فرآیند انتخاب کشتی اصلاح می‌شود ؟

فرآیند انتخاب کشتی اصلاح می‌شود ؟

با پیشنهاد سرمربیان تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی فرآیند انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقه‌های المپیک در صورت صلاحدید شورای فنی اصلاح می‌شود اما این فرآیند کماکان به قوت خود باقی می باشد.

 

با پیشنهاد سرمربیان تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی فرآیند انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقه‌های المپیک در صورت صلاحدید شورای فنی اصلاح می‌شود اما این فرآیند کماکان به قوت خود باقی می باشد.

علیرضا رضایی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره معرفی محمد بنا به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی اظهار کرد: خوشبختانه جلسه بسیار خوبی بین محمد بنا و رسول خادم رییس فدراسیون کشتی برگزار شد که در این جلسه دو طرف برنامه‌ها و درخواست‌های خود را بسیار خوب مطرح کردند و در نهایت به توافق رسیدند که بنا هدایت تیم ملی کشتی فرنگی را در المپیک ۲۰۱۶ بر عهده بگیرد.

سخنگوی فدراسیون کشتی افزود: طبق خواسته محمد بنا اولین اردوی تیم ملی از تاریخ ۱۲ مهر با حضور بیش از ۳۰ کشتی‌گیر آغاز خواهد شد و ان‌شاءالله وی طی دو سه روز آینده اسامی کادر فنی خود را به شورای فنی کشتی فرنگی ارائه خواهد کرد تا پس از بحث و بررسی، این افراد در تیم ملی مشغول به کار شوند.

وی درباره اینکه گفته می‌شود بنا با برگزاری مسابقه انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی به غیر از وزن حمید سوریان موافقت کرده می باشد گفت: در مجموع مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد اما من در جزئیات این موضوع نیستم چرا که در جلسه حضور نداشتم ولی پیشنهاداتی از سوی محمد بنا و همچنین رسول خادم برای اصلاح فرآیند انتخابی تیم ملی ارائه شد تا پس از بحث و بررسی در شورای فنی به تصویب برسد.البته فرآیند انتخابی کنونی کماکان به قوت خود باقی می باشد و اگر نیازی در رابطه با اصلاح آن احساس شود با نظر شورای فنی اعمال خواهد شد.

رضایی در پایان با تاکید بر اینکه هیچ گونه اختلافی میان فدراسیون کشتی و محمد بنا وجود ندارد گفت: هر دو طرف در جهت اعتلای کشتی کشور با یکدیگر همکاری بسیار خوبی خواهند داشت و امیدوارم مجموعه تلاش فدراسیون کشتی و کادر فنی تیم‌های ملی آزاد و فرنگی که در گذشته ثابت کرده‌اند بهترین‌های جهان هستند، باعث پیشرفت روزافزون کشتی ایران و کسب موفقیت‌های بزرگ در المپیک شود.

فرآیند انتخاب کشتی اصلاح می‌شود ؟

منبع : عصر ایران

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] (تصاویر) دیدار مجمع مدرسین با هاشمی تازه ترین تحقیقات در رابطه افسردگی و قهوه

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] سوپ سبزیجات سرشار از ویتامین چهارم مهر در اینه تاریخ معاصر ایران

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا