سامانه بارشی جدیدی وارد کشور می‌شود

مطالب جدید

سامانه بارشی جدیدی وارد کشور می‌شود

سایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه سامانه بارشی جدیدی وارد کشور می‌شود را ببینید.

واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه تفریحی آفتاب: سامانه بارشی جدیدی وارد کشور می‌شود
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه سامانه بارشی فعالی که در روزهای گذشته وارد کشورمان شده تا روز دوشنبه در بخش‌های غربی، مرکزی و شرق باقی می‌ماند، گفت: به محض خروج این سامانه از شرق کشور، سامانه جدیدی از غرب وارد می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :

احد وظیفه درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: سامانه بارشی که در روزهای گذشته وارد کشورمان شده امروز نیز بخش‌هایی از نقاط مختلف کشور را در برمی‌گیرد.

وی ادامه داد: بارشها امروز در نیمه غربی و نواحی مرکزی آغاز شده و رفته رفته دامنه آن در اواخر زمان به شرق و شمال شرق کشور می‌رسد که پیامد آن بارش باران، وزش باد و بارش برف در نقاط سردسیر است.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: طی روز یکشنبه نیز فعالیت این سامانه بارشی به غیر از بخش‌های شمال غرب کشور در سایر نقاط ادامه می‌یابد.

به گفته وظیفه، از عصر روز یکشنبه بارش‌ها در نیمه غربی کاهش می‌یابد و عمده فعالیت سامانه بارشی در بخش‌های شرقی کشور و نواحی مرکزی و جنوبی متمرکز می‌شود.

وی افزود: طی روز دوشنبه نیز این سامانه بارشی فقط در نیمه شرقی فعال خواهد بود و به تدریج از کشور خارج می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه از عصر روز دوشنبه سامانه بارشی جدیدی وارد کشور می‌شود، گفت: سامانه بارشی جدید نیز از شمال غرب و غرب وارد کشور می‌شود و دستاورد آن بارش باران، وزش باد و ناپایداریهای جوی خواهد بود.

وظیفه اظهار کرد: طی روز سه‌شنبه نیز جریانات شمالی خواهد شد و کاهش نسبی دما در سواحل خزر به وقوع می‌پیوندد.

وی با اشاره به وزش باد شدید در شرق کشور گفت: طی روز یکشنبه نیز وزش باد شدید در شرق رخ می‌دهد که احتمال پدیده گردوخاک در این قسمت وجود دارد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: طی دو روز آینده خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج خواهد بود.

وظیفه، اردبیل با یک درجه زیر صفر را سردترین و بندرعباس با ۳۰ درجه بالای صفر را گرمترین نقاط کشور دانست و تصریح کرد: دمای هوای تهران امروز در گرمترین لحظات به ۱۲ درجه بالای صفر رسید که در ساعات آتی احتمال بارش باران پراکنده در پایتخت وجود دارد.

منبع: تسنیم

۰۵ اسفند ۱۳۹۶ – ۱۹:۵۲

سامانه بارشی جدیدی وارد کشور می‌شود

منبع : سایت واضح

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا