روش تقویت پشتکار در مهارت پروری برای کارآفرینان

مطالب جدید

روش تقویت پشتکار در مهارت پروری برای کارآفرینان

سایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه روش تقویت پشتکار در مهارت پروری برای کارآفرینان را ببینید.

پیش از این درباره کسب مهارت جدید و چالش های ان با شما صحبت کردیم. به شما در این باره آموختیم که چرا و چطور شروع کنید. یکی از مهم ترین چیز ها در راه کسب مهارت جدید این است که در این مسیر پشتکار داشته باشیم.

هنگامی که دست به یک تغییر یا بهبود می زنید، خواه یک فرد عادی باشید یا یک کارآفرین، شما دچار چالش های مختلفی می شوید. در این باره ما بر اساس تحقیقاتی که از افراد خبره داشته ایم، راهکارهایی را چیده ایم که کمک می کند در راه کسب مهارت، ثبات و پشتکار داشته باشید و زودتر موفق شوید.

تقویت پشتکار

از شکست نترسید

پشتکار ناشی از عدم موفقیت و بازگشت به عقب است. بدون شکست ، شما نمی توانید در مورد کار، روش و پیشه خود تامل کنید و آن را بهبود ببخشید. اولین کاری که باید هنگام مواجه با شکست انجام دهید، این است که چشم انداز خود را تغییر دهید. باید با خود بگویید که یک روش دیگر برای عدم تماشا نتیجه کشف شد! درست همان کاری که ادیسون انجام می داد. اگر سعی کنید دیدگاه خود را از شکست تغییر دهید، چالش های مختلف پیش روی تان قرار می گیرد که همه شگفت انگیز است. نحوه بر خورد شما با مشکلات، و لحظات چالش آفرین، باید به گونه ای باشد که شما را از بودن در مسیر نترساند.

هنگامی که دارید مهارت جدیدی می آموزید یا کار جدیدی انجام می دهید شکست، یا به عبارت بهتر، عدم نتیجه گیری اولیه انکار نا پذیر است. پس دیدگاه تان را برای رسیدن به نتیجه تغییر دهید.

 

هر روز ۱٪ بهتر باشید

داشتن ذهنیت رشد راهی عالی برای افزایش استقامت و انگیزه و نهایت  داشتن پشتکار است. درک کنید که این مهارتها مانند سایر مهارت های دیگر هستند.

سعی کنید هر روز فقط ۱٪ آنها را بهبود بخشید. نگه داشتن این مفهوم در پشت سر خود در طول روز یک راه عالی برای بهتر شدن از هر نظر است.

 

با ریسک شروع کنید

وقتی که ریسک می کنید و به پیش می روید، چالش های مختلفی را پشت سر می گذارید. با پشت سر گذاشتن چالش ها، و تقویت مهارت های خود، ریسک های بزرگتر را پشت سر می گذارید و به موفقیت بیشتری نائل می شوید.

 

مقاومت و عوامل عقب راننده را بشناسید

وقتی افراد درک بهتری از مقاومت داشته باشند ، می توانند استقامت بیشتری داشته باشند. لازم است که در هر کسب و کار و حیطه ای که کار می کنید، عوامل عقب راننده ی خود را بشناسید. با شناخت این عوامل مقاومت ساز، و عقب راننده، موجب می شود که بتوانید راه پرش و موفقیت خود را کشف کنید و این موانع را دور بزنید.

جایی که موانع وجود دارند، پشتکار، نقش سازنده تر و موثر تری دارد. در واقع پشتکار در اصل برای زمانی تعریف می شود که موانع وجود دارند و شما چشمتان به هدف تان است. رسیدن به هدف لذت دارد درست است؟ پس باید مقاومت ها را شناخته و از آن ها رد شوید.

 

به طور منظم تمرین کنید

قانون ۴۰ درصد را بیاد داشته باشید. معمولا گفته می شود که اگر فردی ۴۰ درصد از مهارتی یا کاری را به پیش ببرد، احتمال عقبگرد در آن کمتر خواهد بود.

وزنه برداران در این باره از کم شروع می کنند و کم کم بر قدرت خود می افزایند. تمرین شما ممکن است این باید باشد، که کم کم بر مهارت خود بیفزایید، و به پیش بروید و کار خود را به ۴۰ درصد برسانید. اینجاست که به احتمال زیاد بیشتر چالش ها را پشت سر گذارده اید و ادامه دادن برای تان روان تر خواهد شد.

 

شبکه پشتیبانی ایجاد کنید

اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه دوام داشته باشید ، باید یک شبکه پشتیبانی بسازید. ایجاد شبکه پشتیبانی که شامل خانواده ، دوستان ، همکاران و همسالان می شود به شما امکان می دهد مکانی راحت برای  گرفتن بازخورد و تشویق در اوقات سخت داشته باشید. هر زمان مشکلی پیش آمد ، می توانید به شبکه پشتیبانی خود مراجعه کنید و از آنچه اتفاق می افتد صحبت کنید.

 

اهداف تان را در ذهن داشته باشید

وقتی که افراد شکست می خورند احتمال این وجود دارد که آن کار را کلا کنار بگذارند. اما چه چیزی جز به خاطر سپاری هدف و نتایج می تواند شما را سر پا نگه دارد.

اهداف خود را از مهارت آموزی و کاری که در حال انجام آن هستید، بیاد داشته باشید. این اهداف را بنویسید و آن ها را به فازهای کوچکتر تبدیل کنید.

جایی که در حال درجا زدن هستید، می توانید به هدف خود و انگیزه های تان مراجعه کنید و با کمی مطالعه انرژی بگیرید و دوباره ثابت قدم بمانید.

 

معیارهایی شفاف با پاداش داشته باشید

موفقیت می تواند یک سفر طولانی و دشوار باشد. من پیشنهاد می کنم که معیارهایی برای موفقیت خود به صورت گام به گام تنظیم کنید تا در این راه به خود پاداش یا دلگرمی بدهید. این جوایز می تواند از هر ناهار فانتزی گرفته تا لباس های جدید یا تعطیلات آخر هفته و یا حتی دیدار با یک دوست قدیمی، یا حتی یک خواب دلچسب بعد از ظهر باشد. معیارها به شما یادآوری می کنند که پیشرفت کرده اید. علاوه بر این ، پاداش کمک می کند تا انگیزه ای مداوم برای مداومت در اوقات دشوار فراهم شود.

 

چرایی هدف خود را به ذهن داشته باشید

شکست میل کردن، دور خود چرخیدن و ندانم چه کاری ها بدترین چیزها در یک هدف و تلاش هستند. اما گاه به گاه رخ می دهند. افراد موفق صرفا باهوش ترین ها نیستند بلکه سرسخت ترین ها هستند.

پس هر بار که در حال نزول هستید، به یاد داشته باشید که چرا!؟

چرا می خواهید این مهارت را بیاموزید؟ چرا می خواهید کار مورد نظر را انجام دهید؟ چرا این کار؟ چرا شما؟ و غیره

پاسخ به این چرا می تواند تمام انرژی شما برای شروع دوباره و پشتکار داشتن شما در هدف تان باشد.

 

این را باید بدانیم که تمام کارهای موفق، و موثر نتیجه چالش های بزرگ، شکست های پیاپی و غیره است. پس شما باید بدانید که شکست، چالش ها و موانع واقعی و اجتناب ناپذیر هستند اما این شما هستید که می توانید سر سخت تر از هر مانع بدرخشید و هدف تان را به پیش ببرید.

آیا غیر از این است؟

منبع

روش تقویت پشتکار در مهارت پروری برای کارآفرینان

لطفا نظر خود را درباره روش تقویت پشتکار در مهارت پروری برای کارآفرینان با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا