رفع غبغب با لیزر، تاثیر دائمی

سلامت

رفع غبغب با لیزر، تاثیر دائمی

سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه رفع غبغب با لیزر، تاثیر دائمی را ببینید.

چربی قسمت زیر چانه یا همان غبغب، دغدغه‌ی رایج بسیاری از افراد است. این چربی سرسخت که گاهی اوقات حتی با ورزش و تغذیه سالم هم از بین نمی‌رود، باعث می‌شود چاق‌تر از حد معمول به نظر برسید و به همین دلیل از ظاهر خود ناراضی باشید. در چنین شرایطی رفع غبغب با لیزر، راه حل خوبی است که با کمک آن می‌توانید برای همیشه از شر چربی‌های زیر چانه‌تان خلاص شوید!

                                    رفع غبغب با لیزر، تاثیر دائمی


بیشتر بخوانید: راه‌های درمان چاقی، خانم‌ها کلیک کنند!


رفع غبغب با لیزر چه مزایایی دارد؟

رفع غبغب با لیزر که به آن لیپولیز هم می‌گویند، روشی قابل اعتماد است که برای حذف چربی‌ها و فرم‌دهی قسمت زیر چانه انجام می‌شود. مزایای این روش استثنایی عبارتند از:

  • حذف غبغب برای همیشه
  • نرم شدن پوست قسمت زیر چانه
  • افزایش سطح کلاژن و سفت و ضخیم شدن پوست

رفع غبغب با لیزر به چه صورت است؟

قبل از هر چیز باید در قسمت مدنظر، بی‌حسی موضعی اعمال شود. سپس با کمک لیزر، سوراخ‌های یکی دو میلی‌متری روی پوست ایجاد می‌کنند. این سوراخ‌ها باعث می‌شوند فیبر نوری به زیر پوست وارد شده و چربی‌ها را از بین ببرد. در واقع فیبر نوری به جای کانولا یا همان لوله باریک مکنده استفاده می‌شود و به این ترتیب با چربی‌های سرسخت غبغب رقابت می‌کند.

                                   رفع غبغب با لیزر، تاثیر دائمی


بیشتر بخوانید: درمان جای جوش با لیزر، انواع روش و مراقبت بعد از آن


رفع غبغب با چه نوع لیزری انجام می‌شود؟

رفع غبغب با هر دو نوع لیزر تخریبی و غیرتخریبی ممکن است.

لیزر اسکالپشور نوعی لیزر تخریبی است که با کمک حرارت می‌تواند سلول‌های چربی زیر پوست را تجزیه کند. این لیزر به سلول‌های دیگر بدن آسیبی نمی‌رساند. زیرا طول موجی دارد که فقط توسط سلول‌های چربی بدن جذب می‌شود.

لیزر اسکالپشور نوعی لیزر تخریبی است که با کمک حرارت می‌تواند سلول‌های چربی زیر پوست را تجزیه کند. این لیزر به سلول‌های دیگر بدن آسیبی نمی‌رساند. زیرا طول موجی دارد که فقط توسط سلول‌های چربی بدن جذب می‌شود. به علاوه این لیزر حاوی بخشی خنک‌کننده است که با خنک کردن سطح بیرونی پوست، مانع از سوختن آن می‌شود. اما خود پرتو لیزری، چربی‌های غبغب را تا تقریباً ۴۷ درجه سلسیوس گرم می‌کند و باعث نابودی آن‌ها می‌شود.

لیزر فرکشنال بر پایه اربیوم نوعی لیزر غیرتخریبی محسوب می‌شود که با کمک ابزارهایی می‌تواند نور را مستقیماً به زیر سطح پوست بفرستد و به جای تخریب سلول‌های چربی، کلاژن‌سازی را در آن‌جا تحریک کند. لیزر کربن دی اکسید نیز می‌تواند سلول‌های سطحی آسیب‌دیده‌ی پوست را تخریب کند. این لیزر از طریق بازسازی سلول‌ها به پوست کمک می‌کند تا سلول‌های قدیمی خود را دور بیندازد و آن‌ها را با سلول‌های جدید و سالم جایگزین کند.

همه‌ی این لیزرها به نوبه خود می‌توانند در رفع غبغب و فرم‌دهی دوباره پوست موثر باشند.

                                    رفع غبغب با لیزر، تاثیر دائمی


بیشتر بخوانید: بهترین دستگاه لیزر موهای زائد ۲۰۲۱


بعد از رفع غبغب با لیزر چه باید کرد؟

بلافاصله بعد از درمان ورزش کنید تا سیستم لنفاوی مجبور شود چربی‌هایتان را دفع کند. در غیر این صورت، چربی‌ها توسط بدن بازجذب می‌شوند و انگار اصلاً لیپولیز انجام نداده‌اید.

اولین کاری که باید بکنید این است که تمرینات خاصی را به مدت ۱۰ تا ۳۰ دقیقه انجام دهید و مقدار زیادی آب بنوشید تا سلول‌های چربی از بدن‌تان دفع شوند. یادتان باشد این کار را باید فوراً پس از درمان انجام دهید. چرا؟ چون سلول‌های چربی حاوی تری ‌گلیسیریدهایی هستند که بعد از متلاشی شدن، این تری‌ گلیسیریدهایشان آزاد شده و طی عمل لیپولیز به گلیسرول و اسیدهای چرب تجزیه می‌شوند. اما سیستم لنفاوی نمی‌تواند این دو محصول را دفع کند. پس درمان بی‌فایده می‌ماند. پس برای جلوگیری از این مسئله، باید بلافاصله بعد از درمان ورزش کنید تا سیستم لنفاوی مجبور شود چربی‌هایتان را دفع کند. در غیر این صورت، چربی‌ها توسط بدن بازجذب می‌شوند و انگار اصلاً لیپولیز انجام نداده‌اید.

رفع غبغب با لیزر در چند جلسه انجام می‌شود؟

برای اکثر بیماران، حداقل ۲ جلسه لازم است. فاصله بین جلسات هم باید ۴ هفته باشد. یعنی تقریباً طی کمتر از ۲ ماه می‌توانید این عمل را انجام دهید. البته این برای بیمارانی است که چربی کمی دارند. بیمارانی که چربی متوسط تا شدید دارند، حتی ممکن است به ۴ تا ۶ جلسه درمان نیز نیاز داشته باشند. در بهترین حالت، لیزر می‌تواند در هر جلسه ۲۴درصد از سلول‌های چربی را نابود کند. دفع چربی‌های تجزیه شده توسط سیستم لنفاوی نیز حدود ۶ تا ۱۲ هفته زمان می‌برد.

                                   رفع غبغب با لیزر، تاثیر دائمی


بیشتر بخوانید: جوان‌سازی واژن با لیزر، خانم‌ها باید بدانند!


رفع غبغب با لیزر چه تاثیری دارد؟

رفع غبغب با لیزر تاثیر دائمی دارد؛ به شرط این که خودتان بخواهید. یعنی این که پس از عمل مراقب وزن خود باشید و سبک زندگی سالمی را انتخاب کنید. با ورزش منظم و تغذیه مناسب می‌توانید نتایج لیپولیز را برای خود همیشگی کنید.

گفتیم سیستم لنفای از هفته ششم، دفع چربی‌های تجزیه شده را شروع می‌کند. در نتیجه نتایج اولیه ۶ هفته پس از درمان کم کم خود را نشان می‌دهند. با این وجود نتایج مطلوب معمولاً بعد از هفته دوازدهم دیده می‌شود. یعنی زمانی که سیستم لنفاوی تقریباً تمام چربی‌های تجزیه شده را دفع کرده باشد.

رفع غبغب با لیزر تاثیر دائمی دارد؛ به شرط این که خودتان بخواهید. یعنی این که پس از عمل مراقب وزن خود باشید و سبک زندگی سالمی را انتخاب کنید. با ورزش منظم و تغذیه مناسب می‌توانید نتایج لیپولیز را برای خود همیشگی کنید.

رفع غبغب با لیزر چه عوارضی دارد؟

عوارض شایع بعد از عمل عبارتند از:

  • تورم خفیف در قسمت عمل
  • حساسیت داشتن به لمس
  • قرمزی قسمت

این عوارض معمولاً بعد از یک هفته برطرف می‌شوند. لیزر اسکالپشور بسیار ایمن است و خطر خاصی ندارد. با این حال اگر در دوران بارداری قصد لیپولیز دارید، پیشنهاد می‌کنیم آن راعقب بیندازید. چرا که بی‌حسی موضعی ممکن است برای جنین خطرناک باشد.


بیشتر بخوانید: زیبایی در دوران بارداری، چه اقداماتی مجاز است؟


هزینه رفع غبغب با لیزر چقدر است؟

هزینه این عمل به عوامل مختلفی بستگی دارد. امروزه کلینیک‌های زیبایی مختلفی هستند که انواع خدمات زیبایی را انجام می‌دهند و هزینه‌ها ممکن است در یک کلینیک با کلینیک دیگر متفاوت باشد. به علاوه شهری که در آن زندگی می‌کنید نیز در قیمت‌های کلی کلینیک‌ها موثر است.

                                    رفع غبغب با لیزر، تاثیر دائمی

هزینه رفع غبغب با لیزر به نوع لیزری که استفاده می‌شود نیز بستگی دارد. هم‌چنین ممکن است بعضی از متخصصین زیبایی، میزان چربی که باید لیپولیز بشود را نیز در تعیین قیمت کلی در نظر بگیرند. پیشنهاد ما به شما این است که قبل از انتخاب، به چند کلینیک زیبایی مختلف سر بزنید و قیمت‌هایشان را با هم مقایسه کنید. هم‌چنین اگر آشنایی می‌شناسید که قبلاً لیپولیز انجام داده، با او تماس بگیرید و درباره انتخاب متخصص زیبایی از او مشورت بخواهید.

به کلینیک پورتال یک سر بزنید.

رفع غبغب با لیزر، تاثیر دائمی

منبع : نی نی بان

لطفا نظر خود را درباره رفع غبغب با لیزر، تاثیر دائمی با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلامت
رژیم غذایی مناسب برای جلوگیری از خروپف در خواب

رژیم غذایی مناسب برای جلوگیری از خروپف در خواب سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه رژیم غذایی مناسب برای جلوگیری از خروپف در خواب را ببینید. یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که رژیم غذایی افراد می‌تواند بر خطر اختلال خواب موسوم به آپنه انسدادی خواب تأثیر بگذارد. بر …

سلامت
کاشت پای مصنوعی

کاشت پای مصنوعی سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه کاشت پای مصنوعی را ببینید. کاشت پای مصنوعی به معنای جایگزینی پای از دست رفته به کمک یک پروتزپا یا پای مصنوعی است. این روش به بیمارانی که به دلیل عوامل مختلفی مانند تصادفات، سوانح یا بیماری‌ها قطع عضو …

سلامت
عوارض مصرف قرص هیرویت + ۲ توصیه مهم

عوارض مصرف قرص هیرویت + ۲ توصیه مهم سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه عوارض مصرف قرص هیرویت + ۲ توصیه مهم را ببینید. اگر ریزش مو را تجربه کرده باشید با مرور کردن صفحات مجازی بلاگرهای پزشکی و سایت داروخانه های معتبر در می یابید که خرید …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا