سه قابلیت مخفی اندروید که از آن ها مطلع نیستید

مطالب جدید

سه قابلیت مخفی اندروید که از آن ها مطلع نیستید

سایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه سه قابلیت مخفی اندروید که از آن ها مطلع نیستید را ببینید.

اگر فکر می کنید یکی از کاربران حرفه ای اندروید هستید و از تمام امکانات و قابلیت های دستگاه اندرویدی خود مطلع هستید بدون شک پس از خواندن این مقاله خواهید دید که در اشتباه بوده اید. ممکن است شنیدن عبارت تنظیمات مخفی کمی عجیب به نظر برسد اما باید گفت این قابلیت ها واقعا مخفی هستند!

ذره بین

اولین قابلیتی که ممکن است از وجود آن بر روی اندروید مطلع نیستید ذره بین داخلی اندروید است. ذره بین یکی از قابلیت ها کاربردی اندروید برای مطالعه صفحات شامل فونت ریز و یا حتی مشاهده دقیق تر تصاویر و فیلم ها در برنامه های مانند پیچ اینستاگرام است که امکان بزرگنمایی در آن در نظر گرفته نشده است.

AndroidPIT-Android-6-0-Marshmallow-accessibility-magnification-gestures-w782

برای فعال کردن این امکان به قسمت Accessibility تلفن با تبلت اندرویدی خود بروید. سپس با فعال کردن Magnification gesture هر زمان که نیاز داشته باشید با لمس ۳ بار پشت سر هم صفحه می توانید ذره بین را فعال کنید. هم چنین به کمک دو انگشت می توانید صفحه را در حالت زوم پیمایش کنید.

بازی مخفی اندروید

نسخه های ۵ و ۶ اندروید هر دو دارای بازی مخفی ساده ای هستند که در شرایطی که راه دیگری برای گذراندن زمان با تلفن اندرویدی خود ندارید، آن چنان هم بد نیست. برای اجرای این بازی به تنظیمات دستگاه خود و سپس درباره تلفن بروید. در این جا چندین بار نسخه اندروید خود را لمس کنید. سپس لوگوی ظاهر شده را چندین بار لمس کنید و نگه دارید. اکنون از بازی لذت ببرید!

android-lollipop-flappy-droid-IT-w782

افزایش سرعت انیمیشن ها

ممکن است شما هم یکی از کاربرانی باشید که احساس می کنید انیمیشن های گرافیکی اندروید، سرعت کار شما را با تلفن یا تبلت خود کاهش می دهد. خوشبختانه گوگل برای این مشکل نیز راه حلی در نظر گرفته که البته کمی پیچیده است.

برای افزایش سرعت انیمیشن های گرافیکی ابتدا باید تنظیمات Developer Options را فعال کنید. به قسمت درباره تلفن اندروید بروید و شماره ساخت یا Build Number دستگاه خود را چندین بار پشت سرهم لمس کنید تا زمانی که پیغامی مبنی بر فعال شدن امکانات برنامه نویس به شما نشان داده شود. اکنون به تنظیمات باز گردید و در قسمتی که با عنوان امکانات برنامه نویس یا Developer Options میبنید گزینه های Window animation scale و  Transition animation را غیر فعال کنید تا انیمیشن ها اندروید غیر فعال شوند. علاوه بر این می توانید به جای غیر فعال کردن آن، سرعت انیمیشن ها را به طور دلخواه عوض کنید.

AndroidPIT-Android-6-0-Marshmallow-developer-options-animation-scale-w782

این تنها بخشی از قابلیت های مخفی اندروید بود که به شما نشان دادیم. البته باید گفت هر نسخه از اندروید دارای قابلیت های منحصر به فرد خود است. مثلا اندروید مارشملو دارای قسمتی با عنوان System UI Tuner است که به کمک آن می توانید تنظیمات مختلف گرافیکی بر روی دستگاه خود انجام دهید. در رابطه با این امکانات پیش تر صحبت کردیم.

 

امتیاز کسب شده این مطالب

[Total: 0 Average: 0]

سه قابلیت مخفی اندروید که از آن ها مطلع نیستید

لطفا نظر خود را درباره سه قابلیت مخفی اندروید که از آن ها مطلع نیستید با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا