگذارید و به او اجازه بدهید که قاشق دست گرفتن و میل کردن را تجربه کند. ازاین طریق به غذا علاقمند می شود. چون خودش به راحتی نمی تواند غذا بخورد. تکه های قابل دست گرفتن را به دستش بدهید وخودتان هم کم کم به او غذا بدهید. چون این غذا برایش کافی نیست. باید در بین وعده های غذای خانواده سوپ وفرنی مخصوصش را برایش تهیه کنید .
سوپ کودک باید محتوی عدس ، برنج ، گوشت مرغ یا گوسفند ، نخود سبز، هویج ، کدو، سبزیجات تازه و کره باشد همه رادر آخر بصورت پوره در آورید . درفرنی از بادام وخامه استفاده کنید تا کالری آن بالا رود و کودک بهتر وزن گیرد وهر روز یا یک روز درمیان، زرده ی تخم مرغ فراموش نشود.
بهترین و ضروری ترین غذاها برای کودک ۱ تا ۲ سال عبارت هست از روزی یک عدد تخم مرغ + ۵/۲ – ۱ لیوان شیر ( شیر مادر هم در این میزان شرکت دارد ) و مصرف روزی ۶۰ تا ۱۲۰ گرم گوشت برای کودک ضروری هست . پس بهتر هست چون حجم معده بچه کم هست غذاها را بصورت پوره های غلیظ و کم حجم به کودک بدهیم تا بتواند همه این میزان مواد تأمین کننده پروتئین را دریافت کند.

براي عضويت در خبرنامه ني ني بان و اطلاع از بهترين و پربيننده ترين مطالب، کافي هست يک بار فرم عضويت ما را از اينجا پر کنيد.

پسرم به جای غذا، شیر می خورد

منبع : نی نی بان

لطفا نظر خود را درباره پسرم به جای غذا، شیر می خورد با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا