پد شیردهی از کجا بخرم؟

سلامت

پد شیردهی از کجا بخرم؟

سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه پد شیردهی از کجا بخرم؟ را ببینید.

بسیاری از مادران در دوران شیردهی وقتی اولین بار با نشت شیر از سینه‌هایشان و کثیف شده لباس‌ها مواجه می‌شوند، متعجب و خجالت زده شده و نمی‌دانند که باید چه کار کنند. اگر هم با با پد شیردهی آشنا شوند اولین سوالی که به ذهنشان خطور می‌کند این است که پد شیر دهی از کجا بخرم؟ و چه نکاتی را هنگام استفاده از آن باید رعایت کنم ؟

در این مقاله می‌خوانید:

  • پد شیردهی چیست؟
  • چه زمانی به استفاده از پدهای شیردهی نیاز پیدا می‌کنیم؟
  • هنگام استفاده از پدهای شیردهی باید به چه مواردی توجه کنیم؟
  • پد شیردهی از کجا بخرم؟

بیشتر بخوانید: رژیم غذایی در شیردهی، جهت کاهش وزن


در این مقاله سعی داریم تا پاسخ مشخص و مفیدی برای سوال پد شیردهی از کجا بخرم؟ ارائه دهیم و اطلاعات بیشتری درباره این وسیله پرکاربرد و نکاتی درباره استفاده از آن در اختیارتان قرار دهیم تا جای هیچ سوالی درباره این موضوع در ذهنتان باقی نماند.


مطالب پیشنهادی: نکات شیردهی به نوزاد، پاسخ به دوازده سوال رایج


پد شیردهی چیست؟

پد شیردهی از کجا بخرم؟
پدهای سینه، که به آن پدهای شیردهی نیز گفته می شود، آسترهای جاذب و متحرکی هستند که بین نوک سینه‌ها و سوتین قرار می‌گیرند و قطره‌های شیری که از سینه خانم‌ها در دوران بارداری نشتی می‌کنند به خود جذب کرده و از لباس در برابر نشت شیر و ایجاد لکه‌های مرطوب روی آن جلوگیری می کنند.


بیشتر بخوانید: پد دوران شیردهی، راهنمای خرید


چه زمانی به استفاده از پدهای شیردهی نیاز پیدا می‌کنیم؟

پد شیردهی از کجا بخرم؟
در آخرین روزهای بارداری و روزهای اولیه شیردهی، بدن مادر در حال آماده سازی و تکمیل فرآیند تولید شیر کافی برای تغذیه نوزاد است. قبل از اینکه نوزاد بتواند غذاهای کمکی را شروع کند و تعداد دفعات شیردهی به او بیشتر است، این نشتی شیر ممکن است بیشتر از زمان‌های دیگر اتفاق بیفتد.

علاوه بر عوامل جسمی، عوامل روانی نیز در تشدید نشتی شیر از سینه‌ها موثر هستند.


مطالب پیشنهادی: بهداشت دوران شیردهی، نحوه انتخاب پد پستان


لازم به ذکر است عوامل روانی نیز ممکن است باعث تشدید این اتفاق شوند. عواملی چون افسردگی بعد از زایمان یا شنیدن ناگهانی صدای گریه نوزاد باعث تحریک سینه‌ها و نشتی شیر خواهد شد. در چنین مواقعی استفاده از پد شیردهی باعث می‌شود تا با این مشکل راحت‌تر کنار بیایید و از کثیف شدن لباس‌هایتان جلوگیری کنید.


بیشتر بخوانید: نکات دوران شیردهی، مواردی که باید بدانید


هنگام استفاده از پدهای شیردهی باید به چه مواردی توجه کنیم؟

پد شیردهی از کجا بخرم؟
طبیعی است که هنگام قرار دادن پد روی نوک سینه‌ها کمی دچار اذیت شوید یا نگران بهداشت و سایر خطرات احتمالی باشید، به ویژه هنگامی که بعد از آن به نوزاد خود غذا می دهید. خبر خوب این است که در صورت استفاده صحیح از پدهای شیردهی، جای هیچ نگرانی وجود نخواهد داشت.


مطالب پیشنهادی: لباس مخصوص شیردهی، انواع و قیمت آن


از جمله نکاتی که هنگام استفاده از پدهای شیردهی بهتر است رعایت کنید، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱.پدهای شیردهی را در صورت مرطوب بودن عوض کنید تا از رطوبت ثابت اطراف نوک سینه که باعث رشد باکتری می‌شود، جلوگیری کنید. رعایت این نکته به ویژه هنگامی که نوک سینه‌ها به دلیل مکیدن آن‌ها توسط نوزاد حساس شده‌اند، بسیار حائز اهمیت است و در صورت عدم توجه به آن ممکن است منجر به ورم پستان یا عفونت مجرای شیر در سینه شود.

پد شیردهی از کجا بخرم؟

مرطوب ماندن پدهای شیردهی برای مدت طولانی و عدم تعویض آن‌ها باعث رشد سریع باکتری‌ها و قارچ‌های پوستی خواهد شد.

۲.تا جایی که می‌توانید از سوتین‌های گشاد و نخی استفاده کنید و از پدهایی که از رسیدن جریان هوا و اکسیژن به پوست جلوگیری می‌کنند، استفاده نکنید. محیط‌های گرم و مرطوب باعث رشد قارچ در اطراف پوست نوک سینه می‌شوند و برفک‌هایی را روی سطح پوست مادر به وجود می‌آورند. این برفک‌ها هنگام شیردهی ممکن است به دهان نوزارد منتقل شده و مشکلات جدی‌تری را برای مادر و نوزاد ایجاد کنند.


مطالب پیشنهادی: لوازم شیردهی نوزاد، چی لازم دارید؟


۳.از پدهای شیردهی چند بار مصرف استفاده نکنید. این پدها محیط مستعدی برای رشد قارچ‌ها و باکتری‌ها دارند و با هر بار شستشو نیز ممکن است باکتری‌ها در آن‌ها باقی بمانند و باعث ایجاد عفونت‌های پوستی شوند. اگر تمایل به استفاده از پدهای شیردهی چندبار مصرف دارید، بهتر است آن‌ها را آب جوش و محلول‌های ضدعفونی‌‌کننده قوی شستشو دهید.

پد شیردهی از کجا بخرم؟

استفاده از پدهای شیردهی چند بار مصرف می‌تواند خطر ابتلا به قارچ‌های پوستی را در مادران افزایش دهد.

۴.ممکن است برخی بانوان هنگام استفاده از پدهای سینه دچار حساسیت‌های پوستی شوند. در چنین مواردی بهتر است همزمان با استفاده از پدها، از پمادهای ضد حساسیت مخصوص در قسمت نوک سینه استفاده شود.


بیشتر بخوانید: مادر بعد از زایمان، چه لوازمی نیاز دارد؟


پد شیردهی از کجا بخرم؟

پد شیردهی از کجا بخرم؟
در پاسخ به سوال پد شیردهی از کجا بخرم؟ باید بگوییم که بهتر است به جای خرید پد شیردهی از فروشگاه‌ها، آن‌ها را از داروخانه تهیه کنید و هنگام خرید از مسئول مربوطه درباره جنس پدها و نکاتی که لازم است هنگام استفاده از آن بدانید، مشورت بگیرید. خرید پد شیردهی از داروخانه‌های معتبر باعث می‌شود تا سراغ برندهای متفرقه نروید و خیالتان از مرغوب بودن آن‌ها راحت باشد.

پد شیردهی از کجا بخرم؟

منبع : نی نی بان

لطفا نظر خود را درباره پد شیردهی از کجا بخرم؟ با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلامت
پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین

پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین را ببینید. سلامت و زیبایی پوست همیشه از اولویت‌‌های مهم در زندگی بوده است و داشتن پوستی زیبا و سالم نیازمند توجه و مراقبت از آن …

سلامت
رژیم غذایی مناسب برای جلوگیری از خروپف در خواب

رژیم غذایی مناسب برای جلوگیری از خروپف در خواب سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه رژیم غذایی مناسب برای جلوگیری از خروپف در خواب را ببینید. یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که رژیم غذایی افراد می‌تواند بر خطر اختلال خواب موسوم به آپنه انسدادی خواب تأثیر بگذارد. بر …

سلامت
کاشت پای مصنوعی

کاشت پای مصنوعی سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه کاشت پای مصنوعی را ببینید. کاشت پای مصنوعی به معنای جایگزینی پای از دست رفته به کمک یک پروتزپا یا پای مصنوعی است. این روش به بیمارانی که به دلیل عوامل مختلفی مانند تصادفات، سوانح یا بیماری‌ها قطع عضو …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا