سر بریدن ۲۰ پاسدار ایرانی در یک عروسی در کردستان ! +عکس

سر بریدن ۲۰ پاسدار ایرانی در یک عروسی در کردستان ! +عکس

عکس : پورتال ۱ شما را به تماشا سر بریدن ۲۰ پاسدار ایرانی در یک عروسی در کردستان ! +عکس دعوت می کند.

سر بریدن ۲۰ پاسدار ایرانی در یک عروسی در کردستان ! 

مهدی ابوالحسنی عنوان کرد؛ در حالی که جنایت‌های داعش در سوریه و عراق را ما هم در جنگ ایران تجربه کردیم و دشمن ۲۰ پاسدار را در یک عروسی در کردستان سر برید.

مهدی ابوالحسنی ظهر امروز در نخستین یادمان پدران آسمانی دفاع مقدس در محل اداره کل امور مالیاتی استان کرمان اظهار داشت: براساس اطلاعات عام ۸۰ درصد کشورهای جهان از صدام در جنگ علیه ایران حمایت کردند.

وی بیان داشت: کشورها به علت ترس، کبر و یا حسادت در جبهه صدام قرار گرفتند و ملت ایران به عنوان مردمی که تازه حس آزادی را می‌چشیدند فقط توکل به خدا را دوران هشت سال دوران دفاع مقدس داشتند.

سر بریدن ۲۰ پاسدار ایرانی در یک عروسی در کردستان ! +عکس

6ip6tdfap1jf3kvct61

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دوران دفاع مقدس استان کرمان ادامه داد: اگر بخواهیم به حوادث دوران دفاع مقدس بپردازیم باید میلیاردها صفحه برای آن نوشت.

ابوالحسنی اضافه کرد: حوادث دفاع مقدس را می‌توان در کلام آدم‌هایی شنید که جنگ را دیده‌اند.

وی افزود: صدام زمان حمله به ایران قصد داشت طی سه روز خوزستان را تصرف کند و طی یک هفته به پایتخت ایران برسد و حکومت اسلامی را از میان بردارد، حرف صدام بر اساس فاکتورهای عملیات نظامی حرف بیهوده‌ای نبود، زیرا پشت سرش قدرت‌های بزرگ جهان بودند و در برابرش کشوری در حال گذار از حکومت ستمشاهی به حکومت اسلامی قرار داشت.

ابوالحسنی تصریح کرد: صدام زمانی به ایران حمله کرد که مردم درگیر مسائل حاشیه‌ای بوده و سپاه نبود و ارتش هم وضعیت مناسبی نداشت، اما مردم ما از زن و مرد و کوچک و بزرگ در خرمشهر جنگیدند.

وی با یادآوری این موضوع که بیش از ۲ هزار زن در خرمشهر برابر دشمن بعثی جنگیدند، عنوان کرد: باید ۲ هزار کتاب مشابه کتاب «دا» نوشته شده باشد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌هایدفاع مقدس استان کرمان با طرح این سئوال که چه کسی از شهدای خرمشهر خبر دارد، تاکید کرد: ما رسانه را در دفاع مقدس در اختیار نداشتیم در حالی که جنایت‌های داعش در سوریه و عراق را ما هم در جنگ ایران تجربه کردیم و دشمن ۲۰ پاسدار را در یک عروسی در کردستان سر برید.

ابوالحسنی ابراز داشت: امروز اگر با آسودگی نشسته‌اید به علت جانفشانی شهدای گرانقدر می باشد و ما هنوز از حادثه‌ها پرده‌برداری نکرده‌ایم.

وی ادامه داد: بعد از ۳۴ روز مقاومت در خرمشهر عراقی‌ها با تانک چند بار از روی تن مجروح رزمندگان ما می‌گذشتند و گوشت و استخوان بچه‌های ما با خاک مناطق جنگی عجین شده می باشد.

این یادگار دوران دفاع مقدس در ادامه سخنان خود از شهید محمد طائی گفته به میان آورد و گفت: این شهید بزرگوار در آمریکا درس خواند، اما با آغاز جنگ تحمیلی خود را به ایران رساند و خودش را فدا کرد و وصیتنامه وی چراغ راه همگان می باشد.

ابوالحسنی اظهار داشت: شهید طائی آمریکا را رها می‌کند و به ایران می‌آید تا به خدا وصل شود و اگر ما گاهی احساس کوچکی می‌کنیم، زیرا از خدا قطع می‌شویم و به همین علت عالم مادی بزرگ می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شهدا نشانه‌های خدا هستند، تصریح کرد: حضور مردم در دوران دفاع مقدس وجه تمایز جنگ ایران با سایر جنگ‌هاست.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌هایدفاع مقدس کرمان ادامه داد: ۲۰۰ هزار نفر در شهرستان کرمان از شهدای غواص استقبال کردند و شهدا به خوبی فهمیدند، دنیا محل گذر می باشد و باید در دنیا عبد خدا باشند.

فارس

  گرداوری:ایران استایل

The post سر بریدن ۲۰ پاسدار ایرانی در یک عروسی در کردستان ! +عکس appeared first on مجله اینترنتی ایران استایل | پورتال سرگرمی و سبک زندگی.

سر بریدن ۲۰ پاسدار ایرانی در یک عروسی در کردستان ! +عکس

در ادامه از شما دعوت میکنیم که عکس های زیر را نیز ببینید.

عکس های خنده دارعکس های جدید بازیگران

لطفا نظرات خود را درباره سر بریدن ۲۰ پاسدار ایرانی در یک عروسی در کردستان ! +عکس با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عکس های جدید,عکس لورفته,عکس های خصوصی بازیگران,عکس های خفن
عکسهای جدید گلشیفته فراهانی در مجله paulette

عکسهای جدید گلشیفته فراهانی در مجله paulette عکس : پورتال ۱ شما را به تماشا عکسهای جدید گلشیفته فراهانی در مجله paulette دعوت می کند. عکسهای جدید گلشیفته فراهانی در مجله paulette Golshifteh Farahani’s New Photo In Paulette Magazine تصاویر خنده دار با متن-سری سوم برای تماشا تمامی تصاویر گلشیفته …

عکس های جدید,عکس لورفته,عکس های خصوصی بازیگران,عکس های خفن
زیباترین چهره دختران از نظر لئوناردو داوینچی (عکس)

زیباترین چهره دختران از نظر لئوناردو داوینچی (عکس) عکس : پورتال ۱ شما را به دیدن زیباترین چهره دختران از نظر لئوناردو داوینچی (عکس) دعوت می کند. بررسی زیبایی چهره دختران از زمان لئوناردو داینچی تا کنون ادامه داشته … ایران ناز:  این دختر زیباترین صورت در جهان را دارد …

عکس های جدید,عکس لورفته,عکس های خصوصی بازیگران,عکس های خفن
تصاویر متفاوت از چهره های سر شناس ایرانی در شبکه های اجتماعی (۶۲)

تصاویر متفاوت از چهره های سر شناس ایرانی در شبکه های اجتماعی (۶۲) عکس : پورتال ۱ شما را به دیدن تصاویر متفاوت از چهره های سر شناس ایرانی در شبکه های اجتماعی (۶۲) دعوت می کند. تصاویر متفاوت از چهره های سر شناس ایرانی در شبکه های اجتماعی (۶۲) …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا