راهنمای خرید بهترین قرص لاغری گیاهی

سلامت

راهنمای خرید بهترین قرص لاغری گیاهی

سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه راهنمای خرید بهترین قرص لاغری گیاهی را ببینید.

آرزوی داشتن اندامی ایده‌آل و متناسب افراد بسیاری را برای خرید قرص‌های لاغری ترغیب می‌کند. در میان انواع مختلف قرص‌های لاغری موجود در بازار، قرص های لاغری گیاهی به دلیل آنکه عوارض جانبی کمتری در مقایسه با قرص‌های شیمیایی دارند، بسیار سرشناس می‌باشند.

اما انتخاب بهترین قرص لاغری گیاهی ممکن است دشوار به نظر برسد، زیرا امروزه قرص‌های لاغری بسیاری در بازار وجود دارند که همگی ادعا می‌کنند کاملا طبیعی و گیاهی بوده و اثربخشی سریع و طولانی مدت دارند.

راهنمای خرید بهترین قرص لاغری گیاهی

باید توجه داشته باشید که خرید قرص لاغری از طریق تبلیغات شبکه های ماهواره و سایت های غیر مجاز ریسک بسیار بالایی دارد، زیرا این قرص ها اغلب مجوز از سازمان غذا و دارو ندارند و به همین دلیل هیچ گونه نظارتی بر روی ترکیبات تشکیل دهنده و اثربخشی آن ها انجام نگرفته است. مصرف این گونه قرص های لاغری ممکن است عوارض جانبی خطرناک و جبران ناپذیری داشته باشد.

ما در این مقاله سعی داریم با معرفی چند نمونه از بهترین قرص های لاغری گیاهی که دارای پروانه بهداشت و مجوز از سازمان غذا و دارو می باشند، شما را در جهت انتخاب بهترین قرص لاغری موجود در بازار راهنمایی کنیم. شما پس از بررسی ویژگی‌ها و اطلاعات مربوط به هر یک از این قرص ها و مشورت با پزشک می‌توانید به راحتی انتخاب کنید کدام قرص لاغری برای شما بهترین خواهد بود.

هزال یکی از شاخص ترین قرص‌های لاغری گیاهی ایرانی است که کاملا طبیعی بوده و بدون آنکه آسیبی به بدن وارد کند، باعث کاهش وزن می شود. این قرص نیز محصول شرکت داروسازی سینافرآور است و جزو پرفروش ترین داروهای گیاهی لاغری است. قرص لاغری هزال علاوه بر اینکه باعث کاهش اشتها و لاغری می شود، پاکسازی کننده بدن نیز بوده و عملکرد دستگاه گوارش را بهبود می بخشد.

این قرص لاغری گیاهی ترکیبی آزمایش شده از عصاره گیاهانی است که از طریق مکانیسم های مختلفی چون دفع موثر چربی ها، کاهش جذب قند، کم کردن اشتها و محرک مکانیسم تجزیه چربی‌ها موجب لاغری و کاهش وزن می شوند. قرص لاغری هزال مورد تایید سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بوده و پروانه ساخت آن به شماره ۰۹۸-۹۱-س-ت است.

مزایای قرص گیاهی هزال

  • پاکسازی بدن
  • کاهش اشتها
  • چربی سوز
  • کاهش جذب قند
  • کاهش کلسترول و تری گلیسرید
  • تقویت معده و دستگاه گوارش

ترکیبات تشکیل دهنده

زنیان، رازیانه، زیره سیاه، اشق، سداب، مرزنجوش، لاک مغسول و…

عوارض جانبی و نکات مهم درباره قرص هزال

قرص لاغری گیاهی هزال به صورت کاملا طبیعی و با استفاده از گیاهان دارویی تهیه شده است و به همین مصرف آن عوارض جانبی خاصی به همراه نخواهد داشت. متخصصین توصیه می کنند به منظور پاکسازی کاملا بدن و اثربخشی بهتر این قرص، همزمان با مصرف آن از قرص همولاکس سینافرآور نیز استفاده کنید. همولاکس که به عنوان مکمل قرص هزال شناخته می شود، با سم زدایی از کبد و پاکسازی عمومی بدن به رفع خستگی های مزمن کمک می کند.

فلوردو یک قرص لاغری قوی ۱۰۰% طبیعی و گیاهی است که شرکت داروسازی سینافرآور آن را با بهره‌گیری از تجربه گذشتگان و علم امروز تولید کرده است. این قرص لاغری گیاهی حاوی شش گیاه دارویی مختلف است که از زمان های بسیار قدیم اساتید بزرگ گیاه درمانی و حکمای طب سنتی ایرانی ترکیب آن ها را برای بهبود ناراحتی های مزمن دستگاه گوارشی و کاهش انباشته شدن چربی تجویز می کرده اند.

به همین دلیل است که قرص لاغری فلوردو نه تنها به کاهش وزن کمک می کند، بلکه باعث تقویت معده و درمان مشکلات گوارشی چون نفخ، رفلاکس معده، ترش کردن و التهابات گوارشی نیز خواهد شد. مصرف قرص فلوردو موجب از بین رفتن اشتهای کاذب شده و چربی های زائد بدن به ویژه در نواحی شکم و پهلو را از بین می برد. این قرص لاغری دارای پروانه ساخت (IRC) به شماره ۰۹۸ – ۹۱ – س است.

قرص های لاغری گیاهی

مزایای قرص لاغری گیاهی فلوردو

  • کنترل جذب کالری
  • رفع اشتهای کاذب
  • کاهش کلسترول، تری گلیسیرید و اسید اوریک
  • از بین برنده چربی های زائد
  • تقویت معده و درمان مشکلات گوارشی
  • کاهش جذب قند
  • درمان چربی کبد

ترکیبات تشکیل دهنده

سیاه توسه، نعناع فلفلی، ختمی، چای سبز، علف طلایی و انجدان

عوارض جانبی و نکات مهم درباره

قرص گیاهی فلوردو تحت نظارت متخصصان و پس از بررسی های بسیار، با استاندارد کردن دوز گیاهان فراوری شده و بدون عوارض جانبی است. مصرف این قرص لاغری منحصر به فرد حتی در طولانی مدت عوارض جانبی خاصی نخواهد داشت، فقط در برخی موارد قرص فلوردو ممکن است ناراحتی های شکمی خفیفی چون قولنج یا کرامپ ایجاد کند.

این قرص لاغری که با استفاده از برگ‌ها‌ی بهاره چای سبز تهیه شده است، کاهش دهنده وزن بوده و باعث  افزایش سوخت و ساز بدن و تسریع فرایند چربی سوزی می شود. قرص کام گرین همچنین یک آنتی اکسیدان قوی است که تاثیرات مخرب رادیکال های آزاد در بدن را خنثی می کند. علاوه بر این کام‌گرین در برابر بیماری‌های قلب و عروقی و خطر ابتلا به سرطان نیز از بدن محافظت می کند.

قرص چای سبز کام گرین محصولی از شرکت داروسازی گیاه اسانس است و شماره پروانه ساخت وزارت بهداشت و درمان آن ۴۵۸۳۹۱۹۱۲۲۸۴۰۳۴۲ است. از دیگر فواید این قرص گیاهی می توان به تاثیر آن در کاهش قند خون و تری گلیسرید اشاره کرد.

مزایای قرص چای سبز گیاه اسانس

  • آنتی اکسیدان قوی
  • پیشگیری از ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی
  • کاهش تری گلیسرید، کلسترول و قند خون
  • جلوگیری از ابتلا به سرطان های کولون و دستگاه گوارش
  • کاهش جذب روده ای گلوکز و چربی

ترکیبات تشکیل دهنده

برگ های بهاره چای سبز (camellia sinensis kuntze)

عوارض جانبی و نکات مهم درباره قرص کام گرین

قرص چای سبز کام گرین عوارض جانبی خاصی ندارد، تنها در برخی موارد ممکن است باعث بروز عوارض گوارشی چون تحریک معده، اسیدیته بالا و کاهش اشتها گردد. شما می توانید به منظور کاهش این عوارض قرص چای سبز را به همراه شیر میل نمایید. استفاده از این قرص در بارداری ممنوع بوده و افراد مستعد اسپاسم و بیماران مبتلا به مشکلات قلبی، کلیوی و هیپرتیروئیدی باید آن را با احتیاط و نظارت پزشک مصرف نمایند.

قرص های لاغری گیاهی باریج

شرکت داروسازی باریج اسانس یکی از معتبر ترین تولیدکنندگان داروهای گیاهی در کشور است که به عنوان اولین شرکت دانش بنیان دارویی در ایران شناخته می شود. این شرکت که از سال ۱۳۷۱ فعالیت خود را آغاز کرده، به منظور لاغری و کاهش وزن داروهای گیاهی مختلفی به بازار عرضه کرده است:

قرص لاغری باریج

  1. کپسول گرین فیت باریج

این قرص لاغری که با استفاده از گیاهانی چون زیره، رازیانه، زنیان، مرزنجوش و… تهیه شده است، کاهش دهنده اشتها و چربی سوز بوده و به این ترتیب باعث لاغری و کاهش وزن می شود. کپسول گرین فیت همچنین اثرات آنتی اکسیدان داشته و باعث کاهش چربی خون می شود.

  1. کپسول نرم لیموترش باریج

این کپسول حاوی اسانس پوست لیموترش (Citrus aurantifolia) بوده و مصرف آن به طور موثری باعث کاهش و کنترل وزن می شود. طبق تحقیقات و مطالعات انجام شده، اسانس لیمو نقش مهمی در کاهش وزن ایفا کرده و می‌تواند در درمان چاقی ناشی از داروها و بیماری‌های مربوطه موثر باشد.

  1. کپسول نرم زیره باریج

همانطور که می دانید زیره یکی از موثرترین گیاهان دارویی جهت کاهش وزن است، زیرا سرعت سوخت و ساز در بدن را افزایش داده و باعث شکسته شدن مولکول های چربی می شود. باریج اسانس با توجه به این مسئله کپسول زیره باریج را به بازار عرضه کرده است که حاوی مواد موثره زیره (Cuminum cyminum) بوده و باعث کاهش وزن، تری گلیسیرید و کلسترول می شود.

  • نکته مهم: نتایج به دست آمده از تحقیقات نشان دهنده آن است که مصرف کپسول نرم زیره باریج با کپسول نرم لیموترش باریج به صورت همزمان تاثیر بیشتری در کاهش وزن افراد دچار اضافه وزن و بهبود پروفایل‌های متابولیک خواهد داشت.

افزایش فعالیت های بدنی به همراه یک رژیم غذایی سالم ، باعث بهبود اثربخشی قرص های لاغری و تسریع روند رسیدن به تناسب اندام خواهد شد. بنابراین توصیه می کنیم در کنار مصرف هر یک از این داروهای گیاهی لاغری، به صورت مرتب ورزش کرده و غذاهای کم کالری و میان وعده های سالم میل کنید.

شما می توانید جهت آشنایی بیشتر با هریک از این محصولات لاغری و اطلاع بیشتر در مورد مکانیسم و نحوه عملکرد آنها، صفحه مربوط به هریک را در وبسایت داروخانه آنلاین مفید طب (www.mofidteb.com) مطالعه نمایید. شما همچنین می توانید در این فروشگاه اینترنتی نظرات کاربران در مورد قرص های لاغری را بررسی کرده و از تخفیفات موجود بر روی برخی محصولات استفاده کنید.

راهنمای خرید بهترین قرص لاغری گیاهی

منبع : سایت دکتر سلام

لطفا نظر خود را درباره راهنمای خرید بهترین قرص لاغری گیاهی با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلامت
پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین

پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین را ببینید. سلامت و زیبایی پوست همیشه از اولویت‌‌های مهم در زندگی بوده است و داشتن پوستی زیبا و سالم نیازمند توجه و مراقبت از آن …

سلامت
رژیم غذایی مناسب برای جلوگیری از خروپف در خواب

رژیم غذایی مناسب برای جلوگیری از خروپف در خواب سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه رژیم غذایی مناسب برای جلوگیری از خروپف در خواب را ببینید. یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که رژیم غذایی افراد می‌تواند بر خطر اختلال خواب موسوم به آپنه انسدادی خواب تأثیر بگذارد. بر …

سلامت
کاشت پای مصنوعی

کاشت پای مصنوعی سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه کاشت پای مصنوعی را ببینید. کاشت پای مصنوعی به معنای جایگزینی پای از دست رفته به کمک یک پروتزپا یا پای مصنوعی است. این روش به بیمارانی که به دلیل عوامل مختلفی مانند تصادفات، سوانح یا بیماری‌ها قطع عضو …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا