سرعت بخشیدن به بارداری و ۶ روش کاربردی

سلامت

سرعت بخشیدن به بارداری و ۶ روش کاربردی

سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه سرعت بخشیدن به بارداری و ۶ روش کاربردی را ببینید.

روش ششم: بدن خود را آماده کنید
اگر بدن شما آماده باشد، احتمال بارداری شما نیز افزایش می یابد. اگر می‌خواهید بدانید که در وضعیتی مناسب برای بارداری هستید یا خیر و این‌که برای بهبودی آن چه تغییرانی را باید اعمال کنید، قبل از بارداری خود به پزشک یا ماما مراجعه کنید. ممکن است نتوانید به سرعت از پزشک خود زمان بگیرید یا مشکلات سلامت خود را فوراً حل کنید، اما به‌کار بردن این روش‌ها به شما این امکان را می‌دهد تا هر چه زودتر باردار شوید.

مهم‌ترین مطالب در این‌باره:

باردار شدن، داشتن نوزاد و مادر شدن از لحظات مهم زندگی بانوان است گرچه همیشه آسان نیست و برای همین خیلی از خانم ها به دنبال روش هایی برای باردار شدن سریع هستند.

اگر اطلاعاتی برای بارداری سریع می خواهید باید بدایند مهم ترین نکته این است که باروری به هر دو طرف مربوط میشود و برنامه ریزی برای باردار شدن برای زن و شوهر اهمیت یکسانی دارد.

 

عوامل منفی که روی باردار شدن سریع تاثیر می گذارد

استرس

یکی از گزینه های اطلاعاتی برای بارداری سریع توجه به حالات روحی است. زمانی که تحت استرس شدید هستید بهتر است به دنبال باردار شدن نباشید. استرس میزان هورمون گنادوتروپین را کاهش داده و میزان پرولاکتین را افزایش می دهد که می تواند مانع تخمک گذاری شود.

سن

سن بالای ۳۵ سال برای بارداری مشکل ساز است. دلیل آن می تواند به خاطر کاهش تعداد و کیفیت تخمک ها باشد و خطر سقط و تغییرات کرموزومی را افزایش می دهد که البته در بانوان مختلف بسته به ژنتیکشان متفاوت است.

وزن

چاقی واضافه وزن تاثیر بسیار بدی بر باروری می گذارد. چاقی ارتباط مستقیمی با عدم تخمک گذاری و دیابت بارداری و فشار خون دارد. از سویی دیگر وزن بسیار کم هم باعث تغییرات در چرخه قاعدگی و مانع از تخمک گذاری می شود.

سبک زندگی

دخانیات و الکل هر دو شانس بارداری را کاهش می دهند. احتمال سقط جین، بارداری خارج از رحم، جفت سر راهی و زایمان زودرس را افزایش می دهد.

 

نکاتی برای باردار شدن سریع که کمک می کند راحت تر باردار شوید

برای بارداری در اولین اقدام باید روزهایی که قابلیت باروری دارید را شناسایی کنید.

به طور کلی تخمک گذاری ۱۲ تا ۱۶ روز قبل از پریود شما اتفاق می افتد. سلول های اسپرم می توانند ۳ تا ۴ روز درون رحم باقی بمانند در حالی که تخمد می تواند بین ۲۴ تا ۴۸ ساعت بارور شود. 

برای داشتن بیشترین احتمال لقاح می توانید مقاربت را روزانه یا هر دو روز در هفته دوم و سوم چرخه قاعدگی داشته باشید. بنابراین تعیین حدود روز تخمک گذاری برای بارداری در اولین اقدام بسیار اهمیت دارد.

سرعت بخشیدن به بارداری و 6 روش کاربردی

 

خوراکی هایی که باروری تخمک را تحریک می کند

بهترین خوراکی های برای افزایش باروری آنتی اکسیدان موجود در میوه ها و سبزیجات، ویتامین ها و فولیک اسید موجوددر غلات و امگا۳ موججود در ماهی تن، سالمون، ساردین و صدف است.

نحوه اقدام به بارداری و پوزیشن هایی که احتمال باروری را افزایش می دهند

بهترین پوزیشن ها و نحوه اقدام به بارداری مواردی است که دخول عمیق را امکان پذیر می کند مثل حالت مرد رو که به ورود منی به داخل واژن کمک می کند. موارد دیگر حالت قرار گرفتن روی ۴ دست و پا و یا از کنار است. 

بهتر است بعد از خروج منی مدتی بی حرکت بمانید و بعد از مدتی آلت را از واژن خارج نموده و به مدت ۱۵ دقیقه بالشی زیر باسنتان بگذاریدو پاهایتان را روبه بالا قرار دهید تا منی از واژن خارج نشود.

درمان های پزشکی

برخی درمان های پزشکی مانند قرص های ضد افسردگی و استرس می تواند بر باروری و نقص های جنین حتی سقط جنین تاثیر بگذارد بنابراین در اینگونه موارد بهتر است با پزشک خود مشورت کنید.

اهمیت کیفیت اسپرم برای باردار شدن سریع

کیفیت اسپرم برای باردار شدن نقش اساسی دارد. استرس، خستگی، تنش و مصرف الکل و تنباکو یا مواد مخدر و همچنین عادات غذا نوش جان کردن باعث کاهش کیفیت و کمیت اسپرم می شود.
پوشیدن لباس های تنک که باعث فشار و گرم شدن بیضه ها می شود باعث کاهش کیفیت اسپرم می شود.

استفاده از لوبریکانت مناسب

بسیاری از روان کننده های واژینال بر پایه روغن زیتون ساخته می شوند که می تواند جلوی حرکت سلول های اسپرم را بگیرد بنابراین احتمال بارداری را کاهش دهد.

بهتر است از لوبریکانت یا روان کننده هایی که بر پایه آب هستند استفاده کنید.

عشق

داشتن رابطه جنسی فقط با هدف بارداری ایده بسیار بدی است چون می تواند زندگی شما را تحت تاثیر قرار داده و شما را تحت فشار بگذارد. بنابراین جود عشق و محبت در یک رابطه نقش مهمی دارد و هم باعث تقویت رابطه شما شده و هم کمک می کند به اهداف خود راحت تر دست پیدا کنید.

سرعت بخشیدن به بارداری و ۶ روش کاربردی

منبع : نی نی بان

لطفا نظر خود را درباره سرعت بخشیدن به بارداری و ۶ روش کاربردی با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلامت
پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین

پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین را ببینید. سلامت و زیبایی پوست همیشه از اولویت‌‌های مهم در زندگی بوده است و داشتن پوستی زیبا و سالم نیازمند توجه و مراقبت از آن …

سلامت
رژیم غذایی مناسب برای جلوگیری از خروپف در خواب

رژیم غذایی مناسب برای جلوگیری از خروپف در خواب سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه رژیم غذایی مناسب برای جلوگیری از خروپف در خواب را ببینید. یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که رژیم غذایی افراد می‌تواند بر خطر اختلال خواب موسوم به آپنه انسدادی خواب تأثیر بگذارد. بر …

سلامت
کاشت پای مصنوعی

کاشت پای مصنوعی سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه کاشت پای مصنوعی را ببینید. کاشت پای مصنوعی به معنای جایگزینی پای از دست رفته به کمک یک پروتزپا یا پای مصنوعی است. این روش به بیمارانی که به دلیل عوامل مختلفی مانند تصادفات، سوانح یا بیماری‌ها قطع عضو …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا