دوری از انرژی منفی، مهمترین راهکار روزهای کرونایی

سلامت

دوری از انرژی منفی، مهمترین راهکار روزهای کرونایی

سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه دوری از انرژی منفی، مهمترین راهکار روزهای کرونایی را ببینید.

مهمترین و بهترین راهکار برای محافظت از روح ناراحت آدمی در روزهای کرونایی دور کردن هاله‌ها و انرژى‌هاى منفى است.
در این روزها افراد به دلیل ویروس کرونا پریشان و بسیار دل آشوب هستند، پس بهتر است از تکنیکی که معرفی می‌شود برای آرامش خود استفاده کنند. یاد گرفتن این تکنیک بسیار ساده است و می تواند شما را از انرژی های منفی دور کند.
خانه جایی است که باید در آن بیشتر از هر جای دیگری احساس امنیت و آرامش کنیم، اما وقتی خانه پر از انرژی منفی می‌شود تاثیر محسوسی بر احساسات و هیجانات و البته سلامتی ما می‌گذارد.
تعریف انرژی منفی با اصطلاحات علمی سخت است، اما مسلما هر کسی آن را تجربه کرده است. این بدان مفهوم نیست که آن‌ها منفی یا بد هستند بلکه به این معناست که آن‌ها با منبع درونی انرژی مثبت‌شان قطع رابطه کرده‌اند! به نظر برسد شما تجربه رفتن به جایی یا بودن با افرادی را دارید که باعث می‌شوند احساس بدی پیدا کنید؛ احتمالا احساس خستگی کنید. گرچه سخت است علت دقیق ناراحتی‌تان را معلوم کنید، اما به هر حال آن را احساس می‌کنید. در عوض امکان دارد در کنار بعضی افراد خودبه‌خود احساس آرامش و بهتربودن کنید.
این تجربیات اتفاقی نیست بلکه نتیجه تبادل مشخص انرژی است. وقتی شخصی میزان انرژی کمی دارد، تنها حضور با فرد دارای انرژی زیاد به او نیرو می‌دهد، در عین حال از انرژی خود آن شخص اندکی کاسته می‌شود. انتقال انرژی از شخصی به شخص دیگر موجب برقراری تعادل و توازن می‌شود.
انرژی منفی موجب آشفتگی‌های زیادی در روابط خانوادگی نیز می‌شود و حتی می‌تواند منجر به اختلاف میان اعضای خانواده شود. زندگی کردن در چنین موقعیتی اضطراب آور و استرس برانگیز است.
هر چند انرژی مثبت و انرژی منفی همیشه وجود دارند اما مهم این است که مقدار انرژی منفی کنترل و محدود شود تا شما بتوانید زندگی شادتر و رضایت‌بخش‌تری داشته باشید.
افکار بر اعمال تأثیر می‌گذارند، پس اگر منفی‌بافی کنید، آینده‌ی روشنی در انتظارتان نخواهد بود. افراد مثبت‌اندیش، بهانه‌هایی را که ذهن‌شان می‌آورد قبول نمی‌کنند. با باورهای مثبت و یافتن جنبه‌ی مثبت در هر مشکلی، آنها از نظر ذهنی برای موفقیت آماده هستند.

تکنیکی ساده برای داشتن روحی آرام
در همان حالت نشسته دست‌ها را به حالت دست به سینه در بیاورید و پا‌ها را روى هم بیاندازید. وقتى دست به سینه می شوند. قسمت بالایى هاله را اصطلاحا می‌بندید و وقتى پایتان را روى هم می‌اندازید قسمت پایین تنه هاله بسته می‌شود.
هر جا احساس کردید در شرایط استرس زا و یا در مجاورت انرژیهاى منفى هستید. می توانید از این تکنیک استفاده کنید. به عنوان مثال در مترو، در جاهاى کثیف یا هنگامى که توسط فروشنده تحت فشار براى خرید قرار گرفتید.
بهتر است این تکنیک را در برابر رئیس و سر کار انجام ندهید، چون ممکن است رئیس فکر کند شما حالت تهاجمى و مقابله گرفته اید و تمایلى به همکارى ندارید.
همچنین در کلاس درس نباید از این تکنیک استفاده کرد، چون باعث کاهش یادگیرى فرد می شود.

دوری از انرژی منفی، مهمترین راهکار روزهای کرونایی

منبع : نی نی بان

لطفا نظر خود را درباره دوری از انرژی منفی، مهمترین راهکار روزهای کرونایی با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلامت
پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین

پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین را ببینید. سلامت و زیبایی پوست همیشه از اولویت‌‌های مهم در زندگی بوده است و داشتن پوستی زیبا و سالم نیازمند توجه و مراقبت از آن …

سلامت
رژیم غذایی مناسب برای جلوگیری از خروپف در خواب

رژیم غذایی مناسب برای جلوگیری از خروپف در خواب سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه رژیم غذایی مناسب برای جلوگیری از خروپف در خواب را ببینید. یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که رژیم غذایی افراد می‌تواند بر خطر اختلال خواب موسوم به آپنه انسدادی خواب تأثیر بگذارد. بر …

سلامت
کاشت پای مصنوعی

کاشت پای مصنوعی سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه کاشت پای مصنوعی را ببینید. کاشت پای مصنوعی به معنای جایگزینی پای از دست رفته به کمک یک پروتزپا یا پای مصنوعی است. این روش به بیمارانی که به دلیل عوامل مختلفی مانند تصادفات، سوانح یا بیماری‌ها قطع عضو …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا