طنز؛ آموزش جنبش جادویی ورژن ۱۳۹۵

مطالب تفریحی

طنز؛ آموزش جنبش جادویی ورژن ۱۳۹۵

سایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه طنز؛ آموزش جنبش جادویی ورژن ۱۳۹۵ را ببینید.

طنز

با توجه به اینکه آهنگ مرغ سحر هم ورژن جدیدش آمده و ورژن جدیدش با دوپس‌دوپسی وطن‌دوستانه ساخته شده، ما رسالت خودمان را که از مسیر همت دچار ترافیک است، این‌طوری تشخیص دادیم که جنبش و فعالیت دانشجویی ورژن جدید را آموزش بدهیم تا تکلیف دانشجویان، اساتید، سیاست‌مداران و باقی کسبه محل مشخص شود:

۱- با توجه به اینکه جنبش دانشجویی از سرود «مرغ سحر ناله سر کن» رسیده به ترانه‌های اجتماعی و سیاسی «تو فقط هستی که باشی…»، دانشجویان برای فعالیت دانشجویی کافی است بدانند جای چی، چی بخونند.

٢- با توجه به اینکه دانشجویان مدت‌هاست وسط میدان نیستند و امسال هم دیگر خودشان گلزار را برای روز دانشجو دعوت کرده‌اند، نتیجه می‌گیریم که دانشجوها واقعا می‌خواهند بیایند وسط.

٣- بیچاره دانشجویان ما که از ته دل می‌خواهند بیایند وسط، اما نمی‌‌دانند کجا.

٤- با توجه به اینکه دانشجویان از انواع حقوق اولیه و خواسته‌های اجتماعی و خواسته‌های انسانی، در سال‌های اخیر فقط خواسته ازدواج دانشجویی دارند، نشان می‌دهد جریان دانشجویی ما نه‌تنها به بلوغ رسیده، بلکه از بلوغ خارج شده و هم‌اینک در گذار تاریخی حالت ازدواج است.

٥- با توجه به اینکه الان می‌گویند دانشجو لزوما نباید جنبش دانشجویی کند و این دوتا از هم جداست، الان طوری شده که دانشجو در دانشگاه جای جنبش دانشجویی، فقط دانشجویی می‌کند و جنبشش را دایورت می‌کند به بیرون از دانشگاه.

وصیت

سوفیا… عشق من… من تنها جنبنده‌ای که روی زمین دوست دارم دانشجوست در حال جنبش دانشجویی. کاش تو بجنبی و دانشگاه قبول شوی و جنب‌وجوشی در دانشگاه درافکنی. عاشق اول و آخر جنبش دانشجویی تو؛ میدون دوم.

منبع : روزنامه شرق

طنز؛ آموزش جنبش جادویی ورژن ۱۳۹۵

منبع : ایران مطالب

لطفا نظر خود را درباره طنز؛ آموزش جنبش جادویی ورژن ۱۳۹۵ با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا