لایت کوین چیست ؟ | لایت کوین رایگان | استخراج لایت کوین

مطالب جدید

لایت کوین چیست ؟ | لایت کوین رایگان | استخراج لایت کوین

سایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه لایت کوین چیست ؟ | لایت کوین رایگان | استخراج لایت کوین را ببینید.

لایت کوین چیست ؟ | لایت کوین رایگان | استخراج لایت کوین

 

 

 

با سلام و درود

در مورد مبحث دیگری از کسب درآمد اینترنتی در خدمت شما هستیم.

مبحث قبلی ما کسب درآمد دلاری با بیت کوین بود که میتونید آن را مطالعه کنید: آموزش کسب درآمد دلاری سالانه حداقل ۴۰۰$

در مبحث جدید میخوایم در مورد اینکه لایت کوین چیست و لایت کوین رایگان و استخراج لایت کوین صحبت کنیم.

 

 

لایت کوین در تاریخ هفتم اکتبر سال ۲۰۱۱ در گیت‌هاب (GitHub) توسط چارلز لی (Charles Lee) معرفی شد.

لایت کوین(litecoin) یک ارز دیجیتالی همتا به همتا  (peer-to-peer) یا به اختصار (P2P) میباشد و همانند بیت کوین یه سکه اینترنتی و تازه تاسیس است. به دلیل امنیت شبکه و حمایت گسترده به دومین ارز اینترنتی شاخص در دنیا تبدیل شده است. در واقع از بیت کوین به عنوان طلای نوین و از لایت کوین به عنوان نقره نوین یاد میکنند. این ارز تازه تاسیس ،در مراحل ابتدایی به سر می برد و احتمال جهش قیمت درآن بسیار است.

لایت کوین(Litecoin) یک ارز اینترنتی بر پایه شبکه انتقال فرد به فرد (peer-to-peer) و با هزینه انتقال تقریبا صفر و اتقال آنی است. لایت کوین(Litecoin) یک شبکه انتقال open source و بدون مقامات مرکزی و کنترل متمرکز است.

معادلات پیشرفته ریاضی باعث امنیت شبکه موجود و همچنین به افراد این اجازه را می دهد که مقدار موجودی خود را کنترل نمایند. از خصوصیات بارز آن سرعت بیشتر آن در انتقال و همچنین بهبود فرایند نگهداری آن توسط افراد است.هر بلاک در هر ۲.۵ دقیقه تولید می شود و برای استخراج آن از GPU و CPU استفاده میکنند برای همین شما می توانید همزمان با بیت کوین آن را استخراج کنید. در مجموع ۸۴ میلیون لایت کوین استخراج خواهد شد.

 

لایت کوین چیست ؟ | لایت کوین رایگان | استخراج لایت کوین

 

برای افتتاح حساب و والت لایت کوین و سایر ارز های کوین

برای افتتاح حساب کوین سایتهای زیادی وجود دارند که در اصطلاح کیف پول(wallet) در اختیار کاربران قرار می دهند، با جستجو در گوگل می تونید تعداد زیادی والت پیدا کنید. ولی همه آنها معتیر نیستند . اگر هم معتبر باشند بعضی از آنها در هنگام برداشت کارمزد زیادی می گیرند و یا برای برداشت شرط حداقل برداشت بالایی گذاشتن. در این پست می خوام یک سایت عالی معرفی کنم که خودم خیلی ازش خوشم اومد سایت cryptonator.com هست.

 

این سایت چند مزیت عالی داره:

۱- پنل کاربری بسیار ساده و راحت.

۲- امنیت بالا با ایجاد حساب شخصی برای هر کاربر (امکان از دست داده والتتون را از بین میبره)

۳- ایجاد ایجاد والت برای ۸ ارز رمزنگاری شده معتبر علاوه بر بیت کوین. (یعنی ۹ حساب در یک والت)

۴- تبدیل ارزها به یکدیگر (این امکان از همه مهمتره و در هیچ والت دیگری ندیدم)

و …

 

خوب برای افتتاح حساب وارد سایت .cryptonator.com شوید.

در بالای صفحه بر روی sign up کلیک کنید.

در کادرهای مربوطه ایمیل و پسورد خودتون رو وارد کنید.

پس از ورود با صفحه ی زیر روبرو میشید. قسمت ابی یک پیام اطلاع رسانی که کافیه ببندینش. ولی پیغام پایین برای تایید ایمیل. به ایمیلتون برید و ایمیل تایید رو پیدا کنید و حسابتون رو وریفای کنید.

 

بعد از تایید ایمیل وارد سایت شوید. بطور اتوماتیک وارد قسمت Balance می شوید.

در پایین این صفحه لیستی از ارزهای دیجیتالی را تماشا میکنید مانند بیت کوین ، بی کش ، بلک کوین و …. که در کنار هر کدام از آنها یک فلش رو به پایین هست. کمی پایینتر Litecoin را تماشا خواهید کرد که با کلیک بر روی فلش کنار آن یک منوی کشویی به پایین زیر آن باز میشود و با کلیک بر روی + Generate LiteCoin Address به شما یک کد چند رشته ای ترکیبی میدهد که آن شماره والت لایت کوین شما میباشد و برای ثبت اسم و کسب درآمد در سایتهایی که در ادامه به شما معرفی خواهد شد لازمش داریم.

 

 

 

  • با روش بالا میتونید برای تمام ارزهای دیجیتالی یک والت آدرس ایجاد کنید و برای کسب درآمد استفاده کنید.
  • در این آموزش چون هدف آموزش LiteCoin بوده ما آموزش ساخت لایت کوین را قرار دادیم.

 

 

لایت کوین چیست ؟ لایت کوین رایگان استخراج لایت کوین

 

استخراج لایت کوین و کسب لایت کوین رایگان :

برای استخراج یا بدست آوردن لایت کوین روشهای مختلفی وجود دارد که تعدادی از آنها بسیار تخصصی و نیازمند دانش کافی در زمینه نرم افزار و سخت افزاری هست و یکسری روشهای دیگری هست که نیازمند صرف هزینه برای خرید دستگاههای مخصوص استخراج کننده هست و روش دیگر که روش عمومی هست برای کاربرانی هست که اطلاعات کافی ندارند و حاضر نیستند هزینه کنند و میخواهند با صرف زمان و بدون هزینه به صورت رایگان لایت کوین جمع کنند.

به دلیل عمومی بودن روش سوم و رایگان و بی هزینه بودن آن ما این روش را آموزش خواهیم داد تا شما کاربران عزیز در کنار کارهای روزمره خود با کامپیوتر، بتوانید همزمان نسبت به جمع آوری لایت کوین و کسب درآمد از آن اقدام کنید.

 

 

معرفی سایتهای کسب لایت کوین رایگان :

۱- سایت اولی که میخوایم بهتون معرفی کنم سایت معروفی در زمینه کسب لایت کوین رایگان هست و مزیت آن نسبت به دیگر سایتها که باعث شاخص شدن آن است این مورده که شما پس از ثبت اسم در سایت و لاگین در آن میتونید به کارهای خود برسید و حتی کامپیوتر خود را خاموش کنید و در این مدت این سایت همچنان برای شما کنتور میندازه و به لایت کوینهای شما اضافه میشه.

نکته جالب این سایت اینه که حتی اگر بعد از چند روز هم کامپیوتر خود را روشن کنید و در مرورگر آدرس سایت را وارد کنید ، متوجه میشوید حساب کاربری شما همچنان کنتور انداخته و بستگی به مواردی که سایت تعیین میکند شما دارای ۳۰۰۰ لایتوشی(واحد کوچکتر لایت کوین) شده اید 🙂

برای استفاده از این سایت اول باید در سایت کوین پوت حساب کاربری ایجاد کنید ، چون این سایت واریزیهایش را به سایت کوین پوت انجام میدهد.

 

برای این منظور وارد سایت https://coinpot.co/ شوید و بر روی Register کلیک کنید تا وارد صفحه ثبت اسم شوید.

در این صفحه اطلاعات خواسته شده را به صورت صحیح وارد کنید و از ایمیل معتبر و فعال و همچنین رمزعبور ۸ حرفی (ترکیب حرف و عدد) استفاده کنید و بر روی علامت I`m Not a Robot کلیک کنید تا واقعی بودن شما تایید شود و در نهایت با زدن تیک please tick to confirm … را بزنید و بر روی register کلیک کنید تا ثبت اسم شما انجام شود.

بعد از این مرحله ایمیلی برای شما ارسال میشود که حاوی لینک فعال سازی هست و با زدن بر روی آن حساب کاربری شما در سایت کوین پوت فعال میشود.

حالا اینبار وارد سایت کوین پت شوید و بر روی SignIn کلیک کنید و در صفحه ظاهر شده آدرس ایمیل و رمزی که در مرحله قبل زده بودید را وارد کنید تا وارد صفحه کاربری مانند عکس زیر شوید.

 

 

در سمت چپ صفحه تعدادی از ارزهای ساپورت شده توسط این سایت را تماشا میکنید که با کلیک بر روی هر کدام تراکنشهای انجام شده ما در سایت کوین پوت را نمایش میدهد و چون ما با لایت کوین کار داریم با کلیک بر روی آن میتوینم تراکنشها را تماشا کنیم.

 

پس از انجام مراحل بالا حالا نوبت ثبت اسم در سایت کسب لایت کوین هست که برای اینکار بر روی لینک روبرو کلیک کنید : ثبت اسم لایت کوین رایگان

پس از ورود به این سایت تماشا میکنید که فیلدی وجود دارد که در بالای آن نوشته شده Please enter your CoinPot email address, or litecoin wallet address below to get started… که به شما میگوید آدرس ایمیلی که در سایت کوین پوت ثبت اسم کرده اید را وارد کنید.

 

آدرس ایمیلی که در سایت کوین پوت وارد کرده بودید در کادر وارد کنید و بر روی SignIn جلوی آن کلیک کنید تا وارد حساب کاربری خود شوید و شروع کنید به کسب لایت کوین رایگان.

پس از ورود به حساب کاربری شروع به انداختن زمان و لایتوشی کسب شده میکند و حداقل هر ۵ دقیقه یکبار میتوانید با زدن دکمه Claim در کمی پایینتر از این کادر لایتوشی های جمع شده خودتون رو به سایت کوین پوت انتقال بدید و با ورود به سایت کوین پوت و در سمت چپ آن با کلیک بر روی LiteCoin تراکنشهای انجام شده خود را ببینید.

 

 

۲- سایت دومی که میخوام بهتون معرفی کنم سایت معتبر دیگری هست که هم نرخ پرداخت بالایی داره و هم پرداختی های منظم داره.

این سایت پرداختیهای خودش رو به سایت فاست هاب انجام میده که برای درآمد از این سایت باید اول در فاست هاب ثبت اسم کنید.

پس وارد سایت فاست هاب بشید : ثبت اسم در فاست هاب

  • در منوهای بالا ، گزینه SignUp را انتخاب کنید.
  • اطلاعات خواسته شده را به طور کامل و صحیح تکمیل کنید و در نهایت بر روی Signup کلیک کنید تا ثبت اسم شما انجام شود.

به آدرس ایمیل شما ایمیلی ارسال میشود که با کلیک بر روی لینک داخل آن حساب شما فعال میشود و میتوانید وارد حساب کاربری خود شوید.

پس از ورود به پنل کاربری خود در سایت فاست هاب، گزینه هایی رو مانند زیر تماشا میکنید:

با کلیک بر روی Wallet Addrss وارد صفحه ای میشید که کادری داره که باید در کادر Link a New Address شماره ولت لایت کوین خودتون رو که بالاتر در قسمت افتتاح ولت لایت کوین در سایت کریپتونیتور آموزش داده بودیم رو وارد کنید و از کشویی روبرو نیز لایت کوین را انتخاب کنید و بر روی Link This Address+ کلیک کنید تا حساب ولت شما به سایت فاست هاب اضافه شود.

تا اینجا کار ما تموم شد و الان باید ثبت اسم در سایت سوم را انجام دهیم.

با کلیک بر روی لینک روبرو وارد صفحه این سایت خواهید شد : لایت کوین رایگان

در صفحه وارد شده کادری هست که باید آدرس والت لایت کوین خودتون رو که بالاتر و در بخش افتتاح حساب لایت کوین از سایت کریپتونیتور آموزش داده بودیم رو وارد کنید (همونی که در خط بالا در فاست های اضافه کردید)  و با کلیک بر روی Claim در هر ۵ دقیقه مقدار قابل قبولی لایتوشی کسب کنید.

 

۳- سایت سوم هم مانند قبلی هست و سایت معتبری میباشد و ظاهر این سایت هم با سایت قبلی یکی هست، پس از توضیح اضافه خودداری میکنیم و لینک ثبت اسم آن را قرار میدهیم فقط :

استخراج لایت کوین رایگان

این سایت هم با فاست هاب کار میکنه و چون در بالا ثبت اسم رو انجام داده بودیم دیگری نیازی به ثبت اسم نیست و با همون آدرس ولت خودتون میتونید لایتوشی جمع کنید.

 

 

۴- سایت چهارمی که میخوام بهتون معرفی کنم هم از سایتهای معتبر و با نرخ پرداخت مناسب هست که پرداختیهای سر زمان داره و این سایت هم با فاست هاب کار میکنه.

وارد سایت شوید : لینک ورود

وسط صفحه دو کار تماشا میکنید که در کارد بالایی باید آدرس والت لایت کوین خودتون رو که از کریپتونیتور گرفته بودید و در فاست هاب هم ثبت کرده بودید را وارد کنید و در کادر پایین هم جواب سوالی که در سمت چپ آن نوشته شده. بعضی وقتا به جای این کادر دوم کد کپچا میاد که باید حروف داخل تصویر داخل کادر وارد کنید و در نهایت کمی پایینتر همین صفحه با کلیک بر روی Get Reward لایتوشی خود را دریافت کنید و این لایتوشی ها مستقیما وارد سایت فاست هاب میشود و میتونید اونجا تماشا کنید.

این سایت هم حداقل هر ۵ دقیقه یکبار به شما اجازه کلیک کردن را میدهد.

 

خب به آخر مقاله رسیدیم و به مرور این بخش تکمیل تر میشود و اگر سایتهای بهتر دیگری هم پیدا کردیم خدمتتون معرفی میشه.

سایتهای دیگری هم هستند که ما باهاشون کار نکردیم و نمیتونیم تاییدشون کنیم، برای همین معرفی نکردیم.

 

امیدوارم نهایت استفاده از این بخش را ببرید و هرگونه سوالی هم بود در قسمت نظرات بنویسید ، پاسخ میدم 😉

موفق و سربلند باشید.

 

راستی اپلیکیشن کسب درآمد دلاری ما یادتون نره که دانلود کنید :

لینک دانلود اپلیکیشن کسب درآمد به دلار از کافه بازار

لایت کوین چیست ؟ | لایت کوین رایگان | استخراج لایت کوین

لطفا نظر خود را درباره لایت کوین چیست ؟ | لایت کوین رایگان | استخراج لایت کوین با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا