لامپ نمک کریستالی هیمالیا و سلامت

مطالب جدید

لامپ نمک کریستالی هیمالیا و سلامت

نمک کریستالی هیمالیا

نمک کریستالی هیمالیا

نمک کریستالی هیمالیا، خالص‌ترین نمک موجود روی زمین است. برخلاف نمک‌های رایج آشپزخانه که حاوی مواد شیمیایی هستند، نمک کریستالی صورتی، فاقد هرگونه آلودگی و سموم می‎‌باشد. گفته می‌شود، سنگ نمک هیمالیا اگر در پخت و پز مورد استفاده قرار گیرد، عاملی است موثر برای کاهش فشارخون و کلسترول. اما آیا می‌دانستید که نمک کریستالی هیمالیا همچنین می‌تواند به مواردی چون انواع سردرد، آلرژی‌ها و حتی بیخوابی کمک کند؟

نمک کریستالی هیمالیا حاوی تقریبا ۱۰۰ ماده معدنی کشف شده است! در اینجا تنها برخی از فواید مصرف این نوع نمک را می‌آوریم:

. به‌طور طبیعی آب موجود در بدن‌تان را تنظیم می‌کند

. پی اچ آلکالین موجود در سلول‌های‌تان را بهبود می‌بخشد، مخصوصا درمغزتان

. سلامت سینوس را افزایش می‌دهد

. به تنظیم خواب کمک می‌کند

. سیستم تنفسی را تقویت و محافظت می‌کند( مخصوصا آسم)

. میزان قند خون را تنظیم می‌کند

. علائم پیری را کاهش می‌دهد

. به تولید انرژی هیدروالکتریک در سلول‌ها کمک می‌کند

. با جذب ذرات غذا در روده‌ها به گوارش کمک می‌کند

. از گرفتگی عضلات پیشگیری می‌کند

. استخوان‌ها را تقویت می‌کند

. میل جنسی را تقویت می‌کند

. سلامت رگ‌ها را افزایش می‌دهد

. به تنظیم فشار خون کمک می‌کند( همراه با آب)

عامل مهم دیگری که دانشمندان درحال فهم آن هستند، تاثیرات زیان‌بار ناشی از شبکه‌های ارتباطی بی‌سیم است که روز و شب محاصره‌مان کرده است.

احتمالا مقالاتی خوانده‌اید و یا در اخبار دیده‌اید که پژوهشگران سعی دارند نشان دهند تجهیزات بی‌سیم مانند تلفن‌های همراه، یون‌های مثبتی ساطع می‌کنند که تولید”مه الکترونیکی” می‌نماید و تاثیرات ویرانگری روی بدن‌ ما دارد.

در حقیقت، مغز ما هر روز ۲۰ برابر بیشتر از ظرفیت مجاز، در معرض مه الکترونیک قرار دارد، و لازم است که انسانها راهی برای مقابله با این هجوم پیدا کنند. و یکی از بهترین راه‌ها برای این منظور، استفاده از نمک هیمالیا می‌باشد، که منبع طبیعی یون‌های منفی است. هرچند مصرف خوراکی نمک هیمالیا مفید است، اما باید از شکل دیگر آن برای آزادکردن یون‌های منفی استفاده کنید تا یون‌های مثبت پیرامون‌تان را جذب کند.

وقتی این یون‌های منفی به یون‌های مثبت می‌چسبند، خنثی‌یشان کرده و هوای اطراف خالص می‌شود، و تقریبا فضایی را بوجود می آورد که وقتی کنار ساحل هستید و یا نزدیک آبشار ایستاده‌اید احساس می‌کنید و به شما حس طراوت و خوشی می‌دهد.

لامپ‌های نمک هیمالیا

این لامپ‌های زیبا در اندازه و رنگ‌های گوناگون(سفید، صورتی،نارنجی، و قرمز) موجودند و رنگ‌شان بستگی به معدنی دارد که از آن استخراج شده‌اند، اما همه‌گی خواص یکسانی دارند.

جوری طراحی شده‌اند که یک حباب لامپ کوچک در قسمت پایین آن جای بگیرد و نه تنها نور را تامین نماید بلکه نمک را هم گرم کند، چون یون‌های منفی با گرم شدن نمک آزاد می‌شوند.

چون این نمک، رطوبت محیط را هم جذب می‌کند، در فضای مرطوب، این نمک ممکن است کمی درخشان شده و خیس شود، اما این رطوبت به‌راحتی با گرمای ناشی از لامپ تبخیر می‌گردد.

یون‌های منفی نمک، یون‌های باردارمثبت هوا را خنثی می‌کنند. می‌توانید انتظار داشته باشید که این لامپ نمک به حذف مه الکترونیکی ناشی از ابزارهای گوناگون بی‌سیم در خانه، کمک نماید.

در هر اتاق منزل و یا حداقل در جایی که بیشترین آلاینده‌ها مانند تلویزیون، کامپیوتر، ابزار بی‌سیم و آلرژن‌ها وجود دارند، یک لامپ نمک قرار دهید.

جدای از زیبایی چشمگیرشان، به فضای خانه‌تان بوی تازگی و طراوت و تمیزی داده و بدن‌تان را سالم و قوی می‌کنند.

متاسفانه این محصول فعلا در بازار ایران موجود نیست اما اگر آشنایی در یکی از کشورهای نزدیک هیمالیا دارید میتوانید از او بخواهید این محصول را برای شما تهیه کند.

The post لامپ نمک کریستالی هیمالیا و سلامت appeared first on آلامتو.

لامپ نمک کریستالی هیمالیا و سلامت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا