هزینه آر اف صورت، آیا واقعا موثر است؟

سلامت

هزینه آر اف صورت، آیا واقعا موثر است؟

سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه هزینه آر اف صورت، آیا واقعا موثر است؟ را ببینید.

جوان‌سازی پوست با فرکانس‌های رادیویی یا همان آر اف یکی از موفقیت‌های بزرگ در زمینه رقابت با پیری پوست به شمار می‌رود. هزینه آر اف صورت به عنوان یک روش غیر جراحی، به مراتب کمتر از جراحی‌های پوست است. این روش برای افرادی که تمایلی به انجام جراحی ندارند، گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شود.

در این مقاله می‌خوانید:

  • روش رادیو فرکانس یا همان آر اف چیست؟
  • انواع روش‌های آر اف صورت
  • آر اف چگونه از پیری پوست جلوگیری می‌کند؟ میزان اثربخشی آن چقدر است؟
  • مزایای روش آر اف صورت
  • هزینه آر اف صورت چقدر است؟
  • می‌خوام آر اف صورت انجام بدم، متخصص پوست خوب از کجا پیدا کنم؟

بیشتر بخوانید: تزریق بوتاکس و تاثیر آن در جوانی پوست صورت


آر اف روشی درمانی است که از سال ۲۰۰۱ برای رقابت با افتادگی پوست و علائم پیری استفاده می‌شود. این روش با ایجاد گرما در اعماق پوست به سفت شدن و جوان‌سازی آن کمک شایانی می‌کند.

قبل از پرداختن به هزینه آر اف صورت و بررسی آن، بهتر است بیشتر با این روش و مزیت‌های آن آشنا شویم.

روش رادیو فرکانس یا همان آر اف چیست؟

هزینه آر اف صورت، آیا واقعا موثر است؟
رادیو فرکانس درمانی یا همان آر اف، روشی غیرجراحی است که به سفت شدن پوست کمک می‌کند. در این روش با کمک امواج رادیویی لایه عمیق پوست یا همان درم گرم می‌شود، این گرما تولید کلاژن را در لایه‌های عمیق پوستی تحریک می‌کند.


مطالب پیشنهادی: لیفت صورت، وقتی پوست دوباره جوان می‌شود


کلاژن رایج‌ترین پروتئین در بدن به شمار می‌رود که نقشی موثر در سلامت و جوانی پوست دارد و به پوست شما استحکام می‌بخشد.

روند کلاژن‌سازی پوست از سن ۳۵ سالگی به بعد، روندی نزولی خواهد داشت و همین امر باعث شل شدن پوست و ایجاد چین و چروک در سطح پوست خواهد شد.

با افزایش سن، سلول‌های شما کلاژن کمتری تولید می‌کنند که این امر منجر به افتادگی پوست و ایجاد چین و چروک می‌شود. شل شدن پوست در حدود ۳۵ سالگی به بعد آغاز می‌شود دقیقا زمانی که کمیت و کیفیت کلاژن شما رفته رفته کاهش می‌یابد.

انواع روش‌های آر اف صورت

آر اف صورت براساس نوع پوست و تشخیص پزشک متخصص دارای انواع مختلفی است. در هرکدام از این روش‌ها فرآیندی مشابه صورت می‌گیرد اما نوع دستگاه و میزان دمای وارد شده به لایه‌های عمیق پوستی متفاوت است.

هزینه آر اف صورت، آیا واقعا موثر است؟
از جمله انواع روش‌های آر اف می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مونوپلار
  • بای پولار
  • مولتی پولار
  • فراکشنال

آر اف چگونه از پیری پوست جلوگیری می‌کند؟ میزان اثربخشی آن چقدر است؟

هزینه آر اف صورت، آیا واقعا موثر است؟
در این روش به کمک امواج رادیو فرکانس یا همان آر اف لایه عمیق پوست بین ۵۰ تا ۷۵ درجه سانتی‌گراد گرم می‌شود. میزان اثربخشی این روش نسبت به روش‌های غیرجراحی دیگر قابل قبول است و در درازمدت تاثیرات مثبتی در روند جوان‌سازی پوست ایجاد می‌کند.

هر جلسه آر اف صورت معمولا کمتر از یک ساعت به طول می‌انجامد و روشی تقریبا بدون درد است.


بیشتر بخوانید: بهترین روش جوانسازی پوست، چطور زیباتر بمانید؟


طی تحقیقاتی که در جهت اثبات این روش به عنوان یک روش قطعی برای جوان‌سازی پوست انجام شد، محققان دریافتند که حفظ دمای ۴۶ درجه سانتیگراد و بالاتر برای بیش از ۳ دقیقه در غشای پوستی، باعث آزاد شدن پروتئین‌های شوک حرارتی بدن می‌شود. این پروتئین‌ها بدن شما را تحریک می‌کنند تا فیبرهای کلاژن جدید تولید کند.


مطالب پیشنهادی: اس وی اف ژل چیست؟ چطور به زیبایی پوست شما کمک می‌کند؟


مزایای روش آر اف صورت

هزینه آر اف صورت، آیا واقعا موثر است؟
مزایای اصلی این روش برای پوست صورت، سفت کردن پوست و جلوگیری از چین و چروک آن است. با این حال تحریک کلاژن توسط این روش مزیت‌های دیگری نیز برای پوست ایجاد می‌کند که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

رقابت با آسیب‌های ناشی از نور خورشید

قرار گرفتن در معرض اشعه ماورابنفش خورشید می‌تواند باعث از بین رفتن رشته‌های کلاژن موجود در پوست شود. مطالعه معتبری در سال ۲۰۱۱ نشان داد که ۳ ماه درمان آر اف منجر به بهبودهای قابل توجه در پوست افرادی شد که علائم آسیب‌دیدگی ناشی از نور خورشید در پوست خود داشتند.


بیشتر بخوانید: جدیدترین روش کشیدن پوست


بهبود فرم صورت

طی مطالعاتی که انجام شد ۱۱ شرکت‌کننده که به مدت ۸ هفته تحت درمان آر اف صورت قرار گرفته بودند، بهبود قابل توجهی در شلی پوست آن‌ها دیده می‌شد و فرم صورت ۷۳ درصد آن‌ها تغیرات مثبتی کرده بود.

کاهش قابل توجه چین و چروک‌های اطراف چشم

یک مطالعه در سال ۲۰۱۸ به بررسی تأثیر روش درمانی آر اف در از بین بردن چین و چروک اطراف چشم ۷۰ زن میانسال پرداخت. محققان دریافتند که این روش درمانی در طول ۶ هفته به طور قابل توجهی چین و چروک اطراف چشم شرکت‌کننده‌ها را کاهش داده است.


بیشتر بخوانید: لیفت نخ صورت؛ روشی برای جوان‌سازی پوست


هزینه آر اف صورت چقدر است؟

هزینه آر اف صورت، آیا واقعا موثر است؟
همان‌طور که اشاره شد، هزینه آر اف صورت نسبت به روش‌های جراحی بسیار کمتر است. هزینه آر اف صورت بسته به دستگاه آر اف مورد استفاده، دستمزد پزشک متخصص، نوع پوست و مواردی از این قبیل متفاوت بوده و بین جلسه‌ای ۸۰۰ هزار تا ۲میلیون‌و ۲۰۰ هزار تومان متغیر است.


مطالب پیشنهادی: راه های جوانسازی پوست/ ویدئو


می‌خوام آر اف صورت انجام بدم، متخصص پوست خوب از کجا پیدا کنم؟

هزینه آر اف صورت، آیا واقعا موثر است؟
برای انجام آر اف صورت و بهتر است قبل از هرچیز با یک متخصص پوست مشورت کرده، نوع پوستتان مورد بررسی قرار گیرد تا تشخیص داده شود که آیا این روش برای شما مفید خواهد بود یا روش‌های دیگر برای شما مناسب‌تر است؟

برای آشنایی با متخصصان برجسته پوست و زیبایی می‌توانید به کلینیک پورتال یک مراجعه کنید و از مشاوره و خدمات آن‌ها بهره‌مند شوید.

هزینه آر اف صورت، آیا واقعا موثر است؟

منبع : نی نی بان

لطفا نظر خود را درباره هزینه آر اف صورت، آیا واقعا موثر است؟ با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلامت
۷ پیشنهاد برای بهتر کار کردن از خانه

۷ پیشنهاد برای بهتر کار کردن از خانه سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه ۷ پیشنهاد برای بهتر کار کردن از خانه را ببینید. کار کردن از خانه، در تمام روز و هر روز، ممکن است برای برخی‌ها ترسناک به نظر برسد. اما ایده‌ی اینکه بتوانید از هر …

سلامت
با مغذی ترین قسمت مرغ، سنگدان، آشنا شوید

با مغذی ترین قسمت مرغ، سنگدان، آشنا شوید سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه با مغذی ترین قسمت مرغ، سنگدان، آشنا شوید را ببینید. زمانی که به نوش جان کردن مرغ خوش‌مزه فکر می کنید، به احتمال زیاد سینه، ران، بال و یا پاها را تجسم می کنید، …

سلامت
پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین

پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین را ببینید. سلامت و زیبایی پوست همیشه از اولویت‌‌های مهم در زندگی بوده است و داشتن پوستی زیبا و سالم نیازمند توجه و مراقبت از آن …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا