فال روزانه سه شنبه ۱۴ مهر ۹۴ _ ۶ اکتبر ۲۰۱۵

فال روزانه سه شنبه ۱۴ مهر ۹۴ _ ۶ اکتبر ۲۰۱۵

پورتال تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه فال روزانه سه شنبه ۱۴ مهر ۹۴ _ ۶ اکتبر ۲۰۱۵ را ببینید.

فال روزانه سه شنبه ۱۴ مهر ۹۴ _ ۶ اکتبر ۲۰۱۵

فال روزانه برای شما عزیزان تهیه و ترجمه شده و می توانید با خواندن فال مربوط به ماه تولد خود از تصمیم کائنات برای شما آگاه شوید!

فال روزانه ۱۴ مهر متولدین فروردین ماه
امروز خیلی ساکت هستید، آن قدر ساکت که دیگران ممکن می باشد فکر کنند که حال تان خوب نیست. اکنون ماه به دوازدهمین خانه در طالع شما یعنی خانه ی حریم خصوصی وارد شده می باشد، اما وظایفی دارید که نمی گذارند از دیده ها پنهان شوید. لزومی ندارد که کناره گیری احساسی خود را شرح دهید، اما بد نیست دیگران بدانند که چه زمان باز خواهید گشت. وظایف تان را انجام دهید و دیگران را هم در جریان بگذارید تا بتوانید با خیال راحت صحنه را ترک کنید.

فال روزانه ۱۴ مهر متولدین اردیبهشت ماه
هنوز هم از یک سری مسایل کاری اطمینان کامل پیدا نکرده اید، اما با این وجود همکاران تان قصد دارند که از شما حمایت کنند. این موضوع برای شما بسیار مهم می باشد. باید احساسات تان را کنار بگذارید و یک تصمیم درست بگیرید و نگران پیامدهای آن نباشید. یادتان باشد که نتیجه ی کار اکنون چندان قابل توجه نیست، بلکه باید روی خود فرآیند متمرکز شوید. اگر کمی رویکردتان را عوض دهید همه چیز بهتر پیش خواهد رفت.

فال روزانه ۱۴ مهر متولدین خرداد ماه
امروز قصد دارید که به همکاران تان در محل کار کمک رسانی کنید، اما اگر قرار می باشد که این رویکرد شما مانع انجام وظایف واقعی تان شود اصلا تصمیم درستی نیست. باید حد و مرزهای تان را مشخص کنید، در غیر این صورت ممکن می باشد خودتان را در گرداب مشکلات دیگران غرق کنید. اگر به مسایل زندگی خودتان توجه نکنید، کمکی که به دیگران می رسانید هیچ نتیجه ی خوبی نخواهد داشت. باید زمان بندی تان را اصلاح کنید تا در عین زمان گذاشتن برای دیگران بتوانید به خودتان هم برسید.

فال روزانه ۱۴ مهر متولدین تیر ماه
اکنون ذهن تان پر از افکار ماجراجویانه می باشد، اما دلایل کافی برای در خانه ماندن شما وجود دارد. باید بتوانید تعادل بین این دو را پیدا کنید. نترسید، بال های تان را بگسترانید و پرواز کنید، اما حواس تان به ارتفاع پرواز باشد تا مبادا چار خطر شوید.

فال روزانه ۱۴ مهر متولدین مرداد ماه
عقل و منطق را کنار بگذارید و به احساس تان رجوع کنید تا بتوانید با شرکای کاری خود به تفاهم برسید. اگر چه راهکارهای عقلی اکنون چندان به کارتان نمی آید، اما لازم می باشد که مکالمات تان به اندازه ی کافی گویا باشد تا دیگران بتوانند موضع شما را درک کنند. انتظار نداشته باشید که دیگران ذهن تان را بخوانند و بدانند که خواسته های تان چیست. این شما هستید که باید خواسته های تان را روشن و پورتال یک بیان کنید. این را هم بدانید که تا خطر نکنید هیچ چیزی عایدتان نخواهد شد

فال روزانه ۱۴ مهر متولدین شهریور ماه
قبل از این که طرف مقابل حرف اش تمام شود ممکن می باشد به این نتیجه برسید که می دانید چه می خواهد بگوید، اما بدانید که این رویکرد شما موجب گمراهی در تعاملات تان می شود. اکنون ماه به هفتمین خانه در طالع شما یعنی خانه ی همکاری و مشارکت وارد شده می باشد، به همین خاطر نیاز دارید که با دیگران ارتباط برقرار کنید. اما حواس تان باشد که سریع نتیجه گیری نکنید، چون ممکن می باشد فقط به خاطر یک بدفهمی ساده همه ی کارها گره بخورد. با قلب تان گوش کنید، اما با عقل خود تصمیم بگیرید.

فال روزانه ۱۴ مهر متولدین مهر ماه
این قابلیت را دارید که هر دو سوی قضیه را ببینید، به همین خاطر تصمیم گیری برای تان دشوار می باشد. اما از سوی دیگر این قابلیت را هم دارید که با توجه به اطلاعات مقابل تان به یک نتیجه گیری شخصی برسید. اگر دیدید که بخشی از اطلاعات ناقص بود از فکرتان کمک بگیرید. خوشبختانه امروز آن قدر خلاقیت دارید که از ماجراهای پیش رو جان سالم به در ببرید.

فال روزانه ۱۴ مهر متولدین آبان ماه
این که به چه کسی باید اعتماد کنید تا چند روز آینده ذهن تان را درگیر خواهد کرد. از روی غریزه می توانید به حقیقت صاف و پوست کنده پی ببرید. اکنون باید احتیاط کنید، چون ممکن می باشد که ترس های درونی شما به انرژی های منفی موجود دامن بزند. وقی به افکارتان سر و سامان دادید، آن زمان می توانید با اعتماد به نفس آستین ها را بالا بزنید و شروع کنید.

فال روزانه ۱۴ مهر متولدین آذر ماه
امروز خیلی زود متوجه خواهید شد که باید به یک سری مسایل بیشتر توجه کنید. به نظر برسد فکر کنید که همه چیز خود به خود حل می شود، اما این طور نیست. نمی شود که با خیال راحت در منزل استراحت کنید، باید با کسانی که به این قضیه ربط دارند گفتگو کنید. نگرانی های تان را بگویید تا از سنگینی آن ها کاسته شود. یادتان باشد که مسیرهای گفتگو را باز بگذارید تا فضای اطراف یک حالت متعادل به خود بگیرد.

فال روزانه ۱۴ مهر متولدین دی ماه
قصد دارید که در کارتان پیشرفت کنید، اما تا حد امکان به شیوه ای راحت و خونسردانه. این رویکرد شما ممکن می باشد باعث شود که رقیب تان شما را آن قدرها که باید جدی نگیرد. به شما توصیه می شود که زیاد بلندپروازی نکنید، اکنون باید برای خودتان طرفدار جمع کنید و نه دشمن. خلاصه این که به نفع تان می باشد رقابت را کنار بگذارید و مشارکت را تجربه کنید.

فال روزانه ۱۴ مهر متولدین بهمن ماه
تصویر روشنی از وضعیت مالی خود ندارید و به همین خاطر نمی توانید درست تصمیم بگیرد. هنوز دارید انتخاب های تان را سبک سنگین می کنید و می خواهید تا حد امکان به حقایق تکیه کنید. سعی نکنید دیگران را قانع کنید که اکنون بهترین انتخاب ها پیش روی شماست، چون هر چه بیشتر گفتگو را کش دهید کمتر درک تان خواهند کرد. قبل از این که دیگران را هم وارد ماجرا کنید یکی دو روزی منتظر بمانید. در این مدت باید اطلاعات جمع کنید و بار دیگر انتخاب های تان را زیر نظر بگیرید.

فال روزانه ۱۴ مهر متولدین اسفند ماه
ظاهرتان نشان می دهد که چندان با اطمینان پیش نمی روید. اکنون احساسات تان به شدت نمایان می باشد، حتی اگر حرفی هم نزنید دیگران می دانند که چه حس و حالی دارید. به جای این که فرار کنید از این فرصت به نفع خودتان بهره ببرید، یعنی آن چه را در ذهن تان می گذرد با دیگران در میان بگذارید. برای این که دوباره اعتماد به نفس تان را به دست بیاورید، فقط کافی می باشد که دیگران افکارتان را تایید کنند

نوشته فال روزانه سه شنبه ۱۴ مهر ۹۴ _ ۶ اکتبر ۲۰۱۵ اولین بار در روز از نو پدیدار شد.

فال روزانه سه شنبه ۱۴ مهر ۹۴ _ ۶ اکتبر ۲۰۱۵

منبع : پورتال ۱

لطفا نظر خود را درباره فال روزانه سه شنبه ۱۴ مهر ۹۴ _ ۶ اکتبر ۲۰۱۵ با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا