وقوع سیل در منطقه تالش/ رانش زمین در محور اسالم به خلخال

مطالب جدید



پورتال یک:سخنگوی سازمان مدیریت بحران با اعلام وقوع سیل در ۷ روستا در منطقه تالش از رانش زمین در محور اسالم به خلخال خبر داد.

به گزارش پورتال یک به نقل از ایلنا، «علی بختیاری» سخنگوی مدیریت بحران گفت: با توجه به وقوع بی‌سابقه و پرحجم بارش در منطقه غرب گیلان به ویژه شهرستان تالش، چهار شهر تالش، چوبر، اسالم و هشتپر درگیر سیل هستند.

وی ادامه داد: بارندگی‌ها از ساعت یک بامداد امروز آغاز شد و تا ساعت پنج صبح ادامه داشت، با توجه به پیش‌بینی‌های اداره کل هواشناسی استان مبنی بر بارش باران و احتمال آبگرفتگی، از مردم در مناطق بحرانی خواستیم اقدامات لازم را برای کاهش خسارات انجام دهند.
سخنگوی مدیریت بحران خاطرنشان کرد: به واسطه شدت بارندگی، رودخانه‌های سیلابی هنوز فروکش نکرده و سطح آب پایین نیامده است و از همین رو خدمات‌رسانی با مشکلاتی مواجه است.

بختیاری با اشاره به بارش سنگین باران در مناطق بالادست و سرازیر شدن سیلاب به سمت پایین دست، تصریح کرد: این حجم باران علاوه بر قطع راه‌های روستایی تالش، آب و برق و گاز را نیز قطع کرده است و تعدادی از منازل مسکوتی دچار خسارت شده‌اند. ستاد اضطراری مدیریت بحران در شهرستان تالش تشکیل شده و در حال حاضر همه دستگاه‌های خدمت‌رسانی اعم از راهداری، آب منطقه‌ای، توزیع برق، هواشناسی، اداره گاز، آب و فاضلاب، بنیاد مسکن و هلال احمر آمادگی دارند.

وی ۷ روستای تالش، اسالم، چوبر، جوکندان، سرآگاه، سیابیل، خرجگیل و… را جزو مناطق سیل زده دانست و خاطرنشان کرد: آب بندان شهر تالش نیز دچار آبگرفتگی شده و در محور اسالم به خلخال با رانش مواجه هستیم. در شهرستان تالش ۱۰ نقطه رانش داریم که متاسفانه تجاوز به حریم رودخانه‌ها و ساخت و ساز در بستر رودخانه و آبراهه‌ها جهت گسترش اراضی مسکونی، موجب شده خسارات ناشی از وقوع سیل و بارندگی سنگین افزایش پیدا کند.



لینک منبع

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا